Ga naar inhoud

Loek : 19 december 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Fijn Cindytje1985 dat zo nu goed op hun plek zitten bij jou! Sorry voor de late reactie. Ik lees het nu pas.

Het heeft dus ook wel even geduurd bij jou. Het gaat bij mij al beter hoor...ik vraag me alleen af, he je de bh al die tijd zo los gedragen? Of ook wel eens de bh uit?

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi, ik lees bij jullie dat jullie een band onder de borsten hebben?? ik heb een elastieke band boven mijn borsten zodat de prothese niet omhoog kan gaan zitten. .. zit ook niet lekker hoor en helpt voor die linkerborst geen enen moer maar ja. ik weet het ook allemaal niet meer.. ik lees dat je ze voor de spier heb laten plaatsen, klopt dit? wat is daar dan het voordeel van? vult het meer op, ik geloof wel dat je daardoor een stuk minder pijn hebt als erachter of vergis ik me? hopelijk gaat alles goed en ben je er ondertussen helemaal blj mee. hoeveel is het ongeveer geworden qua cc , want dat blijft moeilijk kiezen toch? zeker als de zwelling minder is geworden denk je mmm misschien had ik toch iets meer moeten nemen, tenminste dat heb ik stiekem wel een beetje. houdt je rustig en leuk dat je me hebt toegevoegd als vriendin.. gr yet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Yet,

Sorry voor mn late reactie. Ik keek nog even terug in mn topic en zag dat er een nieuwe reactie was van jou.

De band waarover ik het had, is gewoon de band van de bh zelf. Die zat erg strak onder mn norsten en daardoor konden ze ook niet zakken.

Ik heb ze dual plane gekregen, 400cc high profile van eurosilicone. En ik had zeker achteraf meer willen nemen. Maar je kunt zo lastig inschatten hoe het eruit gaat zien. Ik vind het eruit zien als een volle C (mn bh maat is 75E).

Ik ben nu 5 weken PO. Ben er blij mee. Vind ze nog wat pijnlijk soms en hoop dat ze nog wel wat soepeler worden.

Maar dat zal vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Fijn Cindytje1985 dat zo nu goed op hun plek zitten bij jou! Sorry voor de late reactie. Ik lees het nu pas.

Het heeft dus ook wel even geduurd bij jou. Het gaat bij mij al beter hoor...ik vraag me alleen af, he je de bh al die tijd zo los gedragen? Of ook wel eens de bh uit?

Groetjes Loek

Ik zie je reactie nu pas...

Ik heb mijn bh altijd aangehad de eerste 6 weken.. Zelfs nu slaap ik nog met mijn carefix aan want dat vindt ik nog zo lekker veilig zitten haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cindytje1985,

Hoe zit het met de soepelheid? Je hoort zo vaak dat ze steeds soepeler worden,maar wàt wordt er soepeler dan? Ik bedoel. Waarom zijn ze eerst stug en harder en daarna soepeler. De prothese blijft toch dezelfde substantie en je weefsel ook?

Mn borsten zijn al wel zachter dan in t begin, maar t mag van mij nog wel wat zachter en beweeglijker worden. En zijn je borsten s ochtends nog steeds wat harder? Hoe lang blijft dat?

Alvast weer bedankt voor je antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hi Cindytje1985,

Hoe zit het met de soepelheid? Je hoort zo vaak dat ze steeds soepeler worden,maar wàt wordt er soepeler dan? Ik bedoel. Waarom zijn ze eerst stug en harder en daarna soepeler. De prothese blijft toch dezelfde substantie en je weefsel ook?

Mn borsten zijn al wel zachter dan in t begin, maar t mag van mij nog wel wat zachter en beweeglijker worden. En zijn je borsten s ochtends nog steeds wat harder? Hoe lang blijft dat?

Alvast weer bedankt voor je antwoord!

Hoe dat precies in elkaar steekt weet ik niet.. Dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.. zal eens kijken of ik dat ergens op kan zoeken ;)

Die soepelheid.. tja.... die van mij worden ook steeds soepeler, maar zijn ook nog steeds heel stug hoor.. Hoe lang dat duurt is ook per persoon afhankelijk denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.