Ga naar inhoud

pff andere arts??


Aanbevolen berichten

Oh, ik ga pas over 3 maanden onder het mes, maar twijfel me suf en ben er dagelijks mee bezig!!

What´s the problem....ik ga naar de WEllness kliniek in Genk, heb goede dingen gelezen over dr. Visser dus heb bij haar consult en heb de operatie al ingepland. ook heb ik al vooruit betaald.

Nu ben ik ineens bang dat ik te weinig cc van haar zal krijgen.Ik heb mijn hele leven al een borstencomplex, heb AAA ofzo, inieder geval geen enkele bh, dus ook geen A, past fatsoenlijk. Alleen tijdens mijn zwangerschappen had ik wat vulling, haha toen was het mooi! Heb wel 2x borstvoeding gegeven dus alles is wat uitgerekt.

Maar ik ben nu verslaafd geraakt aan dit forum, en lees vaak dat dr Visser toch echt niet voor groot gaat. Ik wil niet denken na de operatie van shit, dit is nog klein!! Zou ik moeten wisselen van chirurg?? Heb al aanbetaald, een annulering kost me 200 Euro!! Oh pfffffffffff help!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op het forum is stressje85 door haar geholpen en die heeft toch echt geen kleine borsten!

Probeer gewoon echt goed aan te geven dat je wel groot wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he suus!

het is drama, ik denk nu ook nog wel eens had ik toch niet voor dr. moojen-zaal moeten gaan? maar NO WAY! zij is mij ook echt veel te duur en mijn pc heeft het heel erg mooi gedaan! dik tevreden! groter had gemogen, maar ik ben pas 23 en strak in mijn velletje en groter zou ook niet bij mij passen. daarnaast groeien ze bij mij in de familie na het 30e jaar nog wat dus zou ik als ik nu een D had straks op een F eindigen!! (daaaag echt geen zin in!) haha

op het forum krijg ik soms ook beetje last van hetgeen je hebt met vriendinnen die altijd gezonder leven en slanker lijken dan je jezelf vind. en daar wordt je onzeker van want het lijkt bij de ander altijd beter en mooier.

wat ik je hiermee wil zeggen is, dat je bewust moet zijn van jou lichaam, waarom je voor haar hebt gekozen. wat is je wens, wat is je doel en wat wil je absoluut niet? hier op het forum zie je inderdaad vaak de grotere protheses van meer dan 300cc. en vaak heel mooi, maar past dat ook bij jou? je moet proberen om niet te vergelijken met wat anderen hebben, maar wat jij wil.

welk profiel en hoeveel cc krijg je ook al weer? probeer anders ff niet te vaak op het forum te kijken en weer ff terug te komen bij wat jou wensen zijn.

je moet zeker weten:

wat wil ik

hoeveel heb ik ongeveer nodig om dat te bereiken? (dit is trouwens wel vaak heel verschillend per persoon en per type prothese)

heb je een goede arts?

krijg je de gewenste prothese? (merk en profiel)

hoe is je gevoel bij de arts?

niet te veel twijfelen. je hebt de keus gemaakt naar een goede zoektocht dus dat komt helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 1233,

Wat een super antwoord van jou zeg, thankx!!

Heb idd al vaker met mezelf afgesproken dat ik het forum even moet laten rusten, het duurt nog een tijdje idd en wellicht maak ik me gek in de tussentijd....

Thankx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik herken het ook gewoon zo!

je moet wel realistisch blijven en je van bewust zijn of je een wel overwogen beslissing hebt gemaakt. en ik denk dat jij dat wel hebt. en zoals hierboven: dr. visser maakt wel grote borsten hoor!! en hele mooie!!! Birdy bijvoorbeeld.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

I233, ik moet even zeggen dat ik je betoog cq reactie helemaal geweldig vindt. Het is dan wel niet voor mij bedoeld, maar ik lees dit en denk wat een pienter, lief en intelligent meisje.

Diegenen die vragen hebben mogen echt heel blij zijn met iemand als jij op dit forum!

Chapeau! x Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

I233, ik moet even zeggen dat ik je betoog cq reactie helemaal geweldig vindt. Het is dan wel niet voor mij bedoeld, maar ik lees dit en denk wat een pienter, lief en intelligent meisje.

Diegenen die vragen hebben mogen echt heel blij zijn met iemand als jij op dit forum!

Chapeau! x Saartje

Precies!!!! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Suus!

Ik heb de mijne nog maar 2 dagen. Die waren ook mini en de max dat erin paste was 250cc

Je moet anders een keer kijken naar mijn foto's die ik plaats gisteren en de volgende dagen.

Ik schreef gisteren ook, het zijn niet zo een grote als de anderen hier, maar zelf ben ik er heel blij mee. Groter zou wss niet eens meer bij mijn lichaam passen.

Trouwens ik wilde ook helemaal geen "watermeloenen" eerder "pompelmoezen" hahaaaaa....

Ik wil maar zeggen, zie wat jij zelf wil, waar jij je goed bij voelt en vooral wat mooi past bij jou ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.