Ga naar inhoud

Koekkie1981 : 19 juli 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb 12 jaar geleden al een bv gehad. Alleen mijn ouders wisten ervan. Heb 11 jaar tegen mijn vriend gelogen. Ben er sinds een paar weken voor uit gekomen dat ik altijd al nepboobies heb gehad. Hij heeft het nooit gemerkt en het kon hem niks schelen. Nu ga ik mijn oude laten vervangen en gelijk een maatje groter, van kleine b naar een grote b of kleine c. Nu kan ik open vertellen dat ik een bv heb laten doen. Mijn vriend zei je moet het nu aan de grote klok gaan hangen en dat je het al 12 jaar had blijft ons geheimpje. Donderdag heb ik een consult in de wellnesskliniek en 19 juli is het al zo ver gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch nog eerlijk bent geweest en fijn dat het hem helemaal niets uitmaakt EN kennelijkniets heeft gemerkt - dan voelden ze toch zeker heel natuurlijk?
Ik zou zeggen: je hoeft niemand verantwoording te geven over je boezem (gaat toch niemand iets aan behalve je partner?) dus doe vooral waar je je zelf prettig bij voelt!

Ik ben verder nieuwsgierig met hoeveel cc je naar een kleine B bent gegaan (en had je AA of A daarvoor?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je vriend er zo gewoon op reageerde,dat scheelt al de helft! :101:

En voor jou ook fijn dat je nu gewoon samen er over kan kletsen lijkt me.

Of je het verder nog mensen wilt vertellen is aan jou,de ene wilt het voor zichzelf houden ,de ander wil het de hele wereld laten weten,haha.

Op naar een fijn consult .SUCCES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Koekkie!

Heb je net al even in de shoutbox gesproken.

Omdat je al een datum hebt ga ik je verhuizen naar operatieverslagen.

Als je vragen hebt: shoot! Er is altijd wel iemand die zal antwoorden ;)

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super he!

Wat goed dat hij er niks van merkte! Wilt idd zeggen dat het zeer natuurlijke boobies waren :3:

Ik sprak je ook net op de shout, en dr Verdonck was zeer vriendelijk in zijn consult. Ook wel best voorzichtig in omgang met mijn vriendinnetjes.

Ik had al mijn vraagjes voor mij en op een groot deel had hij al zelf een antwoord uitgesproken (ook over de garantie en levensduur enzo).

Enkele vraagjes heb ik hem nog gesteld en daar antwoordde hij zonder zuchten en met gemak op. :lol:

Ik weet dat Dr Verdonck enkele gevalletjes had van te hoog plaatsen of zoiets (las ik hier op het forum, BB kan hier vast wel op antwoorden... ^_^ )

Ik ga volgende week eerst nog een keertje naar Dr Demeyere en dan beslis ik waar en bij wie.

Ik zou of 330cc of 350cc dual plane krijgen. Ik denk dat ik voor de 350cc ga aangezien alle meiden me hier aanraden zeker niet te klein te gaan (omdat je anders spijt krijgt :P én siliconenborsten maat D in feite kleiner lijken dan de echte borsten maat D...)

succes! Hou ons op de hoogte! Je operatiedatum zal al snel zijn!!!! :43:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze waren echt niet natuurlijk. Je voelt de ribbels heel goed en je ziet het ook. Ik had altijd het liefste nog een bovenstukje aan.

Hij zei wel altijd dat die van kleine tepeltjes hield, ja die heb je natuurlijk als je voorheen plat ben geweest.

Ik heb het nooit durven vertellen, niemand wist dat ik een bv had gedaan, behalve mijn ouders.

Mijn vriendinnen die cup c of d hebben waren altijd aan het klagen dat ze babyerwten hadden. Ik dacht altijd jullie moesten eens weten dat die kleine van mij niet eens echt zijn.

Op mijn werk zat ik nooit op mijn gemak, want er waren meiden bij die het zagen als toevallig mijn vestje opzij hing. Ik was altijd als de dood als het onderwerp siliconen weer werd aangebroken. Ik kreeg altijd een rode kop. Ik heb ook altijd een giletje, bloesje of een jasje aangehad, ook al was het 30 graden. Gewoon bang dat mensen het zagen, je ziet het toch rechtop staan en dat zien meiden toch

Ik ga nu 1 maatje groter en dan vertel ik het wel aan een paar mensen, durf het nog steeds niet, maar dan hoef ik niet meer zo in die stress te zitten elke keer.

Jeetje wat doet het goed zeg om alles eens van me af te schrijven.

