Ga naar inhoud

Salsadansen : 15 december 2009 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek


Gast Salsadansen

Aanbevolen berichten

Gast Salsadansen

Hallo Allemaal,

Na een paar keer op het forum gekeken te hebben, zelf dan ook maar eens een topic aanmaken.

A.s dinsdag is het zover en krijg ik een borstvergroting in de Janssenkliniek in Oisterwijk. 325 cc, anatomisch, achter de spier.

Ik heb nu een kleine a-cup en hoop dan toch wel zeker op een flinke B uit te komen.

Ben vrij tenger en nooit rijk bedeeld geweest maar naar 2 zwangerschappen en het snelle afvallen is er helemaal niets meer over gebleven.

Vind het allemaal reuze spannend, hoe zou het zijn om opeens met borsten wakker te worden ? :rolleyes: . En hoe zit het met de pijn ?

Allemaal vragen natuurlijk waar je van te voren geen antwoord op kan geven.

Ik ben echt geen type om niets te doen, dus het zal waarschijnlijk niet meevallen om 6 weken rustig aan te doen. Ben een fanatiek danser dus dat word even afkicken.

Maar ik kan me er zeker al op verheugen straks mooie lingerie te kunnen kopen en kleding die dan net iets mooier valt omdat er borsten in zitten.

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Salsadansertje,

Welkom! Ik zou eerst ook bij dr. Janssen gaan, maar het volgende bericht heeft mij toch wel aan het schrikken gemaakt: Klik hier

Ook dat hij iedereen anatomisch aanraadt, en groter dan nodig.. Maar buiten dit beide, maakt hij hele mooie borsten, iet wat groot.. Succes iig dinsdag..

En de pijn, ja das gewoon afwachten, ik ben uitgegaan van het ergste, en vind het allemaal erg meevallen tot nu toe.. alleen het rugslapen is niet geweldig haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Salsadansen,

ik heb eerst je topictitel veranderd en verplaatst omdat je al een datum hebt. is voor de andere dames makkelijker volgen als je eenmaal geholpen bent.

en ten 2e; welkom hier!

spannend hoor,zo snel al aan de beurt.

uhm... met de pijnviel het mij alles mee. maar ik heb ze voor de spier gekregen en dat is minder pijnlijk dan erachter en dual plane. dus je kunt ws wel wat pijn verwachten.

en het is heel raar wakker worden met grote boobs. al kan dat bij jou ook tegenvallen want met achterdespierplaatsing zie je niet meteen het grote resultaat. met voor de spier wel.

je spier moet nog oprekken en ze moeten indalen en dat heeft gewoon zijn tijd nodig.

en ook daarin moet ik je gelijk geven. dat nix doen vond ik het ergste van heel mijn bv. nu nog,ben nu 23 dagen po en baal nog steeds. maar ik zie het maar van de zonnige kant,ik ben al over de helft :38:

en Salsadansen,over die link van Poppy moet je je,vind ik niet druk maken.

als je ff goed zoekt hier is er al meer over verteld op het forum. en ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gelezen en kan dus niet alles onthouden. je weet niet hoe alles precies gegaan is. iedereen maakt fouten en een arts,tja daar is vaak een leven mee gemoeid.

weet werkelijk niet meer wat er hier gezegt is,baal ik ff van.

en over iedere pc is ws wel wat negatiefs te vinden.

er zijn hier dames die door bep artsen geholpen zijn waar ik nog niet voor nix een bv zou willen krijgen,snap je?

als jij een goed gevoel bij hem hebt,gewoon gaan vind ik.!

en als Bruno niet bevallen was in mijn consult was ik ook naar dr Janssen gegaan voor een consult. mede omdat de site e.d mij ook aansprak.

maar iig veel succes dinsdag! en ik volg je meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tuurlijk is het nog best eng maar zoals ik al zei,over iedere pc is haast wel wat negatiefs te vinden. en er zijn ook pc's waar ik nog niet gratis geholpen zou willen worden!

over pc's in België wordt ook vaak negatief gedaan en ik ben zeeeeeeer tevreden over Bruno. dusja?!?

gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Salsadansen

Hallo Allemaal,

Inmiddels is het nu 10 dagen geleden dat ik geopereerd ben en ik heb me vandaag voor het eerst helemaal zelfstandig afgedroogd nadat ik was wezen douchen :blush:

De eerste 3 a 4 dagen heb ik ze behoorlijk gevoeld maar nu gaat het steeds beter.

