Ga naar inhoud

Misspoes : 13 december 2013 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Aanbevolen berichten

Na jarenlang een volle D cup te hebben gehad, heb ik sinds 2 jaar een zeer bescheiden B/C cup over. Vanwege mijn gezondheid (PDS) heb ik gekozen om mijn leefwijze te veranderen en ben hierdoor tevens 13 kilo afgevallen. Ik ben nu ruim een jaar stabiel op gewicht, waar ik blij mee ben. Voel me lekkerder in m'n vel en tevens energieker/minder buikklachten. Echter is er dus weinig (voor mijn gevoel) overgebleven van mijn voorgevel. Daarom nu de knoop doorgehakt en ga ik een borstvergroting laten uitvoeren. Ik heb op 13/08/2013 een consult bij dr de Blecourt in het Vlietland ziekenhuis. In verband met mijn werk (dagen vrij kunnen nemen) zal de operatie hopelijk in december worden gepland. Dat gaat een heel spannend, maar hopelijk ook een geweldig kerstcadeau worden voor mezelf. Ervaringen en tips, mogelijk over het betreffende ziekenhuis of pc zijn zeker welkom. Ik heb rekening gehouden dat ik trouwens zo een 2,5 week de tijd neem om te herstellen. Daarna wil ik weer aan het werk gaan. Dit is wel realistisch toch?! (Heb lichamelijk geen zwaar werk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

WElkom op het forum!!

Wat goed dat je met het omgooien van je eten zoveel minder last van je pds gekregen hebt!! Moet je er erg veel voor láten? Wel fijn dat je bijkomend ook nog aardig wat kilo's kwijt geraakt bent, altijd handig :)

2,5 week vrij met bijvoorbeeld een kantoorbaan is meestal wel te doen idd :) Dus dat zal wel goed komen :)

Als je een ervaringsdeskundige wat betreft deze pc wilt, dan moet je l233 hebben :) Zij is onlangs door hem geopereerd.

Verder is er rechtsboven een zoekbalk (als je hem niet ziet, moet je helemaal links onderaan ff je thema wijzigen in: 'unlimited' ) daar kun je zoeken op trefwoorden, dus bijvoorbeeld naam van pc of kliniek :)

Er zijn pc's die in meerdere klinieken werken, dus is het altijd handiger om op de naam van de pc te zoeken ;)

Veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BB,

Dank je voor je reactie!

Betreft de PDS, ik laat er redelijk wat voor, al zal dat in ieders ogen verschillen.

Ik eet geen rijst, pasta, aardappel, brood etc. Daarnaast eet ik zo min mogelijk suiker.

Wat overblijft: vlees, vis, kip, groente (veel groente), fruit, noten, kaas en veel alpro producten (soja, amandelmelk). Heel soms 'verwen' ik mezelf met een frietje of een stukje stokbrood bij een salade (heb momenten dat ik het wel wat mis namelijk), en af en toe chocola (met name in de maandelijkse 'periode' week hahaha). Maar op zich is het goed te doen, gezien ik het al sinds maart 2011 volhoud.

Heb idd mijn thema moeten aanpassen (snapte al niet waarom ik die zoekbalk maar niet kon vinden ;-) ). Ben heel benieuwd hoe het 1e gesprek gaat lopen op 13 augustus. Heb het profiel van I233 even doorgenomen, leuk om te lezen wat de ervaringen van andere 'lotgenoten' zijn :-)

Ik ga even verder op onderzoek hier.

XOXO,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Je hebt me gevonden en heb je berichtje terug gestuurd!!

Blecourt is een super.chirurg als je voor mooie, natuurlijke bij je lichaam passende borsten gaat!!

Miss kan je kort toelichten wat pds is voor diegene die hwt niet weten.

