Ga naar inhoud

85% gevulde of ronde protheses? ik weet het niet meer


Gast cindytje1985

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Nou zoals de titel het al zegt... Ik twijfel enorm tussen de 85% gevulde of de ronde..

Nio is helemaal fan van de 85% gevulde omdat deze het meest natuurlijke resultaat geven en tijdens het consult heb ik het advies van de pc opgevolgd, maar omdat het nog een tijdje duurt voordat ik mijn bv krijg heb ik natuurlijk ook meer tijd om te gaan twijfelen.

Als ik kies voor de 85% gevulde mis ik dan een bolling aan de bovenkant? Maar aan de andere kant worden het geen ballen als ik voor de ronde kies?

Twijfels, twijfels, twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja,een advies zou ik zeker opvolgen van een arts,dat vooropgesteld.

Maar goed ,smaken verschillen ook,dus heel goed dat jij er goed over na gaat denken,daar heb je dan ook lekker de tijd voor.

85% geeft idd een natuurlijkere look.

Maar als jij echt die harde bolling bovenop wilt,moet je de 100% gevulde hebben.(dan heb je dus de extra high profile)

Wel zou je dacht ik bij de 85% meer kans op rimpelvorming hebben...omdat die gewoon zachter zijn.

Dus zeker iets om goed over na te denken,en misschien nog eens te gaan bespreken met Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 100% gevulde nemen.. het heeft minder kans op de rimpelvorming en het niet zo snel gaan lekken.. succes met je keuze en bespreek t goed met je pc!!!

Dat van dat lekken is echt klinkklare onzin, sorry dat ik het zeg.. Wie heeft je dat wijs gemaakt trotsemama??

En rimpelvorming.. sja, kan ook voorkomen bij 100% gevulde implantaten hoor... Dat hoort gewoon bij de zachtheid van de gel. Als je geen rimpels zou kunnen krijgen, dan zou je harde ballen erin moeten stoppen ;)

Als je een prothese aan de bovenrand vasthoudt, dan zakt de inhoud ook bij 100% gevulde prothesen wat naar beneden en kun je rimpels krijgen. Of je die gaat zien, is een ander verhaal!!

Een pc weet goed in te schatten, meestal, of een plaatsing boven of onder de spier genoeg bedekking vormt, om juist zichtbare rimpels tegen te gaan!!

Trouwens, je zou het ook anders kunnen zien. Als een prothese (of een zakje, of wat dan ook) maar voor 85% gevuld is, dan zou je zelfs minder rimpels kunnen krijgen... De rimpels zijn in ieder geval minder dik en dus minder voelbaar!!

Het is wel zo dat je wat minder bolling zou kunnen hebben, maar je zult niet veel verschil zien. Doordat ze bij jou achter de spier komen, drukt de spier meer op de prothese, waardoor de inhoud wat meer bij elkaar geduwd wordt, zeg maar.. De ruimte (die 15% ) die dus overbleef, wordt eigenlijk door de spier gebruikt om extra volume onderin te creeeren. Je krijgt dus gewoon mooie volle natuurlijke borsten.

Op die manier creeer je een mooier decolleté (vaak) dan dat de bolling te bol is... Dan staan de borsten bovenaan meer uit elkaar. Leg maar eens twee ballen naast elkaar: je ziet dan dat ze elkaar in het midden raken, maar meer naar boven staan ze verder uit elkaar. Als je die ballen iets minder zou vullen, vlakken ze bovenaan iets verder af, waardoor je een iets mooiere afloop krijgt, en ze lopen niet zo zeer uit elkaar bovenaan (als je begrijpt wat ik bedoel :) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat van dat lekken is echt klinkklare onzin, sorry dat ik het zeg.. Wie heeft je dat wijs gemaakt trotsemama??

En rimpelvorming.. sja, kan ook voorkomen bij 100% gevulde implantaten hoor... Dat hoort gewoon bij de zachtheid van de gel. Als je geen rimpels zou kunnen krijgen, dan zou je harde ballen erin moeten stoppen ;)

Als je een prothese aan de bovenrand vasthoudt, dan zakt de inhoud ook bij 100% gevulde prothesen wat naar beneden en kun je rimpels krijgen. Of je die gaat zien, is een ander verhaal!!

