Ga naar inhoud
Borsten Forum
shakena

na 7maanden tisseu expands krijg ik eindelijk weer borsten

Aanbevolen berichten

Hing een beetje achter met lezen

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Maar Francien heeft gelijk, je borsten zijn afzonderlijk van elkaar geopereerd en bij jou kan het nog eens een extra verschil zijn, ivm dat de ene kant een expander gehad heeft en de andere niet idd....

Dat heeft tijd nodig, wel zeker een paar weken, maar komt uiteindelijk goed

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Ga je trouwens wel nog een tepel laten maken? Of alleen getatoeeerd?

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi hoi

Okee ja dat zou best kunnen heb aan m.n aangedane kant meer last dan aan deandere kant die voelt wel redelijk en heb ik best wel een flinkeborst de aangedane kant is op het zelfd litteken open gemaakt en die borst moest iets zakken

Voelt ook nog niet prettig aan is wat stugger dan de.lborst

Pc zegt dat de aangedane kant mooier word dan de goede kant terwijl ik de goede kant mooier vind

Ja als het goed is word er in dec een tepel gemaakt en dan woed die in feb getatooeerd

Heb gister .een oude bh bgepast en die was te klein fat waa een grote B die was van de.periode dat ik nog lekker stevig was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pfff ben ik weer ben erg onzeker over m.n borsten

Loop echt ongelijk moet ws allemaal nog uitzakken maar toch de aangedane kant is 475 ml in gegaan en in m.n rechter borst maar 280 ml maa die lijkt veel groter dan de aangedane kant daar lijkt het net of m.n tisseu expander er nog in zit .

Natuurlijk word het nooit als m.n goede borst denk ik

Maar m.n pc had gezegd dat de aangedane kant mooier zou worden

Moet volgende week terug ben benieuwd war hij gaat zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geef het even de tijd meid. Je bent zooo kort po nog maar!!

De eerste 6 weken tot 3 maanden verandert er echt nog van alles!!! En bij jou moest die expander eruit en nu moet alles zich helemaal gaan settelen naar de prothese die erin zit..

Rustig aan, adem in, adem uit

Het verschil tussen de 475 en die 280 hoeft niet zo groot te zijn als je denkt.. Ligt aan het profile van je prothese namelijk.... Heb je een prothese paspoortje mee gekregen waar info over je prothesen staat? Wil wel eens voor je nakijken hoe groot het verschil is?

Ook handig als je dan even erbij vermeld welke bh maat je eerst had. Dan kan ik misschien zien of het enigszins gelijk gaat komen

Handig als je dat even per pb doet, mij die info zenden, als je dat wilt

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com