Ga naar inhoud

veranderen van cupmaat met de tijd


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Mijn man en ik kwamen op het volgende onderwerp.

Wij zaten te kijken en lezen op het forum maar het valt ons op dat je na de borstvergroting een bepaalde maat hebt (na het zakken en herstel) maar dat die maat ook vaak kan afwijken na een jaar. Sommige vrouwen hebben dan 1 a 2 cuppen groter na een jaar. Dit lezen en zien we vaker, maar de vraag is: hoe kan dat? :106:

Wij kunnen nou niet bedenken of vinden hoe dat kan.... Weet iemand dit? We zijn erg benieuwd ;)^_^

xxx Luna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna,

Leuke vraag! Ik ben hier ook best benieuwd naar. Misschien komt het doordat de borsten soepeler en zachter worden en daardoor iets meer naar voren komen?

Kan ook zijn dat betreffende dames een kilootje of twee zijn aangekomen. Bij mij merkte ik afvallen en aankomen als eerste op mn (natuurlijke) borsten.

De protheses zullen niet veranderen daardoor maar je eigen weefsel wat er nog omheen zit wel.

Ik ben benieuwd of er bij mij nog wat gaat veranderen. Ik ben pas 7 weken po en merk nu niet meer zo veel verandering op (sinds de laatste 3 weken zeg maar).

Wel merk ik dat het per merk bh of winkel heel erg kan verschillen wat voor maat je hebt. Voorheen pakte ik gewoon een 75 btje uit het rek bij de H&M en dat was altijd goed.

Nu heb ik een 75G die krap zit en een 75F die toch te groot blijkt te zijn!?

Ik zie dat jij net geopereerd bent, hoe gaat het met je? Helemaal happy?

Groetjes Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat vooral gebeurt bij de dames die hun prothesen achter de spier of dual plane hebben...

Kan me voorstellen dat in het eerste jaar de spier langzaam zijn goede, soepele vorm aanneemt rond de prothese...

Dát, samen met het zachter worden met je prothese, wat saartje al zegt, is volgens mij de reden dat ze bij sommigen nog wat kunnen na-groeien.

Dit is ook afhankelijk van hoe strak je spier was voor de bv....

Ik heb ze zelf voor de spier en ben niet in cupmaat gegroeid sinds 6 weken po.

(is mijn theorie, dus niet wetenschappelijk bewezen haha)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat vooral gebeurt bij de dames die hun prothesen achter de spier of dual plane hebben...

Kan me voorstellen dat in het eerste jaar de spier langzaam zijn goede, soepele vorm aanneemt rond de prothese...

Dát, samen met het zachter worden met je prothese, wat saartje al zegt, is volgens mij de reden dat ze bij sommigen nog wat kunnen na-groeien.

Dit is ook afhankelijk van hoe strak je spier was voor de bv....

Ik heb ze zelf voor de spier en ben niet in cupmaat gegroeid sinds 6 weken po.

(is mijn theorie, dus niet wetenschappelijk bewezen haha)

xxx BB

Inderdaad ben ook wel erg benieuwd hoe dat zit...het zal idd wel zijn wat jij zegt bb! Dat als het meer gaat rekken de cupmaat ook groter wordt.

Wanneer is je spier eigenlijk strak? Als je spier getraind is? Heeft je spier dan ook langer de tijd nodig hebben om op te rekken dan dat je spier minder ontwikkeld is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook wel erg benieuwd naar de reacties.

Ik ben nu 8 dagen PO en wat advies ingewonnen bij de Hunkemöller en die vrouw zei dat het wel een D of een E zou kunnen worden, dus nu ben ik benieuwd als ik over een aantal weken bh's kan gaan kopen wat het dan is en of het veranderd...

Heb van de week van het merk Sapph een bh voorgehouden 70D en daarvan was de cupmaat perfect....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja,ik heb al mn 75 en 80 F jes moeten verkopen omdat ze gewoon toch te klein zijn ,ik ben zeker niet aan gekomen,weeg al jaren t zelfde.

Maar het is idd zo dat ze na een tijdje beter gaan vormen enzo.

Ik heb ze nu bijna alweer 4 jaar,maar vind ze zeker niet groter dan eerst hoor.

Wel groeien ze een maat als ik ongesteld moet worden ,doet dan zelfs zeer als ik geen bh aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.