Toen ik het mijn vriend vertelde moest ik alleen maar huilen en dat was al een hele opluchting hoe hij reageerde, dus als ik de 19de mijn nieuwe boobies heb, dan ga ik het aan een paar mensen vertellen. (een vriendin van me gaat het ook doen, maar ik heb haar nooit durven te vertellen dat ik ze al had) Nu twijfel ik of ik het haar nu moet vertellen, ik voel me dan als een na-aper overkomen, ze mag natuurlijk nooit weten dat ik het al had. Dat blijft het geheimpje van mijn vriend, mijn ouders en mij.

Wat zouden jullie doen? Haar van te voren vertellen? Of gewoon door mijn vriend tegelijkertijd aan de hele groep vertellen als ik er niet bij ben?

Ik verheug me echt op donderdag. Ben blij om te lezen dat er zoveel meiden goeie ervaringen hebben bij Verdonck.

Ik ben echt verslaafd aan dit forum. Ik heb eerst dagen achter elkaar gelezen, zelfs 's nachts en toen toch zelf maar aangemeld.

Ik hou jullie op de hoogte.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey koekkie...

allereerst moet ik me altijd ontzettend tegenhouden om geen koekje te gaan pakken als ik je naam tegenkom... :46:

Maar alle gekheid op een stokje...

Als ik jou was en je wil nu eerlijk zijn, waarom dan gewoon niet helemaal eerlijk zijn?

Het is toch geen schaamte dat je een BV hebt laten doen omdat je je niet goed in je vel voelde?

Bijna alle meiden hier op het forum hebben om diezelfde reden gekomen om naar een PC te stappen en om een BV te vragen.

Ik snap dat het niet zo gemakkelijk zal zijn om een goed bewaard geheim nu opeens openbaar te maken, maar uiteindelijk zal het je misschien opluchten.

Ik merk dat als je erover schrijft het je al een groot stuk ontlast. Praat erover met je vriend en wees eerlijk.

Ik heb ook schrik om de reactie van vele vrienden en familie. Maar ieder die het me vraagt wat ik heb gedaan tijdens mijn 3-4 weken 'verlof' zal te horen krijgen dat ik een esthetische ingreep heb laten doen. Bij mij zal het nu ook opeens heel fel gaan opvallen.

Wat betreft je vriendin zou ik haar ook laten weten dat je al jaren voordien een BV hebt laten doen. Dat zal haar misschien geruststellen dat het al die jaren zo goed is gegaan? Geen idee, maar dat is wat ik zou doen. Nu ik ben een redelijk open persoon en vertel heel veel dingen gewoon eerlijk en rechtuit.

Ik geloof nog steeds in het spreekwoord: "Eerlijkheid duurt het langst" ^_^ (Hoewel heel af en toe een leugentje om bestwil ook moet kunnen...) ;)

Volg gewoon je gevoel: geeft het je een slecht gevoel te liegen of wat te verzwijgen, vertel het gewoon. Mensen kunnen heel wat zagen en klagen maar als het erop aankomt kunnen ze je nooit iets verwijten dat je eerlijk bent geweest.

Nu stop ik met mijn 'preek' en ga te bed...

veel succes met je keuze meid en wat je ook doet... doe wat voor jou het fijnste voelt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super he!

Wat goed dat hij er niks van merkte! Wilt idd zeggen dat het zeer natuurlijke boobies waren :3:

Ik sprak je ook net op de shout, en dr Verdonck was zeer vriendelijk in zijn consult. Ook wel best voorzichtig in omgang met mijn vriendinnetjes.

Ik had al mijn vraagjes voor mij en op een groot deel had hij al zelf een antwoord uitgesproken (ook over de garantie en levensduur enzo).

Enkele vraagjes heb ik hem nog gesteld en daar antwoordde hij zonder zuchten en met gemak op. :lol:

Ik weet dat Dr Verdonck enkele gevalletjes had van te hoog plaatsen of zoiets (las ik hier op het forum, BB kan hier vast wel op antwoorden... ^_^ )

Ik ga volgende week eerst nog een keertje naar Dr Demeyere en dan beslis ik waar en bij wie.

Ik zou of 330cc of 350cc dual plane krijgen. Ik denk dat ik voor de 350cc ga aangezien alle meiden me hier aanraden zeker niet te klein te gaan (omdat je anders spijt krijgt :P én siliconenborsten maat D in feite kleiner lijken dan de echte borsten maat D...)

succes! Hou ons op de hoogte! Je operatiedatum zal al snel zijn!!!! :43:

xx

Hey koekkie...

allereerst moet ik me altijd ontzettend tegenhouden om geen koekje te gaan pakken als ik je naam tegenkom... :46:

Maar alle gekheid op een stokje...

