Ga naar inhoud

Nieuwe boobs.... Maar bij wie? Regio Oostende


Nounoutje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na jaren twijfelen en ongelukkig te zijn met mijn veel te kleine 75A heb ik besloten om ervoor te gaan.... Ben nu al een paar dagen bezig met research... Voor en nadelen, welke prothesen, welke pc's te mijden,.... maar toch zit ik nog met een aantal vragen:

  • Ben ondertussen 30j (bijna 31j) en heb nog geen kinderen. Klopt het dat een bv geen gevolgen heeft indien ik later borstvoeding wil geven?
  • Hoelang gaan prothesen mee en welke te nemen? Wat zijn de voor en nadelen? Worden deze volgens persoon tot persoon gekozen in overleg met de pc?
  • En de voornaamste vraag.... Welke pc is aan te raden? Ik woon in Oostende en heb al heel wat positieve dingen gehoord over Dr. Maetens.... Klopt dit? Nog andere pc's?

Grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om even in te gaan op je vragen :)

Het wordt eigenlijk niet aangeraden om het eerste jaar na je bv zwanger te raken, omdat je borsten dan nog niet 'klaar' zijn, zeg maar en dan kan er heel veel veranderen tijdens de zwangerschap, want je borsten zullen dan groeien :) Daarna zullen ze dus wat uitgerekt zijn. Echter, dat is ook afhankelijk van de manier waarop je zwanger bent. Heb wel eens borsten gezien van iemand die al 14 jaar implantaten had, voor de spier, en 2 zwangerschappen had gehad en die borsten zagen er erg mooi uit nog, alleen wilde zij ze wat groter, dus ging ze voor grotere implantaten nu.

Dus ook na het eerste jaar na je bv kan er wel iets veranderen aan je borsten tijdens een zwangerschap, maar het ligt maar net aan je eigen lichaam :)

Dr. Maetens heb ik ook wel wat goede dingen over gelezen en verder zou in jouw regio misschien dr. de Meyere een goede optie zijn. Hij is meer voorstander van plaatsing voor de spier, dus dan heb je meteen twee pc's die op een andere manier werken en zo kun je beter je voor en nadelen afwegen :)

De Meyere heeft een kliniek in Gent (Sint-Denijs-Westrum) en die heet Artemedis. Ik vond hem een hele fijne pc, die ook alles heel goed uitlegt.

Als je zoekt via de zoekfunctie rechtsboven, dan kom je over hem ook veel goede revieuws tegen (heb nog geen slechte gelezen :) )

Prothesen gaan over het algemeen 10-15 jaar mee. Dat wordt tenminste gezegd. Echter, hebik ook verhalen gelezen van meiden die ze al meer dan 20 jaar hebben en geen problemen ondervinden. Het is vaak niet dat prothesen stuk zouden gaan, na die tijd, maar meer dat er wat meer kapsel zou kunnen ontstaan, waardoor een wissel noodzakelijk zou kunnen zijn. Verder kan een zwangerschap natuurlijk iets veranderen aan je boobs, waardoor je ze eerder nog wat wil laten opvullen ;)

Elke pc heeft contracten met aanbieders van prothesen, op basis van wat ze zelf goede prothesen vinden :) en fijn vinden om mee te werken.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om even in te gaan op je vragen :)

Het wordt eigenlijk niet aangeraden om het eerste jaar na je bv zwanger te raken, omdat je borsten dan nog niet 'klaar' zijn, zeg maar en dan kan er heel veel veranderen tijdens de zwangerschap, want je borsten zullen dan groeien :) Daarna zullen ze dus wat uitgerekt zijn. Echter, dat is ook afhankelijk van de manier waarop je zwanger bent. Heb wel eens borsten gezien van iemand die al 14 jaar implantaten had, voor de spier, en 2 zwangerschappen had gehad en die borsten zagen er erg mooi uit nog, alleen wilde zij ze wat groter, dus ging ze voor grotere implantaten nu.

Dus ook na het eerste jaar na je bv kan er wel iets veranderen aan je borsten tijdens een zwangerschap, maar het ligt maar net aan je eigen lichaam :)

Dr. Maetens heb ik ook wel wat goede dingen over gelezen en verder zou in jouw regio misschien dr. de Meyere een goede optie zijn. Hij is meer voorstander van plaatsing voor de spier, dus dan heb je meteen twee pc's die op een andere manier werken en zo kun je beter je voor en nadelen afwegen :)

De Meyere heeft een kliniek in Gent (Sint-Denijs-Westrum) en die heet Artemedis. Ik vond hem een hele fijne pc, die ook alles heel goed uitlegt.