Knap dat je het vol houd en goed dat je jezelf af en toe wat extra's gunt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje late reactie, haha (beter laat dan nooit ).. PDS is idd prikkelbare darm syndroom. Het is bij mij niet officieel vastgesteld, maar de MDL (maag darm lever) arts vermoed dit wel sterk. Ach, ik ben al lang blij dat ik ondertussen ongeveer weet waar m'n lichaam wel en niet goed op reageert. En ergens ook wel fijn dat ik die 13 kilo ben afgevallen. Nog 5 nachtjes slapen voor het consult met Dr de Blecourt. Voor mijn gevoel duurde het wachten op deze datum al erg lang. Laat staan als alles gaat lopen zoals ik voor ogen heb en de afspraak plan in december. Die maanden gaan eeuwen duren voor mijn gevoel vrees ik haha. Maar goed, die tijd komt voor mij het beste uit, dus dan maar geduld gaan hebben. Op 1 of andere manier heb ik (ook al heb ik dr de Blecourt alleen nog maar per mail gecontact) al een heel goed gevoel bij deze pc. Weet dat hij goed werk aflevert (vriendinnetje is ook bij hem geweest) en tevens zijn reacties op mijn vragen die ik hem per mail al gesteld heb, geven me een goed en betrouwbaar gevoel. Als dit dinsdag, na het consult, zo blijft ga ik meteen de afspraak plannen. Wil alleen absoluut niet van die mega boobs hebben. Ben ergens weer bang dat ik er kilo's zwaarder door ga lijken. En aangezien ik vrij lang ben van mezelf, wil ik dit liever niet. Het moet gewoon goed in verhouding zijn met mijn lichaam. Dus meer zandloperfiguur (alleen dan niet de barbie afmetingen natuurlijk ;-) )

Las net op het forum dat het slim is om een 'normale' bh of sport bh mee te nemen naar het consult. Hoop dat ik ergens een normale bh in m'n kast heb liggen. Draag eigenlijk alleen altijd met push up effect (anders lijk ik net een plank met 2 erwtjes voor mijn gevoel) haha.

Nou, denk dat ik maar eens lekker m'n bed inkruip. Dan zijn het morgen nog maar 4 nachtjes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he katja,

ooeeh dat schiet al op!!!! voor je het weet ben je op consult geweest en ach de maanden van de zomer tot de kerst vliegen altijd voorbij toch;)

laat eventueel een foto maken tijdens het passen. dan kan je af en toe nog terug kijken.

je hoeft niet bang te zijn dat dr. de blecourt je borsten geeft die te groot voor je zullen zijn waardoor je mogelijk weer wat dikker zult gaan lijken. komt helemaal goed!

je kan bij de action zo'n soort ah brah kopen. voor 2euro geloof ik. is handig om te passen en straks na je borstvergroting komt die vast nog eens van toepassing met slapen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeeeyy vandaag consult gehad en knoop doorgehakt. Moet 6 nov op gesprek met de anesthesist in het Vlietlandziekenhuis en dan na betaling op 13 dec de operatie als alles goed gaat. Dacht zelf dat ik momenteel nog wel een kleine C-cup/ of ruime B-cup had, maar nee het is slechts een A-cupje :-S. Het advies van Dr de Blecourt is 300/325 CC (heel misschien 350) om het netjes op te vullen en naar verhouding van mijn lichaamsbouw.. Ben 1,78m lang en weeg zo'n 67 kilo. Heb een erg smalle taille maar wel heupen, dus kleine borsten kloppen nu niet echt met mijn figuur nu.. Kijk er echt naar uit. Ben alleen vergeten te vragen hoe ik moet betalen en wat het exacte bedrag is.. Heb geen factuur meegekregen, krijg je die thuis gestuurd @ 1233 ??? Weet jij of het bedrag gewoon €3400,- is zoals op de website staat van dr de Blecourt of is het meer? Ik krijg alleen protheses, dus geen lift ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps niet gereageerd.

maar tis alleen 3400eu. en je krijgt nog een rekening van het eerste consult. ik had 2april mijn consult maar nog geen rekening gehad. kan je daar dus niets over vertellen:P misschien krijg ik hem wel niet?:P

maarrrrrrr

gefeliciteerd met je datum!!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Wow, ik lees dat je 13 december al terecht kan..