Als ik jou was en je wil nu eerlijk zijn, waarom dan gewoon niet helemaal eerlijk zijn?

Het is toch geen schaamte dat je een BV hebt laten doen omdat je je niet goed in je vel voelde?

Bijna alle meiden hier op het forum hebben om diezelfde reden gekomen om naar een PC te stappen en om een BV te vragen.

Ik snap dat het niet zo gemakkelijk zal zijn om een goed bewaard geheim nu opeens openbaar te maken, maar uiteindelijk zal het je misschien opluchten.

Ik merk dat als je erover schrijft het je al een groot stuk ontlast. Praat erover met je vriend en wees eerlijk.

Ik heb ook schrik om de reactie van vele vrienden en familie. Maar ieder die het me vraagt wat ik heb gedaan tijdens mijn 3-4 weken 'verlof' zal te horen krijgen dat ik een esthetische ingreep heb laten doen. Bij mij zal het nu ook opeens heel fel gaan opvallen.

Wat betreft je vriendin zou ik haar ook laten weten dat je al jaren voordien een BV hebt laten doen. Dat zal haar misschien geruststellen dat het al die jaren zo goed is gegaan? Geen idee, maar dat is wat ik zou doen. Nu ik ben een redelijk open persoon en vertel heel veel dingen gewoon eerlijk en rechtuit.

Ik geloof nog steeds in het spreekwoord: "Eerlijkheid duurt het langst" ^_^ (Hoewel heel af en toe een leugentje om bestwil ook moet kunnen...) ;)

Volg gewoon je gevoel: geeft het je een slecht gevoel te liegen of wat te verzwijgen, vertel het gewoon. Mensen kunnen heel wat zagen en klagen maar als het erop aankomt kunnen ze je nooit iets verwijten dat je eerlijk bent geweest.

Nu stop ik met mijn 'preek' en ga te bed...

veel succes met je keuze meid en wat je ook doet... doe wat voor jou het fijnste voelt.

xxx

hoi sandyke, wat een ontzettende lieve tekst. Ik durf er nu helemaal niet meer eerlijk over te zijn, want ik heb vandaag van d'r. Verdonck te horen gekregen dat mijn 2de bv niet mogelijk is. 12 jaar geleden is het voor de spier geplaatst en daardoor moet het nu ook weer voor de spier. Ik heb geen gram vet, ik was echt zo plat als een dubbeltje, dus ik loop heel veel risico daardoor. Er kan kapselvorming ontstaan en infecties. Ik zie het nu helemaal niet meer zitten, want ik had zo gehoopt na mijn 2de bv dat ik er wel eerlijk over kon zijn. Nu is de operatie geannuleerd en is mijn vriendin nog eerder. Stel dat ik toch een arts zal vinden dan ben ik nog een na-aper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Koekkie...

Wat rot zeg! :(..

Wel fijn dat Verdonck zo eerlijk geweest is tegen je over complicaties etc. Denken sommige toch niet alleen aan het geld zie je maar weer.

Maar hoe bedoel je na-apen? Krijgt een vriendin van jou ook een borstvergroting dan? Kun je het dan niet alleen met haar bespreken, de hele situatie? Ik zie dat je het namelijk altijd geheim gehouden hebt, ik ken de situatie, alleen mijn vriend en pas drie vriendinnen weten dat ik 19 aug. een BV krijg..

Ga je nu wel kijken voor een andere pc?

Sterkte met het rotte nieuws:(

Komt goed meid! Daar gaan we voor... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Wat ik niet begrijp aan het verhaal van Verdonck is dat hij zegt dat het weer voor de spier moet.... Snap ik echt geen hol van.... LIjkt mij dat het best achter de spier zou kunnen nu... Er wordt vaker gewisseld van voor naar achter de spier.