Een pc weet goed in te schatten, meestal, of een plaatsing boven of onder de spier genoeg bedekking vormt, om juist zichtbare rimpels tegen te gaan!!

Trouwens, je zou het ook anders kunnen zien. Als een prothese (of een zakje, of wat dan ook) maar voor 85% gevuld is, dan zou je zelfs minder rimpels kunnen krijgen... De rimpels zijn in ieder geval minder dik en dus minder voelbaar!!

Het is wel zo dat je wat minder bolling zou kunnen hebben, maar je zult niet veel verschil zien. Doordat ze bij jou achter de spier komen, drukt de spier meer op de prothese, waardoor de inhoud wat meer bij elkaar geduwd wordt, zeg maar.. De ruimte (die 15% ) die dus overbleef, wordt eigenlijk door de spier gebruikt om extra volume onderin te creeeren. Je krijgt dus gewoon mooie volle natuurlijke borsten.

Op die manier creeer je een mooier decolleté (vaak) dan dat de bolling te bol is... Dan staan de borsten bovenaan meer uit elkaar. Leg maar eens twee ballen naast elkaar: je ziet dan dat ze elkaar in het midden raken, maar meer naar boven staan ze verder uit elkaar. Als je die ballen iets minder zou vullen, vlakken ze bovenaan iets verder af, waardoor je een iets mooiere afloop krijgt, en ze lopen niet zo zeer uit elkaar bovenaan (als je begrijpt wat ik bedoel :) )

xxx

thnx BB voor je snelle reactie... Ik vindt het gewoon zo moeilijk om te kiezen.. En hoe meer tijd ik heb tot aan de operatie des te meer twijfels en mogelijkheden ik bekijk... Aangezien ik op dit moment verslaafd ben aan dit forum zie ik vanalles voorbij komen om over na te denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het ook wel hoor! Nio heeft inderdaad sterk een voorkeur voor 85% en dan ga je er eigenlijk vanzelf in mee want je gaat er natuurlijk wel vanuit dat hij het het beste weet. maar behalve Nio is er volgens mij niemand die de 85% gevulde gebruikt.. Dus alle mooie boobs die ik voorbij zie komen zijn over het algemeen gewoon 100% gevuld.. dat zorgt bij mij ook wel voor de nodige twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja precies.... ik ben bang dat ik de bolling bovenaan mis als ik voor de 85% gevulde ga... maar tegelijkertojd ben ik ook bang dat als ik voor de ronde ga dat het er heel erg nep uit gaat zien... dus ja..

Twijfels twijfels twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies!

Ik heb hetzelfde, maar ik vond die 85% lekker zacht aanvoelen en wat NIo aangaf dat ze wat meer meebewegen (dus opzij vallen bijvoorbeeld bij het op je rug liggen) vind ik ook wel een fijne eigenschap.. Maar als er zoveel voordelen aanzitten waarom gebruiken niet veel meer pc's die 85%?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als er zoveel voordelen aanzitten waarom gebruiken niet veel meer pc's die 85%?

Omdat alleen eurosilicone de high profile 85% gevuld heeft. Natrelle en Mentor vullen hun prothesen, voor zover ik weet, 100%

Dus als de pc geen contract heeft met eurosilicone, kan hij ze niet gebruiken ;)

Bergmankliniek heeft ook met de eurosilicone gewerkt, al zijn die laatst overgegaan op Natrelle.

Dus alle resultaten van meiden met een ronde high profile prothese van Bergmankliniek van de afgelopen jaren, zijn de 85% gevulde geweest ;) Alleen vertelden zij dat niet erbij haha ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de info bb!

