Ga naar inhoud

voorstellen


meertje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een borstlift gehad vorig jaar en heb daarna nog een heroperatie gehad omdat links niet mooi was en de prothese bleef niet mooi hoog zitten. Nu word ik morgen voor de derde keer geopereerd. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb veertien jaar geleden een borstvergroting gehad en kreeg lelijke rimpels boven mijn borst van de prothese die voor de borstspier was geplaatst. Nu zijn ze gelift met prothese en wat kleiner,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Allereerst heel veel succes voor morgen!!

Wat gaan ze nou precies morgen doen? Dat begrijp ik niet goed uit je verhaal....

En rimpels kunnen ontstaan doordat je te weinig eigen vet/weefsel had... Dan kun je de prothese gaan zien.. en dat is idd niet zo mooi... en ook niet de bedoeling...

De eerste keer is je prothese dus verzakt, hebben ze dat wel netjes opgelost? OF heb je daarna nog die lift gehad? Sorry, snap het niet goed hihi (misschien ben ik blond :D )

Bij welke pc en in welke kliniek ben je eigenlijk geweest? En ga je morgen weer bij dezelfde?

NOgmaals veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.