Ga naar inhoud

marissa1983 : 24 juli 2013 : Dr. ? : Amphia ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

24 juli is voor mij de grote dag! Ik word dan geopereerd in het Amphia ziekenhuis in Breda. Ik heb nu een ruime G-cup en hoop terug te gaan naar een volle D/kleine E. Ik ben super benieuwd naar de operatie en vooral naar het herstel! Ik kan gelukkig in alle rust herstellen en op mijn werk steunen ze mij ook. Ik krijg veel hulp van mijn moeder en schoonmoeder in het huishouden en ik heb geen kindjes waar ik voor moet zorgen, dus ik kan echt de tijd voor mezelf nemen.

Vandaag 2 stevige sportbeha's aangeschaft voor de herstelperiode. Het aftellen is nu echt begonnen...

groetjes Marissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee! Gefeliciteerd met je datum!

Heb je er lang over gedacht?

Ik heb mijn bvk 15 mei gedaan en ben van een 75E naar een 70C/D gegaan.

De periode tussen consult en operatie was heel spannend maar mijn herstel is geweldig gegaan. Wat ongemakjes omdat je niet veel mag ( kon het wel) en irritaties dat hef huishouden, haren wassen niet ging zoals ik wilde ;) .

Nu volop aan het genieten van de zon in bikini' s en kom zonder witte ballen op mijn buik thuis! Bh's in een gewone winkel voor een leuke prijs kopen, kleding in mijn eigen maat aandoen, kaarsrecht lopen, kortom beste beslissing ever!

Kijk gerust eens op mijn topic en of galerij en als je vragen hebt, roept u maar ;) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je datum!! Zal meteen even je titel aanpassen en kijken of je al bij de operatieverslagen staat :) Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken!!

Goed dat je de hulptroepen klaar hebt staan :35:

Bij welke arts ga je eigenlijk? Dan kunnen we dat er nog even bij zetten :) Is gemakkelijker voor meiden die ook info zoeken over die pc :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.