Ga naar inhoud

Vakantie, water, wat vraagjes!


Aanbevolen berichten

hai lady's!

Ik ga volgende week een last minute weekje weg met mijn gezin, op dat moment zou ik 4 weken po zijn en mag ik dus overdag al normale bh's aan en eventueel een bikini.
We hebben een huisje geboekt met een eigen zwembad, en dus mijn vraag (ik weet dat ik nog niet mag zwemmen.) maar kan ik wel gewoon het water in? het is geen heel diep bad kan er gewoon in staan. Heb het nagevraagd bij diana en volgens haar kan dat gewoon. Littekens zijn al helemaal dicht en heb geen korstjes meer.
Maar persoonlijk vind ik het toch wel een beetje eng dat ze toch dalijk ineens open gaan haha... dus wat raden jullie aan kan ik gewoon zonder problemen het water in of zal ik voor de zekerheid nog waterdichte pleisters gebruiken? haha vind het toch een beetje eng.

Ook zit in het huisje een sauna en ik denk dat ik dat beter nog even kan laten?

En dan nog even iets heel anders, ik heb mijn zoontje beloofd om als ik langer dan 6 weken po ben met hem naar het pretpark zal gaan,
hij is van de enge snelle atracties laat maar zeggen. Maar nu zat ik even te denken hoe zit dat eigenlijk? vooral met sommige achtbanen enzo waarvan die veiligheidsgordels toch wel strak op je borsten gedrukt worden? mag dat al gelijk na 6 weken? wie heeft hier ervaring mee?

thnx alvast!

x Ludisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je na 4 weken wel in het water mag maar niet te lang want dan gaat het weken. Dus je kunt misschien in zo'n stoel of op een luchtbedje ;)

Wat de attracties betreft denk ik dat dat er aan ligt of jij dat fijn vind. Ik ben ook bijna 4 weken po maar het is bij mij nog allemaal gevoelig. Ik zou voor de zekerheid hier nog even je arts voor bellen :)

succes en veel plezier op vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Ludisa! Ik ben net terug van vakantie....was 4 weken PO toen ik ging en nu dus 7 weken PO...heb in het water gezeten, maar heb mn borsten steeds droog gehouden. Vond ik zelf een prettiger idee! Heb wel een bikini gedragen en gewoon lekker op de badrand gezeten en soms een koude douche genomen....heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.