Ga naar inhoud

even voorstellen!


nana3

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik was opzoek naar een betrouwbare site en kwam via een vriendin hierop.

omdat ik nogal wat vragen heb en over iets nog niet zeker ben dacht ik laat ik me hier eens voorstellen.

Ik heb gister mijn intake gesprek gehad in Genk bij dr. Vissers.

Omdat ik een volle D/E cup wil en genoeg ruimte overhad, omdat ik veel ben afgevallen en weer ben aangekomen kwam dr. Visser met ronde silicoon 425cc.

Maar mijn vraag is word dit niet veelste groot? heeft iemand ervaringen met deze hoeveelheid?

Vanmezelf heb ik namelijk een c cupje.

380 cc was ook mogelijk alleen zou ik dan geen los vel overhouden?

De siliconen worden dual plane ingebracht.

graag hoor ik van mensen die hier ervaring mee hebben!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dr. Visser is altijd heel reeel in wat er kan en wat er niet kan, en gaat áltijd voor een resultaat dat bij je postuur past :)

Veel verschil zit er normaal gesproken niet tussen de verschillende prothesen. Weet je toevallig welk profile de prothesen zouden hebben?

Ik denk wel dat je kunt vertrouwen op de beoordeling van Visser. Ze zal ongeveer plaatsen dat je net ietsje groter uitkomt dan je van te voren had. De breedte van de prothese is daarbij de beperkende factor.

De breedte bepaalt namelijk welke prothese er IN je borst past :)

Te groot zal het niet gauw worden als je een volle D/E cup wilt :)

Als je vragen hebt: shoot!

Als je specifieker info hebt wat betreft de prothese, dan kan ik wel eens in de catalogus voor je kijken.

Veel lees- en forumplezier!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.