Ga naar inhoud

pocket groter of niet met wissel


Aanbevolen berichten

Wat ik me afvraag is of er met wissels ook je pocket groter word gemaakt?

Of is het zo dat de grote van je pocket die je nu hebt zo kan blijven?

Ik neem aan dat ze niet oneindig je spier open kunnen snijden? Zonder dat er in je lichaam misschien iets knapt of misschien symnastia krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wel soms niet ,soms kan het wat zijn uitgezakt ,dan moeten ze het iets hechten,maar soms kan ook gewoon de oude worden gebruikt,ligt er dus aan hoe het eruit ziet .

Normaal gesproken gebruiken ze de oude pocket,soms moeten ze het alleen ietsje bijsnijden..

. nee oneindig snijden zal niet oke zijn,daarom willen ze ook eigenlijk normaal gesproken dat je pas een wissel neemt na minimaal een jaar.

Mocht ik het NIET bij het rechte eind hebben dan horen we dat snel van de reacties die nog komen gaan hoop ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad! Mijn pc zei wel dat ze mijn pocket precies "op maat" heeft gemaakt, dus ja dan denk ik dan zullen ze hem misschien toch wel verder opensnijden mocht je gaan wisselen? Maar heb er zelf de "ballen" verstand van, dus ben benieuwd of er inderdaad meer mensen weten hoe dit zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als je een grotere (dus bredere) prothese krijgt, dan moet je pocket vergroot worden idd. De pocket wordt aangepast op de breedte van je prothese.

Uiteraard kan er niet oneindig gesneden worden, maar bij elke wissel rekt je huid en je spier weer op, dus wordt er ruimte gecreeerd voor de volgende wissel...

Alleen de pocket hoeft dan nog maar op maat gemaakt te worden dus.... Dat is ook de reden waarom de pc zegt: dit past wél en dit past niet.... Er moet ruimte binnen je lichaam zijn (dus de breedte van je borst/borstkas als ook de rekbaarheid van je huid) om die pocket te kunnen maken.

Zeker als er achter de spier gewerkt wordt, moet er niet te veel naar binnen toe gesneden worden, omdat je dan idd die symnastia kunt krijgen. Daarom wordt er dan ook naar buiten toe gewerkt (en als er ruimte is ook naar binnen, tot op zekere hoogte)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan idd, maar dan moeten ze dus ook verder naar binnen toe snijden.. Echter!! Dan moet je een pc vinden die dat wil doen.... En ze mogen niet té ver naar binnen snijden en moeten het voorzichtig doen, want als ze die aanhechting te veel beschadigen is er dus kans op symnastia.. Maar er zijn al heel wat decolletees gemaakt, zonder symnastia, dus het kán wel :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.