Ga naar inhoud

Oud bloed uit gaatjes hechtingen


twinnie22

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Vandaag bij dr visser de hechtingen laten verwijderen. Ben vandaag 12 dagen po. Tijdens het verwijderen ziet ze bij de linker borst een wit puntje, beetje helder vocht komt eruit. Niet zo erg. Rechts heb ik naast/ onder m'n borst een mega blauwe plek. Tijdens t verwijderen komt oud bloed mee. Uiteindelijk heeft dr visser met haar volle gewicht op m'n rechter borst geduwd om (hoop ik) al t oude bloed weg te duwen.

Ze gaf aan dat de hoopte dat t niet zou gaan ontsteken.

Ben echt angstig nu. Iemand dit ook meegemaakt? Nog tips om m'n herstel te bespoedigen??

Bange Twinnie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit afgelopen weekend gehad...zaterdag begon het en maandagochtend is het gestopt. Heb gebeld met de Bergman kliniek en dit komt door een bloeduitstorting. Het is juist goed dat het eruit komt vertelde ze mij. Douchen is prima, liefst 2 keer per dag en een maandverbandje eronder leggen tegen het doorlekker. Ik heb vandaag koorts gekregen en heb de kliniek gebeld, kon meteen langskomen tussen de operaties door. Dr. Luijendijk heeft wat hechtingen doorgeknipt en daar is nu ook veel oud bloed uitgekomen. Ook heb ik antibiotica gekregen voor 10 dagen. En volgende week weer op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jet! Heftig is dat he!! Klopt idd dat t de bloeduitstorting is die eruit komt. Waren de hechtingen bij jou nog niet verwijderd?

Bij mij vandaag, en en kwam echt veel oud bloed uit. Schrok me kapot!

Voelt wel beter nu, maar ben zelf echt bang voor een ontsteking! Jij dus aan de anti biotica. Zijn de wondjes nu wel dicht?

Succes met je herstel!!! En bedankt voor t delen van je verhaal!

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC heeft gister wat hechtingen los gemaakt en zit dus weer met maandverband in mijn bh :-( Is nu gewoon open en er loopt steeds bloed uit....het moet er toch uit! Ik had gister 39,1 en heb antibiotica gehad. Die slaat goed aan :-) Voel me vandaag alweer 10 keer beter dan gister, maar doe het voorlopig maar rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft je arts aangegeven of je mag douchen?

Normaal gesproken is het namelijk goed om dat wondje uit te douchen maar daarna wel goed drogen, evt met een lauwe fohn.

Dan idd verbandje er tegenaan, zodat het vocht opgenomen kan worden. Ik zou kiezen voor steriele gazen, evt met een vetgaas ertussen tegen het kleven van het verband, maar dat is afhankelijk van hoeveel vocht je verliest.

Regelmatig het verband verwisselen, sowieso als het nat i en anders 2 keer per dag :)

Anders even overleggen met dr. Visser. Zij is tenslotte je arts en bepaalt de wondzorg :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Ik mag idd douchen en t uitspoelen. Gisteren bijna geen lekkage meer. Vanmorgen toch weer wat druppels. Maak me zorgen.

Hoe lang duurt t voordat t echt dicht is....

Heb geen koorts of voel me niet slecht. Borsten wel gespannen, maar ja ben ook pas twee weken po. Dus dat lijkt me wel normaal.

Liefs

Twinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks bb!!! Ga ik zeker doen!!

Lotje.... Dacht ook dat t oplosbare hechtingen zouden zijn. Maar ze knipte de knoopjes en trok toen t draadje eruit. Gevolg dat mijn bloeduitstorting een kans zag om nr buiten te komen. Dr visser heeft toen geprobeerd alles nr buiten te duwen. Echt niet fijn.... Nu nog 2 gaatjes waar wat wondvocht uitkomt. Hopelijk gaan ze gauw dicht!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.