Ga naar inhoud

Littekens ingetrokken


Aanbevolen berichten

Ik heb lang geleden een borstverkleining ondergaan. Met name de littekens onder mijn borst, in de borstplooi, zijn op enkele plaatsen ingetrokken. Dat wordt erger als ik mijn armen omhoog doe. Soms zit er zelfs een klein kuiltje precies op het litteken. Ik heb me eerlijk gezegd nooit goed ingesmeerd met creme omdat daar in die tijd zo weinig over bekend was. Mijn PS, intussen overleden, heeft me daar ook nooit op attent gemaakt. Zijn er meer mensen die een beetje een ingetrokken litteken hebben? Op sommige plekjes?

hartelijke groeten

Marjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het kan wel eens voorkomen dat er wat hypertrofisch littekenweefsel ontstaat.. Dan kan het gebeuren dat je littekens wat gaan indeuken...

Je zou hier evt. een littekencorrectie voor kunnen laten doen, als je dat wilt.. Na zo een lange tijd is er eigenlijk niets anders meer, volgens mij, wat je eraan kunt doen...

Of het persé met het insmeren van de littekens te maken heeft, hoeft niet hoor... Het ene lichaam herstelt zo en het andere zo :)

Misschien anders eens laten zien aan een pc?

Ik heb er zelf geen ervaring mee.. Misschien dat je eens een pb aan Ingrid K kunt sturen. Weet dat zij een littekencorrectie heeft laten doen.. VOlgens mij aan haar bovenarmen (dacht ik) en aan het litteken op haar buik, als ik me niet vergis. Misschien dat zij je hier meer over kan vertellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.