Als je zoekt via de zoekfunctie rechtsboven, dan kom je over hem ook veel goede revieuws tegen (heb nog geen slechte gelezen :) )

Prothesen gaan over het algemeen 10-15 jaar mee. Dat wordt tenminste gezegd. Echter, hebik ook verhalen gelezen van meiden die ze al meer dan 20 jaar hebben en geen problemen ondervinden. Het is vaak niet dat prothesen stuk zouden gaan, na die tijd, maar meer dat er wat meer kapsel zou kunnen ontstaan, waardoor een wissel noodzakelijk zou kunnen zijn. Verder kan een zwangerschap natuurlijk iets veranderen aan je boobs, waardoor je ze eerder nog wat wil laten opvullen ;)

Elke pc heeft contracten met aanbieders van prothesen, op basis van wat ze zelf goede prothesen vinden :) en fijn vinden om mee te werken.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Hoi!

Ik lees nu pas je bericht! Had het niet door dat er een reactie op gekomen was haha :)

Heb ondertussen mijn tweede afspraak bij dr. Maetens achter de rug en mijn "voorlopige" afspraak ligt vast op woensdag 18 december. Hele vriendelijke dame die echt wel voor de natuurlijke look gaat en dat vind ik wel belangrijk. Ik voelde mij ook direct op mijn gemak bij haar. Had ook een afspraak genomen bij dr. De Coopman in Brugge maar die heb ik gelijk afgebeld... Zonder te gaan voelde ik mij er niet goed bij... Waarschijnlijk door de negatieve reacties die ik gelezen heb. Hij is ook vrij commercieel ingesteld denk ik?

Toch zit ik nog te twijfelen... De vrouw van mijn oom heeft ook een borstvergroting laten uitvoeren (in Thailand) en bij haar zijn ze via de oksel geplaatst en het litteken is echt niet te zien. Dr. Maetens is daar geen voorstander van omdat er blijkbaar heel wat zenuwen naar de arm lopen en deze kunnen geraakt worden met een blijvend letsel tot gevolg. Dus bij haar enkel in de borstplooi. Ik heb al een paar resultaten van haar gezien (heel mooi en natuurlijk) maar vond dat het litteken zo zichtbaar was of misschien is het ook omdat de operatie slechts 3 maanden geleden uitgevoerd was.

Zij stelde mij voor om 330cc achter de bortspier te steken. Eerst zei ze 300cc maar dat leek mij te weinig. Nu zit ik te twijfelen of ik niet voor 350cc zou gaan. Zou dit een groot verschil geven? Ik zou graag op een volle C uitkomen. Zij rade mij dat af omdat ik redelijk slank ben... 1m70, 55kg.

Wat is juist het verschil tussen achter de borstspier of voor?

Zal ook eens een afspraak maken bij dr. De Meyere want ik heb er idd al heel wat positieve reacties van gelezen.

Grts! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Nounoutje...

Ik ben een heel tijd offline geweest van dit forum (2,5 maanden ongeveer) en stoot net op jouw topic... Heb je ondertussen je bv al gehad??

Zelf ben ik ook door Dr. Maetens geopereerd en ben ik super tevreden, zowel van de consultaties, haar informatie, haar welwillendheid, vriendelijkheid als van haar werk, de operatie en nazorg... Geen enkel negatief punt op te merken!! Voor ik bij Dr. Maetens een consult ingepland had, ben ik naar Dr. Coopman in Brugge op consult geweest... Toen had ik dit forum ook nog niet ontdekt en wist ik weinig van de verschillende chirurgen, aanpakken en plaatsingen. Dr. Coopman is allesbehalve aan te raden. Hij is idd erg commercieel ingesteld, en hij kon me niet zeggen met welke cup ik zou wakker worden. Hij sprak over mijn lichaam alsof hij een kunstenaar was die zijn 'muze' zou laten werken. "ik zie op het moment zelf wat het best past bij het lichaam die op mijn tafel ligt".. En toen dacht ik: maar IK moet 't resultaat toch goed vinden?! Wat als ik wakker wordt met een G cup? Dus Dr. Coopman werd verbannen naar de prullenmand :)

Als je vragen zou hebben ivm Dr. Maetens, mag je me altijd een berichtje sturen hoor... Ik ben de laatste tijd nog weinig online op dit forum, maar ontvang wel nog de e-mails en ik lees die ook effectief..

Groetjes

LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.