Ga naar inhoud

Leuke tv serie???


vivienne

Aanbevolen berichten

Ik zat net even op bol.com te neuzen omdat ik een dvd boxset van een 1 of andere tv serie wilde kopen voor na m'n volgende operatie, maar alle series die ik zie en ken daar heb ik alles al van gezien.. En verder zie ik alleen maar hele oude foute series.. Zijn er de laatste paar jaar dan helemaal geen leuke series bijgekomen? Anders maar weer een keertje tig seizoenen Sex and the City kijken. De enige serie die me nooit gaat vervelen.

Waar ik alle series al van gezien heb en erg leuk vond: sex and the city dus, gooische vrouwen, voetbalvrouwen, rozengeur en wodka lime, the l-word, desperate housewives, friends, will and grace, nip tuck, lost, prison break, six feet under, sopranos.

Heeft iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je echt een lange lijst geven want ik volg er momenteel zo'n 30 series maar ik zal je de leukste geven.

Dus hier komt die dan :

- Grey's anatomy

- Vampire diaries

- Game of thrones (aanrader!!)

- Switched at birth

- Gossip girl

- Revenge

- Pretty little liars

-Dexter

- Project runway

- Necessary roughness

-The lying game

-Homeland

- Real housewives of beverly hills/ orange county

-90210

- True blood

Genoeg keus ;)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sopranos vond ik echt de beste serie :D maar die heb je al gezien. Ik had hetzelfde probleem als jij omdat ik al veel gezien heb. Toen kwam iemand met Downtown Abbey. Een Brits kostuum drama. Ik dacht nog, nou weet niet of ik dat leuk vind.

Nou ik vind het echt geweldigggggggg! Zo mooi en leuk!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg wat zijn er een hoop series waar ik nog nooit van gehoord heb.. Maar goed, ik heb de laatste paar jaar dan ook nauwelijks series gekeken. Van Divorce heb ik wat afleveringen gezien en idd erg leuk. Ook wat afleveringen gemist en dat is dan ook precies waarom ik liever dvds heb. En soms rtlxl (heb me kapot gelachen om Barbie).

Gossip girl klinkt wel leuk, maar misschien iets te tienerachtig? Revenge, ja ik denk dat ik die ga bestellen. Klinkt wel als 'mijn ding'. Had er nog nooit eerder van gehoord trouwens.

Girls en de series die jullie noemden na de post van Romy85 ga ik vandaag nog even googlen :)

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

True blood en Dexter zijn idd erg leuk en een van mijn persoonlijke favorieten is Ally McBeal, daar blijf ik echt om lachen :)

Mcleods daughters vind ik ook leuk en verder blijft ER een topserie! En met 15 seizoenen ben je dan voorlopig wel even zoet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een aantal leuke, alleen jammer dat ik ze allemaal al gezien heb :P

- Dexter (bloedspatanalist die zelf ook wel van moorden houdt)

- once upon a time (gaat over sprookjes alleen dan voor volwassenen erg leuk!)

- homeland (militair die zich bekeerd tot de islam)

- Arrow (nieuwe robin hood maar dan uit deze tijd)

- revenge (wraak op de moordenaars van haar vader)

- elementary (sherlock holmes maar dan even anders met o.a. Lucy Lu)

- haven (een stadje waar allemaal vreemde/onverklaarbare dingen gebeuren)

Dexter het nieuwe seizoen wordt momenteel uitgezonden in Amerika. In september komt het nieuwe seizoen van homeland en once upon a time. Voor de rest weet ik het helaas niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ally McBeal heb ik ook alles van gezien. Geweldige serie. Die zou ik ook 'zo' nog een keer kijken. Ik ben niet zo van de actie, detective en science fiction etc.. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk. Ik kom er vaak wat moeilijker 'in' omdat het me niet direct boeit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suits !!!!!!!!!

dat is echt een te gekke serie om te kijken!!!! ben ik helemaal aan verslaafd. seizoen 3 is net gestart (in Amerika) en zit nu al als een klein kind te wachten tot ik de volgende aflevering kan downloaden.

verder is Homeland echt een goede serie en Greys Anatomy!

en californication is ook geniaal!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.