Tot nu toe ben ik zeer te vreden over de Janssen kliniek. Ik werd er goed ontvangen en op m'n gemak gesteld. Helaas kreeg ik na de operatie opeens een hele pijnlijke rechter borst en werd hij ook steeds dikker. Ik bleek een bloeding te hebben (waarschijnlijk veroorzaakt door de bloedverdunners die ik gebruik,ik was er wel mee gestopt maar het werkte misschien iets langer door)

Daarom moest ik voor de 2e keer onder narcose zodat de borst opnieuw open kon om de bloeding te stoppen. Er moest ook een drain in waardoor ik dus later thuis was als dat ik in eerste instantie gedacht had.

Was al lang blij dat ik nog gewoon in de kliniek was......

Met het resultaat ben ik erg blij. Hoop alleen niet dat ze nog slinken :rolleyes:

Volgens dr.Janssen gebeurt dat ook niet meer, zullen ze alleen nog iets zachter worden....

Het meeste moeite heb ik nog met het rustig aan doen. Ga volgende week weer proberen te werken (zit op kantoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid! Wat fijn dat je dan nog in de kliniek was!!! Niet leuk natuurlijk dat het gebeurde maar gelukkig was je daar nog!

Ik heb me ook met ongeveer de 10e dag zelfstandig kunnen afdrogen. Heel voorzichtig maar alles wat je zelf kan kan je zelf. Ik grijp echt alles aan wat ik zelf kan doen hahaha En gelukkig gaat alles ook een stuk beter nu.

Morgen ga ik voor de 1e controle en de hechtingen. En mag ik lekker zonder BH slapen!. Ben jij die bh ook zo zat??

Ik hoop ook echt dat mijn borsten niet meer slinken! Vind ze super zoals ze nu zin hahaha

Nou meid, doe lekker rustig aan en luister goed naar je lichaam/Borsten!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bleek een bloeding te hebben (waarschijnlijk veroorzaakt door de bloedverdunners die ik gebruik,ik was er wel mee gestopt maar het werkte misschien iets langer door

Balen meis! maar fijn dat het nu goed gaat. maar hoelang van te voren was je gestopt dan?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoei, das ook wat!

In ieder geval eerst gefeliciteerd nog met je boobs! Hopelijk gaat het allemaal helemaal goed nu met je! Maar voor de 2de keer onder narcose is ook niet niks zeg!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

hoe is het met je ?

en heb je je BV al gehad of is 't volgende week dinsdag ?

ik volgende week dinsdag, 5 jan.

en ik ben dan ook zo zenuwachtig.

en zoveel vragen spoken door mijn hoofd..

idd ook de pijn.. zullen ze niet TE groot worden.. en ga zo maar even verder !

ik wil je heel veel sterkte wensen en ben benieuwd na je verhaal.

in 1e instantie zou ik ook door janssen geopereerd worden.

maar door veel rare verhalen, zijn raar gedrag, en verkeerde inschatting van DE maat, heb ik het niet door laten gaan !

had er GEEN goed gevoel bij, bij hem.

ben daarna op consult geweest in tilburg, en turnhout, en die kwamen met 't zelfde advies.

240 cc.

terwijl de beste meneer janssen er 375 cc ingepompt zou hebben, terwijl ik vroeg om advies wat bij mn lichaam paste.

nou je begrijpt natuurlijk dat ik erg blij dat ik t niet heb laten doen bij hem?

maar jij veel stertke en hoop dat je me wat wil laten weten.

ik ga dinsdag in turnhout, voor 240 cc

C-Cup.

ben benieuwd !

xxxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Salsadansen

Hallo Allemaal,

Morgen is het 3 weken geleden dat ik ben geopereerd en het gaat steeds beter.....alleen heb ik tot nu toe niet kunnen autorijden. Het schakelen lukt niet. Morgen nog maar eens proberen want dat ben ik weer net even iets mobieler, want met dit weer op de fiets is ook niet alles.

Ik ben heel te vreden over m'n borsten, ze passen mooi bij m'n lichaam. M'n linkerborst is nog iets dikker als m'n rechter dus die moet nog een beetje bijtrekken. Hij is ook iets pijnlijker,( denk dat er misschien ook wel iets bloed in zit, maar daar heeft geen drain ingezeten....geen idee)

Het valt me wel op dat sommige mensen hadden verwacht dat ze groter waren geweest. Mensen denken bij borstvergroting al gauw Cup Pamela Anderson, terwijl het er mij om te doen was dat er borsten zouden zitten die bij m'n lichaam passen. Het is inderdaad wel zo dat de grote al snel gaat wennen......

