Ga naar inhoud

Hangborsten/theezakjes en implantaten ipv lift


Aanbevolen berichten

Dank je jocy. Omdat ik nog zoveel volume had wilde ze bij die andere kliniek alleen een borstlift doen van mijn eigen borstweefsel. Dus zonder vulling...ben blij dat ik het nu zo heb gedaan. Maar nu heb je dus op de foto kunnen zien dat het wel kan en ik hoop dat het je twijfel een beetje minder maakt, maar ik snap het wel ik heb ook getwijfeld hoor ofikeer wel goed aan deed maar denk dat we dat allemaal hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi,

ik heb je voorfotos bekeken en ik denk eerlijk gezegd dat als je het gewoon op laat vullen met wat meer CCs (zo rond de 400?)er ook al bent hoor.

Een lift lijkt me niet eens nodig!Maar ja wie ben ik natuurlijk,geen arts!

Ik zou alleen niet al te snel een lift overwegen ,dat kan altyd nog .

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja ik geef maar een voorbeeld hoor,elk lichaam is ander en de 1 heeft meer nodig dan de ander,maar ik had zelf een lege c en heb 500CC gekregen...maar zegt natuurlijk niet veel,het is ook maar net op wat voor cup je ongeveer wilt uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het ziet er ook niet mega uit vindt ik maar toen de arts het zei schrok ik ook echt wel..haha ik zei meteen ik wil niet lola ferrari worden. Maar mijn borst omtrek is wel breder dan bij jou dus kunnen er ook grotere prothese in. Ik ben maar heel smal maar tegenover de rest van mijn lichaam is mijn borstkast in omtrek best breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei de arts ook hoe meer hoe mooier. Anders blijft die huid

slap en dat is nou net wat ik niet wilde.

Was eerst ook bang dat het te groot zou worden.

Eerlijk gezegd....eerste dag was gezegd ook best even schrikken.

Nu het opgezwollen weg is en ik er aan gewend ben...denk ik..nou had zelfs wel ietsje groter gemogen hihi.

Ik zit nu op een 70F of G...ligt helemaal aan hoe het merk valt.

Maar vind zelf dat het er echt niet zo groot uit ziet

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag voorlopig nog niet geopereerd worden, maar Dr. Koopmann stelde bij mij ook een lift + prothese voor. Mijn borsten hangen heel erg (mijn tepels wijzen ook naar beneden), maar ik wil niet van die littekens :'(. Dilemma's, dilemma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey babe,

We moeten toch wat voor mooie boobies!

Ik las het je consult met dr. Koopmann. Lijkt of je nu al een band met je pc heb!

Ik voelde alleen een zakelijk voorstel.. wel een goed zakelijk voorstel, maar heel zakelijk. Niets meer niets minder. Ze bleef tijdens het gesprek heel neutraal en recht door zee.

Mijn andere consult met dr. van der Weij was net zo.. :P

Maar wat ben je nu van plan te doen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, precies, we moeten er wat voor over hebben! Ik denk dat die littekens ook wel 100 keer opwegen tegen het geweldige gevoel als je eindelijk mooie boobs hebt waar je trots op kunt zijn! En ik voelde me heel erg op mijn gemak bij de PC, maar ik heb dan ook zowat alle operatieverslagen gelezen die door hem zijn gedaan, dus ik kende hem al beter voor hij mij uberhaupt had ontmoet, hehe.

Ik ga nu voorlopig even flink sporten. Ik zal dan vast helemaal geen tiet meer over hebben, dus we zullen het bij het volgende consult zien. Heb je nog goede informatie van de arts kunnen krijgen nadat je ze had gebeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu aan het mailen met mijn beautycoach.

Ze zegt dat je 'zakjes' heb en ik noem mijn tieten zakjes omdat ik ze 'gezakt' vindt.

Maar ze zijn niet daadwerkelijk leeg. In de onderkant heb ik nog genoeg stevig klierweefsel vandaar dat ze het met minder cc kunnen vullen/

Ikzelf snap het nog steeds niet..

Maar ik mag 2 weken voor de operatiedatum kosteloos bepalen of ik wel of niet wil.

Jij dan Jocy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje op en af, maar ik moet sowieso eerst mijn consult afwachten maandag. is hij ervan overtuigd dat het met alleen een bv ook mooi kan worden dan is het prima maar als ik echt tussen een bv en een lift inzit dan ga ik nog eens even goed overwegen of ik dan wel genoegen neem met een bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.