Ga naar inhoud

Twijfels rond borstvergroting


Steph123

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben al langer aan het nadenken over een borstvergroting, maar ik heb er toch wat twijfels rond.
Als ik geen BH draag dan is het echt plat en dit maakt me toch onzeker, want ik voel me zo echt niet vrouwelijk.

Ik ben nu 21 jaar en zou later graag kinderen willen, maar ik vraag me dan af of een zwangerschap veel invloed kan hebben op je borsten, ik weet wel dat ze groter kunnen worden, maar kan het er ook voor zorgen dan je de protheses opeens heel fel ziet zitten?

Ook ben ik nu volop bezig met afvallen, ik ben al 10 kilo kwijt, maar zou nog graag 15 kilo ongeveer willen verliezen. Is het dan beter om te wachten of zou dit geen invloed hebben?

Ik twijfel ook omwille van de prijs, aangezien ik nog studeer zal ik heel veel moeten sparen en dan vraag ik me soms af of ik niet beter wacht totdat ik afgestudeerd ben en vast werk heb. Maar dat is nog zo lang :P

Ik ben van Limburg en ik ken eigelijk alleen de Welnesskliniek, maar zijn er nog andere PC die jullie me kunnen aanraden?

Alvast bedankt!

Steph

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

HIer op het forum zul je heel veel info kunnen vinden, als je veel leest :) Maar misschien dat ik al een paar dingen kan ophelderen.....

Over zwangerschappen valt eigenlijk niet veel op te helderen, want het ligt er maar net aan hoe jouw lichaam reageert op een zwangerschap.. Sommige vrouwen groeien enorm, dus ook de borsten.. Anderen hebben van de voorkant een mooi bolletje en daarbij zie je van de achterkant niet eens dat ze zwanger zijn..

Dus ja.. als je borsten erg mee gaan groeien, dan kan het zijn dat je daarna meer hang in je borsten krijgt.. Soms wordt het daarmee natuurlijker, maar het kan naturlijk ook minder mooi worden...

Borstvoeding is trouwens wel gewoon mogelijk :)

Met betrekking tot het afvallen. Dat zou ik eerst doen... Afvallen heeft veel invloed op de borsten.. Hoe meer je afvalt, hoe meer huid je overhoudt en hoe meer de borsten kunnen gaan hangen.. Als je dan al prothesen hebt, stimuleert dat natuurlijk niet om lekker stevig te blijven ;)

Wellnesskliniek komt hier vaak voor. Je zou eens in de zoekbalk rechtsboven kunnen zoeken. Tik je gewoon wellnesskliniek in en dan het blokje op: forums en dan op het vergrootglas. Zie je de zoekbalk niet, dan helemaal linksonder even je thema wijzigen (kleine lettertjes) in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

Er werken zover ik weet drie artsen, die alle drie hun eigen werkwijze hebben. Ook hun zou je natuurlijk 1 voor 1 kunnen nazoeken, zodat je al een idee krijgt bij wie je misschien wilt gaan :)

Het zijn dr. Visser (vrouw) dr. Verdonck en dr. Damen (allebei mannen)

Bij wellnesskliniek is de prijs ook niet verkeerd... Ligt er dan echter alleen nog aan wat je voor merk prothesen wilt. Daar zijn ook wel verschillen in, al is er eigenlijk nergens echt tte vinden of de ene beter is dan de andere..

Bij deze kliniek gebruiken ze Monobloc..

Heel veel succes met je zoektocht en mochten er vragen overblijven, dan shoot!

Je kunt trouwens ook op andere trefwoorden zoeken in de zoekbalk.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.