Ga naar inhoud

Nena : 30 juli 2013 : Dr. Raoult : MC de Baronie : Breda


Aanbevolen berichten

Ik ben erg benieuwd of hier op het forum vrouwen zijn die mij kunnen vertellen hoe het resultaat gaat worden van een borstvergroting als je klein en tenger bent.
Op dit moment heb 165cc en ga naar 350cc (Eurosilicone).
Dinsdag 30 juli om 13:30 uur word ik geopereerd....spannend!!!!!
Nu vraag je je af hoe klein ik ben? Nog geen 1.50m :97: en mijn gewicht is 40/41 kilo.

Ben benieuwd naar de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nena!

Hoe het resultaat gaat worden zal je moeten afwachten, dat kan je niet alleen aan de hoeveelheid cc's aflezen. Maar zie op je profiel net dat je graag mooie ronde, volle borsten wil en gezien je lengte en postuur moet dat vast en zeker gaan lukken! Je hebt nu al de 165cc en ze gaan ongeveer het dubbele worden, misschien dat je daar wat mee kan?

Je kan via de zoekblak zoeken op 350cc, maar je zou dan iemand moeten vinden met jouw lengte en postuur om te kunnen zien hoe het ongeveer gaat worden. Zelf denk ik echt dat je niet teleurgesteld zal zijn! ;)

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar en door wie wordt je dinsdag 30 juli geopereerd? Ik zal je topictitel alvast een beetje aanpassen en je verhuizen naar operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met het ontdekken van het forum, als je rechtsboven geen zoekbalk ziet dan moet je het thema wijzigen naar unlimited. Dat kan je doen door helemaal naar onderen te gaan, daar staat links: wijzig thema. ;)

Ik ga je titel verder aanpassen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.