Ga naar inhoud

wanneer in lingeriezaak op laten meten?


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hallo Dames

probeer even een berichtje te plaatsen maar het forum valt bij mij helaas de hele tijd weg.

maar ik vroeg me af wanneer je nou het beste je borstmaat kunt laten meten in een lingeriezaak

ben nu bijna 3 weken PO en voor mij gevoel is de zwelling al weg zijn alleen natuurlijk nog niet

zacht.maar omdat ik wou shoppen voor lingerie wil ik natuurlijk ook de maat weten.

vanaf wanneer kan je dit het beste doen??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Ik zou er nog heel even mee wachten totdat je borsten goed zijn gedaald,

anders heb je een grote kans dat je de bh te klein koopt, omdat de cup niet

gevuld lijkt bij een grotere maat. Ik heb 3 bh's moeten weggooien, omdat ik

uiteindelijk toch een maat groter moest hebben...

Ik zou zelf wachten totdat je minstens 4 weken bent....

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meid

thanks voor je berichtje

Ik heb zelf een beugelbh in maat 75C maar merk inderdaad dat onderin de cup van de bh nog een klein stukje

open is niet veel kan hier me pink tot ringvinger nog tussensteken maar dit kan meschien ook liggen

aan de bh want deze heeft best een grote cup die zo ongeveer je halve borst bedekt hahah

zal nog ff gedult hebben hahah moeilijk hoor als je je toch al goed voelt..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet 't!!! Zo herkenbaar, je wilt gewoon eindelijk eens mooie lingerie (zonder vulling!)

aan, maar ja het is best duur, dus toch zonde als over een paar weekjes nèt weer anders

is... Nog heeeeeeeeeel even geduld!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi selina,

ja moeilijk he,ik had ook een (beugel)bh gekocht,een in de aanbieding hihi niet voor de mooiheid hoor,maar meer om te kijken hoe het staat zeg maar,maar afijn,dit was niet te doen thuis,me borsten hebben denk nog te weinig hang ofzo,want het zat van geen meter,hij leek veel te klein,omdat hij enkel me tepel bedekte,en de onderkant kon ik niet voelen zitten,wegens gevoelloosheid aan me littekens,erg lastig allemaal,had echt het idee dat me borsten er nog niet klaar voor zijn,voor een gewone bh,dus ik wacht nog maar eventjes :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.