Even een persoonlijke vraag.. stel dat jij ooit de keuze had gehad tussen 85% of 100%, welke had jij dan gekozen?

ik weet het, lastige vraag aangezien je met 100% nu al een paar prachtige boobs hebt, maar gezien jouw kennis ben ik wel benieuwd naar het antwoord waarom je de 1 eventueel boven de ander zou verkiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij een pc was gegaan die eurosilicone gebruikt, dan zou ik voor de high profile gekozen hebben, ongeacht of deze 85% of 100% gevuld zou zijn geweest :)

Ik had in eerste instantie, bij mijn eerste bv, zelfs de 85% gevulde moeten krijgen en had dan niet beter geweten :)

Dus, voor mij zou het niet uitgemaakt hebben. High profile is high profile, in mijn ogen :)

Motiva is bijvoorbeeld voller gevuld, of strakker velletje eromheen, dus nog een ander effect.. Waarom kiezen we niet met zn allen voor die prothese? geen idee :)

Snap je wat ik bedoel? :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Motiva is bijvoorbeeld voller gevuld, of strakker velletje eromheen, dus nog een ander effect.. Waarom kiezen we niet met zn allen voor die prothese? geen idee :)

Snap je wat ik bedoel? :)

xxx

Zo heeft iedereen natuurlijk haar eigen smaak en wensen... Maar wat ik van jou begrijp is het verschil tussen de 85% gevulde of de 100% gevulde dus minimaal bij de bolling aan de bovenkant?

Ik ga sowieso nog een afspraak bij Nio maken om het te bespreken en om nog een keer te gaan passen voor de maat, maar omdat hij zo'n sterke voorkeur heeft voor de 85% gevulde was ik benieuwd naar de meningen hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Mentor,en echt geen ballen effect,dus alles valt wel mee,tis maar net wat mooi bij jouw lichaam past hoor,en ik zou zkr het advies opvolgen ,maar snap je twijfels heel goed,en ik ook goed om er over na te denken hoor nu het nog kan,even goed doornemen met Nio en je bent om :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindytje,

Op consult bij Nio heb ik beide mogen voelen, zowel Eurosillicone 85% als Mentor 100% (eigenlijk ong 90-95%. Als je deze neerlegt dan zie je een lichte deukje aan de bovenkant dus echt 100% vol is die niet).

En om eerlijk te zijn vind ik ze niet echt veel verschillen. Qua feeling voelt beide hetzelfde en als je beide prothese neerlegt dan zie je, wanneer je heel goed kijkt, wel wat iets verschil aan de bovenkant. Maar is echt minimaal...

Misschien is het wel beter om nog een keer op consult te gaan en vraag je of je beide ff mag zien en voelen.

Hoop dan dat jou twijfels weggaan meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Nio deed het een beetje overkomen alsof die 85% veel natuurlijker meebewegen en zachter aanvoelen ten opzichte van die 100% wat dus een voordeel zou zijn.. Klopt dat of heeft de 100% ook gewoon die eigenschappen? Want ik hoor verder er niemand over klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Nio deed het een beetje overkomen alsof die 85% veel natuurlijker meebewegen en zachter aanvoelen ten opzichte van die 100% wat dus een voordeel zou zijn.. Klopt dat of heeft de 100% ook gewoon die eigenschappen? Want ik hoor verder er niemand over klagen

Jocy,

100% gevulde (90-95%) beweegt gewoon natuurlijk mee als die van 85% gevuld.

Zoals ik al eerder zei, de 100% gevulde is niet helemaal 100% gevuld.

Als je de 85% en de "100%" tegelijk in je handen neemt dan, vind ik zelf, zal je geen verschil voelen... MAAR misschien dat iemand anders het anders ervaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke ronde had jij in je had dan? Die van Mentor?

Want van Mentor en Euro zag ik iig geen verschil toen deze werd vastgehouden aan de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van eurosilicone zijn de medium profile en de extra high profile 100% gevuld. De high profile is standaard 85% gevuld bij eurosilicone, dus daar is geen keuze in.... Het is gewoon van merk tot merk verschillend.... En als Nio alleen met eurosilicone werkt, en er is voor high profile gekozen, dan is er geen keuze mogelijk...

Mentor valt trouwens ook heel natuurlijk en ik heb geen flauw idee hoeveel deze gevuld is.. Ik dacht altijd 100%, maar ik zie ook heel mooie resultaten met de high profile van eurosilicone...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.