Maar ik was super plat dus als ik mezelf in m'n blootje zie ben ik echt hartstikke blij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 31 december geprobeerd auto te rijden, maar na 5 minuten m'n vriend het stuur laten overnemen....ging niet met schakelen idd.....

Laat het nog maar even voor wat het is. Ik heb gelukkig het meeste dicht bij hyis en anders rijd mijn mannetje erheen voor me :-)

Met mij gaat het verder ook wel goed. Nog eeen beetje schraal gevoel als ik over mijn borsten "aai". Verder geen klachten eigenlijk....

Ben wel benieuwd hoe m'n spieren aanvoelen als ik ze weer mag aanspannen....heb jij ook zo'n drang om je helemaal uit te rekken. Doe het af en toe een beetje maar durf noet echt al m'n spieren aan te spannen......

Mijn linkerborst is ook wat groter dan mijn rechter....geen idee of dat nog bij trekt....is al vanaf het begin zo. Alleen is het nu wel iets verbeterd, hoop dat het helemaal goed komt. En anders....ach geen borst is gelijk hoor dus wat dat betreft.....

Nog 1 week en dan mag ik die sportbh uit! Tenminste die van de kliniek, dat harnas....ik heb zelf een andere sport BH gekocht van het weekend die wat minder bedekkend is zeg maar. Die zit nog steviger dan die van de kliniek inmiddels dus die doe ik af en toe lekker aan als ik wat aan wil met een V halsje ofzo. Als ik een col aan heb doe ik die harnas aan. Lijkt me wel heel eng om weer beugel BH's te gaan dragen....denk dat ik daar zowiezo nog maar 2 weken mee wacht. Mocht wel van de PC vanaf 4 weken, maar toch....wacht er maar mee tot mijn gevoel het ook goed vind :-)

En jij, wanneer mag jij je sportbh aan de wilgen hangen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Salsadansen

Ik ga morgen nog even terug naar de Janssen Kliniek voor de zekerheid. Heb al 2 dagen steeds pijn in m'n linkerborst en heb ook het gevoel dat het meer opgezet is, en het erger word.

Vanmiddag heb ik gebeld en ze vonden dat ik voor de zekerheid even langs moest komen om er na te laten kijken. Waarschijnlijk is het niets, maar dan ben ik in iedergeval gerustgesteld. Moet er alleen wel weer een uur voor in de auto :wacko:

Ik merk dat ik me ongemerkt aanspan als ik net wakker word en dat voelt dan best raar dus ik dus ook nog niet echt te rekken. Ach, zit ook pas op de helft van de 6 weken....

Die sport BH moet ik nog 1 week dag en nacht aan en daarna nog 2 weken overdag.

Binnenkort even lekker shoppen voor nieuwe BH's !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohjee, nou hoop dat het niks is!! Hoe laat moet je er zijn?

Jeetje wat moeten sommige hier die BH lang aan zeg!!

Ik hoefde de BH die ik bij Bergman kreeg (nou ja bh....meer een topje die heel strak zit hahaha) maar 2 weken dag en nacht aan en dan nog 2 weken alleen overdag. Ik hoef 'm dus nog maar deze week alleen aan overdag en dan alleen als je dat zelf prettiger vind... Wel gek die verschillende adviesen per kliniek of ziekenhuis. De Bergman is toch een hele goede kliniek met erg veel ervaring enzo. Anders had ik het waarschijnlijk vreemd gevonden hahaha. Maar ze voelen heel goed aan. Ze zijn al best zacht, doen totaal geen pijn, en zijn al helemaal "eigen" aan het worden! Dus na het weekend geen sportbh vor mij denk ik. Ben er echt klaar mee. Vind het maar niks hahaha Het is natuurlijk wel afwachten of die beugelbh me wel lekker zit nu.....Maar anders maar even andere sportbh aan ofzo. In elk geval 1 waar ik wat meer kleding bij aan kan zonder dat die bh overal bovenuit steekt!

Heb jij een BH gekregen of moest je er 1 kopen zelf?

Heb jij dat ook dat je bij bepaalde beweginge soms iets voelt alsof je huid even loskomt van de rest? Vooral bij mijn tepel heb ik dat. Heel gek gevoel is dat!

Nou Meid, Succes vandaag. Ik zla voor je duimen dat het niks ergs is!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.