Had je je datum aangegeven?

Ik weet nog helemaal niks..:(Ik ben toevallig vandaag weer terug geweest om toch op nieuw te passen)

Ze wisten nog geen datum en ik wil eind november..

Hai Melliebellie,

Aangezien ik lastig vrij kan krijgen op m'n werk heb ik bij dr de Blecourt vooraf geïnformeerd of ik op vrijdag 13-12 geopereerd kon worden. Dan kan ik namelijk 2,5 week vrij krijgen. Dit verzoek hebben ze op mijn papieren gezet, echter kunnen ze het pas definitief vastleggen nadat ik betaald heb. Ik heb een kleine 2 weken geleden alles betaald en moet morgen bellen of het definitief gaat lukken dat ik 13/12/13 ingepland wordt. So cross my fingers!! In principe gaf de dokter bij mijn consult aan dat ik zelfs half nov nog kon betalen en dan de afspraak vast liet zetten. Ik heb hem wel speciaal gevraagd welke dag hij voor de feestdagen nog opereerd in het Vlietland hoor. Maar goed, hopelijk krijg ik morgen de doorslag en dan nog 7,5 week geduld. Spannend maar kijk er echt naar uit!

Ben benieuwd wanneer jij mag. Heb je al betaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Nog 1,5 maand te gaan en dan is het zover !!

Ik ben de dagen echt aan het aftellen haha (wie weet dat ik, wanneer het eenmaal gebeurd is, denk ' waar ben ik aan begonnen!?' ..).

Ik ben me een beetje aan het oriënteren welke sportbh ik het beste kan aanschaffen, en welke maat ik moet nemen. Ik draag nu push-up bh's maat 75c/75-D, maar volgend Dr. de Blecourt heb ik 'slechts' een borstmaat 70/75-A (of kleine B).. Aangezien ik jarenlang grotere borsten heb gehad, maat 75-D zonder push-up bh, zal mijn borst mooi opgevuld worden met 300-375 CC (pc gaat kijken wat het mooiste opvult).. Ik vermoed zelf dat het eerder 350 of 375 CC zal worden dan 300 CC..

Dr. de Blecourt gaf aan dat ik een sportbeha cup C moest kopen.. Vermoeden jullie dit ook (na het lezen van bovenstaande info over mijn BV) ? En welke omvang is het beste.. Ik ben vrij smal onder mijn borsten, 71 cm.. Maar ik hoor van veel meiden dat je taille/buik ook opzwelt door het vocht..

Tips en ervaringen zijn dus welkom!!

XoXo,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je zou de fila sportbh kunnen bestellen.. deze is met voorsluiting en kost ongeveer 40.-

Wat betreft de maat kun je het beste aan je pc overlaten, hij of zij kan daar het best een advies in geven..

qua omvang kun je het beste wel een maatje groter nemen dan dat je altijd hebt aangezien je waarschijnlijk wel vocht vast houdt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee :)

Ik zou zeggen dat je met 350-375 cc wel een sport bh maat D zou passen maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend, de pc zal dit wel het beste weten ;), ik zou inderdaad de omvang wel een maatje groter nemen omdat het anders echt niet prettig zit door het vocht na de operatie.

Ik heb een Sport bh van Pure Lime die is ook speciaal voor na een borstoperatie (met voorsluiting) en deze zit echt super lekker en het is ook nog eens een mooi modelletje. Deze kost iets minder als 50 euro dacht ik zo..

Succes met zoeken!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. de Blecourt heeft mij ook geopereerd. Spannend voor je!!

