Ga naar inhoud

hoesje : juli 2013 :


Aanbevolen berichten

Hallo!

enkele jaren geleden onderging ik een borstvergroting. Helaas kreeg ik enkele uren later een nabloeding waardoor ik terug onder het mes moest om de wonde terug open te maken en de bloeding te stelpen.

De eerste maanden ging het daarna goed, maar ik ontwikkelde in beide borsten een kapsel (ergste graad).

Vorige week wissel gehad waarbij de kapsels werden verwijderd en ik nieuwe protheses kreeg.

Jammer genoeg terug een nabloeding en weer onder het mes! De kans op nabloeding is 1% en ze zouden dit maar 2 maal per jaar meemaken zeggen ze mij steeds. Toch heb ik het al twee keer voor gehad.

Voor de rest gaat alles goed nu. Geen pijn en zachte, soepele borsten.

Zijn er nog vrouwen die ervaring hebben met kapselvorming? Kregen jullie terug een kapsel na de wissel of was het daarna wel goed gelukt?

Groetjes,

hoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! :)

Pfff wat ben jij trouwens een pechvogel.. Een nabloeding komt idd maar zelden voor en jij hebt het gewoon beide keren.. Ships zeg....

Gelukkig voelen je borsten nu wel goed aan al!

Wat heb je voor prothesen gekregen? Getextureerde? en had je die voorheen ook, of had je toen gladde?

De kans om opnieuw kapselcontractie te krijgen, is afhankelijk van je herstel, of je je aan de adviezen houdt en hoe je lichaam omgaat met iets dat lichaamsvreemd is (de prothesen in dit geval)

Probeer zo rustig mogelijk te zijn, vooral de eerste twee weken en je ellebogen niet hoger dan je schouders te heffen.

Als je de prothesen achter de spier hebt, dan ook niet meer dan ongeveer 2 kg tillen.

Zwaar huishoudelijk werk, door iemand anders laten doen even :)

Een goed herstel!! En ik hoop voor je dat het gewoon mooi gaat herstellen nu!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoesje

ik heb bij mijn eerste operatie ook een nabloeding gehad. Ze hebben me 2 zakjes bloed moeten bijgeven maar ook daarop heb ik gereageerd. En nu zit ik met gescheurde implants en siliconen in de okselklieren ...

Binnenkort onder het mes en hopen dat ik rap minder ziek ben van die rotzooi!

Succes met de nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reactie!

ik heb deze keer omwille van de nabloeding een drain gekregen, en ik moet zeggen dat deze borst nu even goed en snel hersteld als de andere. (toch nog 200 ml bloed uit drain gekomen)

vorige keer geen drain en heel lang een veel dikkere borst gehad.

ik doe mijn best het rustig aan te doen, maar ik heb vier kinderen. eentje van hen moet ik nog tillen.

gelukkig heb ik nu hulp, maar na twee weken po zal ik de kleinste toch moeten tillen (11 kilo)

volgens mijn pc moet ik het 10 dagen rustig aan doen en kan het daarna minder kwaad.

strijken en stofzuigen enzo zal ik langer mee wachten, maar je kinderen moet je toch verzorgen?

ik hoop zo hard dat mijn borsten zo blijven!!! nu pas besef ik hoe erg ze eraan toe waren en hoe pijnlijk en ontzettend lelijk de kapsels waren. ik wist niet meer hoe een 'normale' borst er uit zag en nu voel en zie je niet meer dat er prothesen inzitten.

ik heb geruwde prothesen van allergan. deze hebben gelukkig een levenslange garantie en de prothesewissel was dan ook gratis bij mijn pc.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.