Ga naar inhoud

Cleopatra : 8 augustus 2013 :Dr. Hendriks : ZGT : Almelo


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Cleopatra (afgekort van Cleopatra) ben een moeder van 2 volwassen kinderen en werk part-time als verkoopster in damesmode zaak. Morgen krijg ik uitslag van mammografie of die Goed is en zal dan spoedig geholpen worden! Ik erg blij,alleen mijn baas niet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Ik snap even die afkorting niet.. of ben ik nou blond haha... Hoezo is Cleopatra een afkorting van Cleopatra? :)

Maar dat even off topic ;)

Mag ik vragen waarom jij een mammografie gekregen hebt voor je door mag voor een bvk? Is dat standaard bij die arts?

Bij welke arts heb je je consult trouwens gehad en in welk ziekenhuis?

Wel allemaal spannend he.. Eerst de uitslag van de mammo en dan wat de datum zal worden..

Ook de goedkeuring van de verzekering al binnen?

Sorry voor de vele vragen :blush:

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mammografie kreeg ik om dat ik tegen de 50 loop.

Goedkeuring heb ik al van de verzekering.

Ziekenhuis zgt. Het gaat dus allemaal lekkr snel.

Alleen mijn baas doet erg vervelend....... Ze vind dat zoiets gepland moet worden wanneer het haar uitkomt.

Niet denken aan de klachten die ik heb.... Of er moest iet levensbedreigend uit de mammografie komen.

Dus afwachten morgen, dan hoor ik uitslag en afspraak bij de nacotiseur.

Word vervolg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is vrijdag 1 dag na mijn BV gisteren was mijn grote dag wat was ik blij! De nacht ervoor goed geslapen,ging dus heel rustig de OK in. Wel na 2 uur vertraging... En toen was het mijn beurt. Ik kwam goed uit de narcose dus de 1e avond was gelijk goed,behalve de nacht die was minder. Ik heb elk uur/ halfuur op de klok gezien, kon niet slapen door het strakke verband. Vanmorgen is het verband eraf gehaald, het resultaat was IS Fantasties! Wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten. Ondanks dat ze nog erg opgezwollen zijn. En kwa operatie zou ik het zo weer doen! Dus dames die klachten hebben en denken over een BV zou ik zeggen DOEN!! Morgen gaat mijn andere drain eruit en dan mag ik na huis,er gaat niks boven eigen bedje namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super hoor! Wat een heerlijk gevoel is het om verlost te zijn van die zware borsten he! Ikben zelf 2 juli geopereerd en zou het ook zo weer doen! Succes met je herstel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.