Word je bij Bergman Kliniek geopereerd? Daar krijg je namelijk een bh. Die zitten voor geen meter (vind ik) dus ik had maandag een nieuwe besteld. De sportbh Anna met voorsluiting. Voor een mooie prijs een fantastische bh. Deze zit heerlijk!! Via de maattabel kun je makkelijk berekenen welke maat je nodig hebt. Ik had gewoon 2 verschillende besteld voor de zekerheid zodat ik degene die niet past kan terug sturen :-)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. de Blecourt heeft mij ook geopereerd. Spannend voor je!!

Word je bij Bergman Kliniek geopereerd? Daar krijg je namelijk een bh. Die zitten voor geen meter (vind ik) dus ik had maandag een nieuwe besteld. De sportbh Anna met voorsluiting. Voor een mooie prijs een fantastische bh. Deze zit heerlijk!! Via de maattabel kun je makkelijk berekenen welke maat je nodig hebt. Ik had gewoon 2 verschillende besteld voor de zekerheid zodat ik degene die niet past kan terug sturen :-)

Succes!!

Haihai,

Nee wordt in Schiedam geopereerd. In het Vlietland ziekenhuis. Dus ik moet zelf gewoon D bh aanschaffen. Vandaag bij hema nog 2 heavy sport bh's gevonden. Heb op aanraden van dr de Blecourt een 75-C meegenomen, maar ook voor de zekerheid een 85-C aangezien ik veel meiden hoor zeggen dat je die eerste dagen zoveel vocht vasthoud rond je borst, buik en taille. Nou zit die 75-C eigenlijk al vrij passend dus ben een beetje bang dat hij straks te klein zal zijn. Ga nog maar eens in overleg met dr de Blecourt. Lastig inschatten eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misspoes. Wat is jouw datum? ik 21 november in het Vlietland.

Ik ben ook op zoek naar een goede BH en denk dat ik de triaction van de Livera ga kopen. Maar jij krijgt een BV, en ik BVK dus misschien heb je dan behoeft aan een ander soort BH? Ik weet het allemaal ook niet meer. Vind het erg lastig evengoede keus te kunnen maken. Die BH's van de HEMA leken me goed, maar die zijn er niet meer. Als jij een fijne hebt gevonden, laat je het weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misspoes. Wat is jouw datum? ik 21 november in het Vlietland.

Ik ben ook op zoek naar een goede BH en denk dat ik de triaction van de Livera ga kopen. Maar jij krijgt een BV, en ik BVK dus misschien heb je dan behoeft aan een ander soort BH? Ik weet het allemaal ook niet meer. Vind het erg lastig evengoede keus te kunnen maken. Die BH's van de HEMA leken me goed, maar die zijn er niet meer. Als jij een fijne hebt gevonden, laat je het weten?

Ik moet 13-12 , dus iets meer geduld nog. Idd, die sportbh's van hema zijn heel lastig te krijgen. Ik ben nog op jacht, dus hou nog even hoop. Had nog een 75-C en 85-C gevonden, maar die zijn te klein en te groot. Moet denk ik een 80-C en 75-D .. Hema maar een mailtje gestuurd en anders verder op zoek. Ik laat je weten als ik een goede gevonden heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik moet 13-12 , dus iets meer geduld nog. Idd, die sportbh's van hema zijn heel lastig te krijgen. Ik ben nog op jacht, dus hou nog even hoop. Had nog een 75-C en 85-C gevonden, maar die zijn te klein en te groot. Moet denk ik een 80-C en 75-D .. Hema maar een mailtje gestuurd en anders verder op zoek. Ik laat je weten als ik een goede gevonden heb!

Die van de Hema zijn volgens mij altijd uitverkocht... ik heb nou echt al een keer of 10 gekeken maar ze hebben ze nooit :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van de Hema zijn volgens mij altijd uitverkocht... ik heb nou echt al een keer of 10 gekeken maar ze hebben ze nooit :(

Klopt, ga denk ik maar voor de fila met sluiting voor. Heb 2 hema heavy sport beha's gevonden maat 75c en 85c maar die zijn te groot en te klein. Nu blijkt dat 80c en 75d niet bestaan in die bh. :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.