Ga naar inhoud

Bron, Annadiva, nu weten we waarom een F cup als D cup kan ogen!


Aanbevolen berichten

BH weetje: cupmaten zijn relatief aan omvangsmaten.

Wist je bijvoorbeeld dat de cup van een 70F even groot is als die van een 80D?

En dat een 80D dus niet alleen in omvang maar ook in cup groter is dan een 70D?

Bron: Annadiva via Facebook pagina.

Ik dacht, een leuk weetje want af en toe snapt niemand waarom een F cup als een D oogt en zoals hierboven omschreven lijkt het vrij logisch.. of het werkelijk zo is weet ik niet!! maar bij mij klopt het aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die c pusht waarschijnlijk wel meer op!! hahaha... en mij maakt het niet uit, ik heb een f, ze zien er uit als een D, nou laat me dan maar D cup bhs kopen, scheelt bakken vol geld!! hahaha, kan ik EINDELIJK naar honkemollerrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt idd dat een 70F gelijk is aan een 75E en een 80D

Echter....

Het raadsel met de grootte van je bh na een bv tov van hoe je borsten ogen, is hier (sorry) niet mee opgelost....

Of er nou iemand met een 85A of met een 70A komt, en allebei 350 cc krijgen (zelfde profile) toch krijg je altijd dat verschil, dat ze kleiner ogen dan het bh label aangeeft....

Ships.. dat wordt verder zoeken naar een oplossing voor het raadsel hihi.... Ik had gehoopt dat je DE oplossing gevonden had justme :) Als je nog eens iets tegenkomt, shoot he!! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.