Ga naar inhoud

Recreatief zwemmen


Aanbevolen berichten

Hmm... Ik wil waarschijnlijk een last minute weekje weg naar center parcs met mijn gezin.

Ik zou dan 4,5 week po zijn als we op vakantie gaan.

Van de kliniek mag ik met 4 weken overdag een gewone bh aan en snachts mijn sport bh.

Dus ik kan mijn bikini aan en in het peuterbadje met mijn kinderen spelen.

Maar zou ik ook in wat dieper water mogen met de kinderen.

Het gaat mij niet om baantjes zwemmen.

Graag hoor ik jullie mening.

Groetjes liekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk! Nee dat mag echt niet hoor! Mag wel als ik met je mee mag ;)

In princiepe mag je na ongeveer 3 weken in bad als de wondjes goed genezen zijn. Denk dat na 4 weken de wondjes wel goed dicht zijn bij je, maar als je het helemaal zeker wilt weten moet je het even aan je pc vragen.

Anders gewoon lekker in het peuterbadje, ook niet verkeerd hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,Sexy Mama wil wel mee. :45:

Zolang je littekens niet weken in het water kan het geen kwaad,gewoon lkkr rustig aan doen en idd ,in het peuterbadje moet kunnen,zolang ze maar niet van jou verwachten dat je kinderen gaat redden. :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk wil ik wel mee Vlinder! Ik voel me als een vis in het water...

De littekens mogen idd niet weken, dus niet gelijk uren met je borsten in het water, maar alleen als de wondjes goed dicht zijn. Anders echt niet met je borsten in het water hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag van mijn pc weer na ongeveer 4 weken weer baden, als de wondjes goed genezen zijn zoals SM zegt. Maar je moet vooral denk ik opletten in het grote bad dat je niet te wild doet met je armen of dat er niet iemand tegen je aanbotst, dat lijkt me pijnlijk. Anders lekker in het peuterbadje, water is daar meestal ook nog lekker warm ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis gaf in de mail aan dat 6 weken geadviseerd word niet te zwemmen ivm teveel belasten van de borstspier....

Ook ivm de baterieen in de gloor en de kans op infecties bij de littekens.

Echter is de wond dan toch al dicht en kun je geen infectie meer krijgen?

Wat is verstandig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de baterieen in de gloor

Autocorrect??? :45:

Het is idd verstandig om niet te gauw met je 'baterieen' in de 'gloor' te gaan :45: (sorry, lig ff in een deuk)

Chloor en water kunnen je litteken verweken en omdat alleen de buitenkant goed dicht zit en de binnenkant nog aan het genezen is, kan het litteken dan weer wat open gaan.. Een open verbinding naar binnen is gevoeliger voor infecties. Vandaar dat het afgeraden wordt, de eerste 4-6 weken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha stomme ipad....

Heb wel vaker typ fouten met dat stomme ding:)

Als ik met vakantie ga ben ik 4.5 week en dan ga ik een week met vakantie en ben halverwege mijn vakantie dan 5 weken po. Moet ik dan echt wachten tot 6 weken?

En anders lekker zwemmen in het peuterbadje met mijn kindjes...

Kan in ieder geval mijn bikini aan:)

Xxx liekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.