Ga naar inhoud

Wat een twijfels! Ik wil nieuwe boobz :) maar hoe, waar, wanneer?! Wellness/ Verdonck, SLAZ-Park/Nio of toch Straten?


MadameD

Aanbevolen berichten

Ha Ladies,

Wat een fijn forum! Waarom heb ik dit niet eerder bezocht ??? :blink: Super prettig om al die info te lezen en ervaringen van jullie te kunnen lezen!
Ik zal mij even kort voorstellen;

Ik ben 26 jaar, leuke vriend, geen kids en al sinds jaren aan het worstelen met mijn kleine meiden. Geen push-up bh zit zo mooi dat ik echt blij word van het uitzicht op mijn boobs, laat staan als ik uberhaupt geen bh aan heb... Daarom heb ik in mijn hoofd al de beslissing genomen dat ik een bv ga laten doen. Bij jullie staan zulke mooie foto's, ik zou ook zo graag de (hopelijk) komende 70 jaar nog tegen zulke mooie meiden van mijzelf aankijken :57:

Een tijdje probeer ik dan ok al steeds wat geld apart te zetten om een operatie te bekostigen (wat een geld! :blush: ) Dus totdat ik mijn potje vol heb en ook mijn bv kan krijgen, voeg ik me graag bij jullie :)

Wat ik mij ook afvraag waar ik niet zoveel over geschreven zie, is hoe gaat jullie omgeving er mee om? Het lijkt mij echt super eng om ineens met die nieuwe boobies aan te komen... bij (schoon)familie, vrienden, werk... hoe is dat geweest?! Hoe zijn die reacties?
En hoe lang hebben jullie vrij genomen? Of valt dat onder 'ziek'? en hoe reageerden jullie werkgevers daarop?

Afin, ik heb al veel verhalen gelezen, en ik denk dat ik 3 afspraken ga maken bij verschillende PC; Verdonck, Straten en Nio.
Ik zie door de bomen het bos niet meer met de positieve verhalen en de negatieve...
Doel is om in elk geval dit jaar de eerste consulten gedaan te hebben, en ik hoop dat ik het geld voor volgende zomervakantie bij elkaar heb!!
Echt heeeeel erg, want nu ik gewoon zeker weet dat ik ze wil, wil ik ze eigenlijk gister al! :43:

Oja, wat is voor jullie nu het aller lastigst/moeilijkst geweest in de aanloop/verloop van de bv?

Ben heel benieuwd, en aan iedereen die al een datum heeft : veel succes! :wub:


Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Wat een leuke voorstelling :)

Welkom op het forum!!

Hopelijk heb je je potje snel vol hihi :)

De consulten die je wilt plannen is echt super! Nio staat bekend als een hele goede arts en die andere twee daar heb ik ook mooie resultaten van gezien.

Over of je het je werk verteld en hoe dat in zn werk gaat, is al een topic. Niet iedere werkgever gaat er hetzelfde mee om en je moet je er zelf natuurlijk ook goed bij voelen:

http://www.borstenforum.com/topic/7704-in-ziektewet-na-bv-of-vakantiedagen-opnemen/?hl=reacties#entry188165

Hoelang je echter vrij neemt is afhankelijk van het werk dat je doet. Aangezien je bij dual plane 6 weken niet mag tillen en bij een bv sowieso je ellebogen niet hoger dan je schouders mag heffen, is je beroep nogal van invloed op wanneer je weer kunt gaan werken :)

Over je omgeving bestaan ook enkele topics:

http://www.borstenforum.com/topic/6412-wat-met-mijn-omgeving/?hl=omgeving

http://www.borstenforum.com/topic/7092-vertellen-jullie-je-omgeving-dat-jullie-een-bv-ondergaan/?hl=omgeving

Had je de zoekbalk rechtsboven al gevonden? Als je die niet vindt, moet je even linksonderaan je thema wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

Dr. Nio is niet te vinden via de zoekbalk, niet onder zijn eigen naam tenminste, omdat de zoekbalk niet ingesteld kan worden voor zoekopdrachten met 3 of minder letters.. Je kunt dan zoeken op 'SLAZ' of 'parkkliniek' (de klinieken waar hij werkt ;) ) Dan kom je zijn verslagen wél tegen ;)

Veel lees- en forumplezier nog!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en wat een verhaal haha!

Ik ben bij Straten geweest vanwege de goede verhalen hier over hem, het feit dat hij mentor prothesen gebruikt en omdat het via Diana gabriels maar 2600euro kostte, dus het potje was heel snel vol.

Ik ben vanaf het eerste moment op FB en mijn blog er open over geweest dat ik nieuwe boobs zou krijgen en de eerste keer weer werken (2weken PO, 2 weken vrij aangevraagd geen ziekte) was heel spannend. Maar ik heb er gewoon niet de nadruk op gelegd en ben heel kort geweest. Gewoon zo van ja het is goed gegaan, moet alleen nog rustig aan doen en dat was het eigenlijk. Op stomme opmerkingen van de jongens ben ik niet ingegaan, ben gewoon ergens anders heen gelopen/gedaan alsof ik heel geconcentreerd bezig was haha :P

Het moeilijkste in de aanloop naar de operatie was het wachten.. Jezus ik wilde die krengen liever vorig jaar dan volgende week hahaha Maar goed met veel werken en mezelf bezig houden heb ik dat wel overleefd.

Heel veel succes iig!! heb je al een idee van wat je ongeveer wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Even een snelle reactie hier, Dr. Nio staat bekend als arts met gouden handen. Zelf ben ik door hem geopereerd, maar heb van te voren ook goed onderzoek gedaan of ik door hem ECHT het beste geholpen kon worden. Heel tevreden ben ik over zowel het resultaat als hem als arts, voor- en nazorg.

Succes met je keuze!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meid!

Ik ben bij Straten geweest vanwege de goede verhalen hier over hem, het feit dat hij mentor prothesen gebruikt en omdat het via een kliniek hier in de buurt ging namelijk via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven. De operatie werd in het UCCZ Dekkerswald in Nijmegen uitgevoerd.

Ik ben erg over hem te spreken en al helemaal over de resultaten!

Bij mijn foto's kan je de resultaten zien en ook bij Barbielena. Bij mij geld: ''als we vriendinnen worden op het forum dan kan je mijn boobies geheel ontbloot zien''.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.