Ik begrijp wel dat hij je gewicht een probleem zou kunnen vinden, maar er zijn vast wel pc's die je wel willen opereren. Heb gister je pb al beantwoord en wat opties genoemd en zag dat je ook al wat adviezen kreeg in de shoutbox :)

Hopelijk kun je nog wat consulten plannen en kun je alsnog je wissel krijgen :)

Houd je ons op de hoogte? :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff Koekie, balen van dat nieuws. Zeker als je reeds knopen had doorgehakt! :(

Wat betreft je vriendin, weet ik natuurlijk niet hoe zij van karakter is. Maar ik zou het spannend vinden mocht een vriendin van mij me vertellen dat ze dit in feite ook van plan is en we er samen kunnen over babbelen! Er zullen zeker andere PC zijn die het wel zouden overwegen om te doen. Ik kan er misschien inkomen dat de prothese die reeds voor de spier ingekapseld is een holle ruimte laat bij een wissel... en je daardoor geen egaal resultaat bekomt? :unsure: Zoiets misschien Best boobie?

Geen idee, ik ben ook maar een groentje! :blush:

Alle sinds duim ik met je mee dat er wel een goede PC is die je weer mooie boobs kan geven!!!

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Ik kan er misschien inkomen dat de prothese die reeds voor de spier ingekapseld is een holle ruimte laat bij een wissel... en je daardoor geen egaal resultaat bekomt? :unsure: Zoiets misschien Best boobie?

Geen idee, ik ben ook maar een groentje! :blush:

Ik begrijp je beredenering en zo heb ik ook gedacht.. Ik heb ook overwogen bij mijn wissel om ze achter de spier te laten plaatsen, maar mij werd verzekerd dat dat echt niet nodig was.

Ik heb toen wel nog gevraagd hoe dat in zijn werk zou gaan..

Wat er eigenlijk gedaan wordt is het volgende.

De prothese voor de spier wordt weggenomen, evt samen met het kapsel. Dat ligt eraan hoe dik het kapsel geworden is na de jaren dat de prothese erin gezeten heeft. Een vers kapsel, is een dun vliesje en kan blijven zitten. Dit zal door het lichaam zelf weer 'opgegeten' worden of anders groeit het in in je eigen weefsel (zie je niks van, want is een flexibel ding, dat kapsel :) )

Dan wordt de spier los gemaakt en de holte gecreeerd achter de spier.

Daar wordt de prothese ingebracht, spier vastmaken en klaar is je pc :) Oh ja, hechten natuurlijk nog ;)

Dit is natuurlijk de korte versie, maar er is dus geen reden om niet van voor naar achter de spier te gaan :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je beredenering en zo heb ik ook gedacht.. Ik heb ook overwogen bij mijn wissel om ze achter de spier te laten plaatsen, maar mij werd verzekerd dat dat echt niet nodig was.

Ik heb toen wel nog gevraagd hoe dat in zijn werk zou gaan..

Wat er eigenlijk gedaan wordt is het volgende.

De prothese voor de spier wordt weggenomen, evt samen met het kapsel. Dat ligt eraan hoe dik het kapsel geworden is na de jaren dat de prothese erin gezeten heeft. Een vers kapsel, is een dun vliesje en kan blijven zitten. Dit zal door het lichaam zelf weer 'opgegeten' worden of anders groeit het in in je eigen weefsel (zie je niks van, want is een flexibel ding, dat kapsel :) )

Dan wordt de spier los gemaakt en de holte gecreeerd achter de spier.

Daar wordt de prothese ingebracht, spier vastmaken en klaar is je pc :) Oh ja, hechten natuurlijk nog ;)

Dit is natuurlijk de korte versie, maar er is dus geen reden om niet van voor naar achter de spier te gaan :)

xxx BB

Hallo,

Morgen heb ik een afspraak bij Diana Gabriel kliniek met dr. F. Straten, moet er helaas wel bijna 2 uur voor rijden maar ja alles voor een goed doel he. De operatie zou dan 20-8 plaats kunnen vinden. En ik heb maandag de 22ste een afspraak bij dr. van Hondt in Tongeren. De operatie kan daar al op 26-7 plaats vinden. Ik hoop dat 1 van 2 wel de operatie aandurft. Ik heb ook contact gehad met een kliniek die bij voorbaat al zeiden dat ze het niet wilden doen, aangezien mijn bmi zo laag is dat ze het niet aandurven omdat ik dan niet meer uit de narcose zou komen. Nou 12 jaar geleden was ik ook een draadnagel en ben ik 3 keer onder narcose geweest dus......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Koekkie,

Misschien is je operatie al achter de rug... ik wil toch nog even reageren.

Bij mij is een prothesewissel gedaan na 42 jaar! Het harde kapselweefsel is weggehaald (met redelijke veel moeite en tijd door de PC) en de nieuwe prothese is achter de spier geplaatst in plaats van ervoor. Het ziet er erg mooi uit en alles is prima verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.