Ga naar inhoud

GEVENS : 6 september 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Na al de misserie dat mijn borsten ondergegaan zijn zal ik eindelijk geopereerd worden door docter de meyere

Eerste een zvangerschap dan een operatie van melk kanalen (blekbaar er kwam heel veel vocht uit weet nog steeds ni waarom) waren mijn borsten al verkleind en veranderde van vorm. Dan ik ben 6 maanden geleden bevalen van min éde kind met veel problemen met mijn borsten. Ik wou borstvoeding geven maar zonder success (ik heb geen melk gekregen) maar ik mocht geen fles geven aan mijn zoon tot dat ik melk zou kregen en om de 3 uur moest ik mijn borsten stimuleren door een machien en na 2 dagen mijn borsten waren enorm gezwollen en waren enorm pijnlijk. Ik had precies 4 maten grotere borsten. Ik kon niet bewegen of aan mijn borsten komen

Na 4 dagen heb ik de van de dokter eindelijk gehoord dat het komt omdat ik well melk productie had (zelfs te veel door de stimulatie) maar dat ze het vergeten had dat ik een operatie van mijn melk kanals had dat dus de melk dat ik heb daardoor niet uitkwam...... Dat durde 2,5 weken tot mijn borsten terug verzachten met olies en warme bads elke dag.... En als resultaat; strimen op mijn borsten, slappere borsten, kleiner dan ook nog..

Dus ben ik gisteren met mijn vriend (operatie is mijn verjaardag cadea van mijn vriend) eerste keer naar een consultatie gewest en het was met dokter De Meyere. Ik zal 6 september geopereerd worden en 10 september terug beginnen werken. Nog beter ik zal ook nog een tepel correctie krijgen en ik moet ervoor niks betalen.

Nu ik kan ook beginnen aftellen en na veel jaren terug in bikini en gaan zwemmen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een verhaal zeg... Dat is niet zo handig dat die dokter vergeten was dat je een operatie achter de rug had :wacko:

Nou, bij Demeyere zit je wel goed :) Hij is een prima pc!!

Als je hem verteld wat je wilt, of door middel van beeldmateriaal laat zien (wat je volgens mij ook gedaan hebt :) ) Dan komt het helemaal goed!!

Ik zal je titel wat aanpassen, danlijkt hij op de rest :)

Succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog wilt afvallen, dan zou ik dat liever voor de bv doen.. Erna kan dat wel invloed hebben.. Al ligt het eraan hoeveel bedekking van vet je op je eigen bosten hebt

Geef wel aan de Meyere aan dat je graag nog wilt afvallen, want stel dat je zichtbare rimpels gaat krijgen naderhand door het afvallen, dan is dat niet de schuld van de pc als je niet aangegeven hebt van te voren dat je nog wilt afvallen ;) Dus goed bespreken met hem!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, ik lees in de shoutbox dat je je niet zo goed voelt. Ik had het ook de tweede dag. Wilde die siliconen eruit, was erg ziek en verdrietig. Vond ze te groot, lelijk. Maar de volgende dag ging het veel beter, en de rest van de dagen gaat he elke dag een stukje beter. Ik lees ook dat je na 4 dgn al weer wil gaan werken.....vraag me wel af hoe je dat gaat doen? Nou meid succes ermee x komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik lees in de shoutbox dat je je niet zo goed voelt. Ik had het ook de tweede dag. Wilde die siliconen eruit, was erg ziek en verdrietig. Vond ze te groot, lelijk. Maar de volgende dag ging het veel beter, en de rest van de dagen gaat he elke dag een stukje beter. Ik lees ook dat je na 4 dgn al weer wil gaan werken.....vraag me wel af hoe je dat gaat doen? Nou meid succes ermee x komt goed

Dank u voor u berichtje Moontje

IK heb inderdaad enorm veel pijn op mijn rechter borst. Ik kan zelfs niet bewegen. dat is een ondragelijke pijn

gisteren tot 02uur als kinderen zat te wenen. Ik denk dat er iets niet juist ir gegaan.

Ik heb pijn ook op mijn linker borst maar niet te vergeleken met rechter kant. Ik voel elke keer zoals ze mijn borst in stukjes snijden. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik zal wss morgen ook thuis bleven aangezien ik kan zelfs niet ziten maar op 13de ik heb een opdracht op werk en niemand kan helaas mijn plaats in nemen. Ik ben echt bang.

Ik vraag mij ook af als direct na de operatie een kapsel vorming kan beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt rot voor je!! Heeft best boobie je al geholpen met een medicatieschema? En blijf proberen je pc te bellen.. lees dat je ook n kleintje hebt? Hoe doe je dat nu dan als je zelf niks kan? Of heb je daar wel hulp voor? Sterkte in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet vergeten dat je net een operatie achter de rug hebt. Natuurlijk heb je daar pijn van. Maar je moet gewoon goed rust houden, en je pijn medicatie goed innemen. Kapselvorming is een normaal proces. Het gebeurt bij iedereen. Daarom is het belangrijk om voldoende rust te houden, zodat zich een mooi kapsel kan vormen om de prothese. Als je allemaal dingen gaat doen die je niet mag. Zoals tillen, handen in de lucht, etc etc. Dan gaat het kapsel zich teveel vormen, en daar kun je dan kapselcontractie van krijgen. De eerste week moet je je rustig houden meid!

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.