Ga naar inhoud

Nieuw hier!


b_vans

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben b_vans, 24 lentes oud, afkomstig uit West-Vlaanderen en werkzaam in de evenementensector en niet 100% tevreden met mijn borsten. Ik vond dit forum tijdens mijn zoektocht naar meer informatie rond borstvergrotingen, ik zou dan ook graag echte meningen terugvinden en niet de ervaringen op websites van klinieken en dokters omdat ik zeker wil zijn dat de uitleg en de ervaring klopt. Hoe meer info hoe liever. Momenteel heb ik een A soms een kleine B. Met mijn huwelijk in 2014 ben ik serieus aan het twijfelen gegaan om echt door te zetten om mijn borsten te laten vergroten. Morgen heb ik een afspraak in het QC Medical Center in Roeselare. Ze waren super vriendelijk aan te telefoon maar heeft iemand ervaring met die kliniek? Kun je me aub meer info verschaffen? Alvast bedankt!

Groetjes

b_vans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Kan me voorstellen dat je met een huwelijk voor de boeg, het nu de tijd vindt om iets aan je borsten te doen :) Wie wil er nou niet met prachtige boobs in een prachtige trouwjurk :)

Is die kliniek in Roeselare dezelfde als vroeger Quan clinic was? Die heeft toen slecht in het nieuws gestaan ivm het PIP-schandaal.. Ik zelf zou daar niet gauw voor kiezen, maar geen idee wat er allemaal veranderd is in de tussentijd :)

Ik ben zelf bij dr. de Meyere geweest in Gent (kliniek heet Artemedis) Ik ben zeer tevreden over deze arts. Hij geeft goed aan wat er bij jou wel en niet mogelijk is en is echt een supergoede pc :) Samen met mij, zijn er hier op het forum alleen maar goede verhalen over hem te vinden (vandaar dat ik vorig jaar ook voor hem gekozen heb :) )

Rechtsboven is een zoekbalk, waar je op pc of op kliniek kunt zoeken. Als je de zoekbalk niet vindt, moet je even links onderaan je thema wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

Lees je goed in en zorg dat je een goede pc hebt. Als je morgen de naam van je eventuele pc hebt van die kliniek waar je op consult gaat, dan kun je hem/haar misschien hier ook zoeken. Of weet je die naam al? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

Heel veel lees- en forumplezier en succes morgen met je consult!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Best_Boobie,

Ik heb al heel wat zitten neuzen op het forum en ben dan uiteindelijk niet naar het QC Medical Center geweest omdat ik na het lezen van allerlei zaken hier op het forum er al geen vertrouwen meer in had. Ik ben dan wat verder gaan zoeken en ben bij dokter Nolens uitgekomen uit Kortrijk en dokter De Frene Bob die in Ieper en Veurne werkt, kwestie van toch wat rekening te houden met afstanden tussen dokter en mij thuis (West-Vlaamse roots). Nu ben ik gisteren bij dokter Nolens geweest op consultatie, ik was super nerveus, zeker omdat ik ook de bezoeken alleen moet doen (mijn partner is namelijk een hele week van huis). Gelukkig was het een heel lieve en enthousiaste dokter die goed naar mijn wensen luisterde en haar eerlijke mening gaf. Ze heeft mijn borsten opgemeten en advies gegeven over de mogelijkheden, haar voorstel was om ronde prothesen te plaatsen als ik ermee doorga omdat ze denkt dat dit de beste oplossing is voor mij persoonlijk. Bij veel mensen zou het er onnatuurlijk uitzien maar bij mij ziet ze het best mogelijk en zou het natuurlijk overkomen. Iets wat ik ook graag wil, ik wil een natuurlijke volle C cup. Na een gesprek met de dokter heeft de verpleegster mij meer informatie geven over de risico's, de siliconen,... Er was best ruimte voor een gesprek en ze waren echt vriendelijk. Ik mag binnen 2 weken eens gaan passen omdat ik het me dan visueel beter kan voorstellen. Normaal heb ik nog een afspraak met dokter De Frene maar deze is net op hetzelfde moment als de pasbeurt, dus deze zal ik moeten herplaatsen als ik 2 verschillende artsen wil zien of annuleren als ik me hou bij dokter Nolens of toch plots beslis om het niet te doen, want die vrijblijvende consultaties zijn natuurlijk ook niet van de goedkoopste. Het probleem is dat de operatieagenda al redelijk vol zit en er geen mogelijkheden zijn om een optie te nemen. In functie van mijn job zou ik zo snel mogelijk de knoop moeten doorhakken om begin oktober ten vroegste een operatie te kunnen krijgen want nu komt het al een beetje ongelegen. Ook moet ik zien dat ik mijn trouwkleed nog kan kiezen als ik nieuwe borsten wil, maar met een sportbh zie ik dat niet echt zitten hoor. En sommige modellen zijn mooier met kleine borsten andere met grote borsten.

Natuurlijk staat men nu een stapje dichter bij ermee doorgaan of niet... Maar de twijfels zijn er nog steeds, helaas, een mens krijgt er hoofdpijn en slapeloze nachten gratis bij. Het is namelijk niet niets hé. Ik vraag me af of ik tegen opmerkingen van omstaanders zal kunnen, of het resultaat wel zal zijn wat ik wil, of ik niet te veel last zal hebben met mijn herstel vermits mijn job in de evenementenbranche is, of een zwangerschap effectief geen negatief effect zal hebben op de operatie, zal het echt de verbetering zijn die ik denk dat het zal zijn, is het zijn geld waard, zal alles wel goedkomen want uiteindelijk is het niet levensnoodzakelijk.... enzovoort het stopt niet met spoken door mijn hoofd met al die vragen. Net zoals dat je 6 weken niet mag sporten terwijl ik sport nodig heb om wat op gewicht te blijven en er liefst nog een paar kg af te doen. Het meeste problemen heb ik denk ik nog met het feit dat mijn mama er niet 100% voor te vinden is, iets wat ik wel heel belangrijk vind want het is mijn mama hé. Papa en mijn vriend zijn er volledig voor te vinden maar zeggen beide dat ik de definitieve keuze moet maken en een betrouwbare arts moet nemen.

Hebben jullie ook deze twijfels gehad? Hoe zijn jullie eruit geraakt om de knoop door te hakken?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Twijfels zijn heel herkenbaar en idd.. je trouwjurk en zo.. alles moet wel zn tijd hebben en als je je sportbh moet dragen, is het ook niet het handigst om in die periode je trouwjurken te gaan passen, want met 6 weken po kunnen je borsten groter of kleiner zijn dan ze iin sportbh waren...

Waarom ga je niet eens bij dr. de Meyere in Gent op consultatie? Daar ben je meestal ook snel aan de beurt wat betreft operatie!! En je hoeft maar 4 weken een sportbh aan ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke :106: t was ook maar een ideetje :)

Dan geldt voor jou alleen dit gedeelte van mijn vorige antwoord:

je trouwjurk en zo.. alles moet wel zn tijd hebben en als je je sportbh moet dragen, is het ook niet het handigst om in die periode je trouwjurken te gaan passen, want met 6 weken po kunnen je borsten groter of kleiner zijn dan ze iin sportbh waren...

De keuze wel of niet doen, is geheel aan jou, die kunnen wij niet voor je maken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.