Ga naar inhoud

lins1983 : 11 november 2013 : Dr. van Selms : SLAZ


lins1983

Aanbevolen berichten

Ik zal mijn even voorstellen, ik ben Lindsay, 30 jaar en moeder van 2 kinderen!

Mijn kinderen zijn beide via een keizersnede geboren, ben bij beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen en ik zit nu met een lelijke buik en lege 'theezakjes'.

Ik ben vooral op dit forum aan het meelezen omdat ik twijfel over een borstvergroting en een buikwandcorrectie (daarvoor zit ik weer op een ander forum)

Ik lees graag met jullie mee om er meer van te weten te komen en vooral om de ervaringen te lezen.

Op 11 juli heb ik een consult bij dr. van Selms in het SLAZ maar ik hoorde dat dr. Nio veel korte wachtlijsten heeft dus twijfel nog even tussen deze twee.

Groeten Lindsay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Zowel dr. van Selms als dr. Nio maken mooie borsten! Over buiken kan ik helaas niet meepraten hihi....

Heel veel lees- en forumplezier!!

En heb je vragen, dan shoot!!

Rechtsboven is ook een zoekbalk, dus daar kun je ook zoeken op trefwoorden (die langer zijn dan 3 letters.... (helaas heeft nio dus maar 3 letters....)

Als je de zoekbalk niet kunt vinden, moet je eerst helemaal links onderaan even je thema wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag mijn consult gehad

Datum staat gepland op 4 november!!! Jippie


Ga je voor een mommy make over. Of laat je de operaties appart doen?

Het liefst doe ik het in 1x, maar even kijken of ik voor die tijd aan het geld kan komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag consult gehad, pff wat een gedoe, volgens de tom tom zou ik er om 1 uur zijn maar helaas was er een mega file vlak voor de afslag waar ik heen moest dus kwam pas 14:40 uur aan, 10 minuten te laat dus!!!!

moest 5 minuten wachten in wachtkamer en toen kwam hij mij al ophalen dus gelukkig geen uren wachttijd! Gesprek ging goed, hij vertelde veel dingen zelf dus hoefde niet eens veel dingen meer te vragen die ik wilde weten.

Buikwandcorrectie word er uitgevoerd, zelf vond hij lipo van flanken niet nodig maar ik vind mijn lovehandles echt zo lelijk daar wil ik vanaf en met sporten lukt dat niet! dus daar twijfel ik nog even over verder.Ik heb geen hele erg diastase maar hij pakt het wel meteen mee voor het beste resultaat.

Mijn borsten hangen, Hij kwam zelf met advies van 300 cc voor een volle C of kleine D, maar moet volgende consult een sport BH meenemen en die gaan we dan vullen met protheses om te kijken of ik dat genoeg vind of eventueel toch iets meer wil (kan me er geen voorstelling van maken hoe dat uit zal vallen).

Werd er wel op geattendeerd dat dit dan niet de laatste operatie zou zijn want ik zal toch over paar jaren een lift moeten doen omdat tepels al vrij laag hangen maar goed dat vind ik geen probleem.

Datum staat nu even op 4 november maar moet even kijken of dat gaat werken op mijn werk, weet nog niet eens hoe ik het ze moet gaan vertellen :S
Als ik zelf vakantie er voor moet opnemen dan moet ik het wellicht doorschuiven naar begin volgend jaar want ik heb nog maar 1 week vakantie in het najaar over en ja moet er wel 3/4 weken voor uittrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Zowel dr. van Selms als dr. Nio maken mooie borsten! Over buiken kan ik helaas niet meepraten hihi....

Heel veel lees- en forumplezier!!

En heb je vragen, dan shoot!!

Rechtsboven is ook een zoekbalk, dus daar kun je ook zoeken op trefwoorden (die langer zijn dan 3 letters.... (helaas heeft nio dus maar 3 letters....)

Als je de zoekbalk niet kunt vinden, moet je eerst helemaal links onderaan even je thema wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited' :)

xx BB

Zou je mijn datum aan kunnen passen?

Operatie weekje moeten verschuiven want mijn broer gaat trouwen op 4-11, word nu onder voorbehoud 11-11.. nog langer wachten pfff hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je mijn datum aan kunnen passen?

Operatie weekje moeten verschuiven want mijn broer gaat trouwen op 4-11, word nu onder voorbehoud 11-11.. nog langer wachten pfff hahah

Yep. aangepast :)

. ow balen, maar beter erna opereren dan ervoor. Dan kun je tenminste nog van de bruiloft van je broer genieten :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

heb ik weer, 3 maanden na mijn consult met nog 1 maand te gaan word ik gebeld dat mijn operatie niet door kan gaan op 11 november. :102:

Dokter Selms gaat met vakantie. Nu is het bij ons niet zo makkelijk te verzetten omdat mijn man een eigen bedrijf heeft en na die weken vakantie die hij gepland had om voor mij te zorgen begint er een groot project waarbij hij voorlopig geen vrij meer kan krijgen. DILEMMA want ik wil ook niet nog meer maanden gaan zitten wachten

Alternatief was dokter Nio, maar ik kan van Nio maar heel weinig vinden wat betreft Buikwandcorrectie's, van borsten is er genoeg te vinden.

maar ik vind het ook wel belangrijk om buikwandcorrectie ervaringen of foto's van hem te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat ontzettend vervelend!

Maar jou afspraak wordt afgezegd ivm zijn vakantie? Ik weet niet of dit gebruikelijk is, maar je zorgt toch dat in de periode dat je met vakantie gaat je geen afspraken heb staan voor operaties? Hoe lang zou je moeten wachten voor hij weer terug is van vakantie?

Hoe het zit met Nio en buikwandcorrectie zit daar durf ik niks over te zeggen. Ik weet ook niet of er meiden zijn die bij hem daarvoor zijn geweest. Ik ga ook even voor je zoeken.

Succes! en mocht ik wat tegen komen dan laat ik het je gelijk weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op het forum vind ik zo snel alleen dat Rosanna04 die volgend jaar bij Nio een buikwancorrectie wil gaan doen. Misschien heeft zij wat meer informatie voor je? Ik zie dat ze alleen al even niet online is geweest. Misschien als je een pb stuurt dat ze daar een melding van krijgt en ze je toch kan helpen.

Op het web zie ik wel wat reacties hier en daar waar meiden tevreden zijn, maar zie geen foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

heb ik weer, 3 maanden na mijn consult met nog 1 maand te gaan word ik gebeld dat mijn operatie niet door kan gaan op 11 november. :102:

Dokter Selms gaat met vakantie. Nu is het bij ons niet zo makkelijk te verzetten omdat mijn man een eigen bedrijf heeft en na die weken vakantie die hij gepland had om voor mij te zorgen begint er een groot project waarbij hij voorlopig geen vrij meer kan krijgen. DILEMMA want ik wil ook niet nog meer maanden gaan zitten wachten

Alternatief was dokter Nio, maar ik kan van Nio maar heel weinig vinden wat betreft Buikwandcorrectie's, van borsten is er genoeg te vinden.

maar ik vind het ook wel belangrijk om buikwandcorrectie ervaringen of foto's van hem te zien.

Ik kan me voorstellen dat je daar flink de balen van hebt, om het maar zachtjes uit te drukken!!

Wat betreft een omschakeling naar Nio.. als je gaat zoeken op het internet kom je toch ook wel positieve verhalen tegen over de buikwandcorrectie die door hem gedaan zijn.. Wat je zou kunnen doen is een consult bij hem inplannen om te kijken wat voor gevoel hij je geeft en vraag bijvoorbeeld om foto's van de correcties die hij gedaan heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.