Ga naar inhoud

Twijfels!


Robijntje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben hier aan het rondneuzen om wat informatie op te doen. Fijn om verhalen te lezen van ervaringsdeskundigen!

Ik ben 35 jaar. Na een zwangerschap zijn mijn borsten ernstig zielig en fluf ik ze altijd op met een goeie padded bh. De basis van mijn borsten is best breed, er kan echt wel wat volume bij!

Maar ik twijfel. Ik wil het zelf graag, maar ik wil het graag voor mezelf houden. Ik wil niet dat mensen zien dat ik een borstvergroting heb gedaan, behalve mijn familie. Hoe doen jullie dat? Ik wil zo graag mooie bosten en mooie bh's, ben zo klaar met die push upjes!

Ik werk zelf in het ziekenhuis en ken veel mensen in de ziekenhuizen in midden Nederland. Ik wil dus graag een kliniek buiten deze regio.

Welke pc behoort volgens jullie tot "de top".

Groetjes Robijntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demeyere is de top :) !!

Zeer aangename geduldige man.

Verder zou ik niet te klein gaan omdat je bang bent dat ze het gaan merken...

Je went zo snel dat je snel al klein gaat vinden hoor en dan heb je zoiets van het mocht groter... Dus.. En je draagt al push ups en padded bh's dus zou sowieso groter gaan dan hoe het met die soort bh's eruit ziet hoor...

De mensen letten zo hard niet op je borsten en niemand gaat je komen vragen of je een bv hebt gehad hoor :)

Mijn raad ga ni te klein... En kies een goede pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook gedaan en bij mij ziet niemand het hoor

ik had ook altijd vulling in mn bh ik had 75aa

heb nu een dcup maar voor onbekende valt het niet op

ik had een top chirurg(vind ik zelf dan)

bij Diana Gabriel praktijk geweest en geholpeb door dr Schiettecatte

er zijn hier veel meiden bij hem geweest

de praktijk zit in Barendrecht en de operatie plekkern meestal in Belgie

liefs sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik zou ook zeggen, ga dan bij dr. de Meyere (kliniek Artemedis in Gent) en bij dr. Nio (SLAZ en Parkkliniek) op consult. Dat zijn toch de pc's die vaak bestempeld worden als de pc's met de gouden handjes. Zij kijken ook goed wat de mogelijheden zijn. Nio plaatst zowel voor als achter de spier, afhankelijk van hoe jouw eigen volume nog is, en de Meyere heeft een voorkeur voor voor de spier, wat ook eigenlijk, als je genoeg eigen weefsel hebt, het natuurlijkste resultaat geeft.

Je moet er wel rekening mee houden dat je even uit de running bent als verpleegkundige. De eerste 4-6 weken is het niet handig om veel te tillen en heffen. Als je de prothesen voor de spier krijgt, mag het wel, maar beetje rustig aan is toch prettiger en beter voor de boobs ;)

Heel veel succes met orienteren!!

En bij vragen: shoot!!

Rechtsboven is een zoekbalk, daar kun je zoeken op trefwoorden, kliniek of pc :) (alleen Nio is alleen te vinden via de klinieken, omdat zoektermen met 3 letters of minder niet herkend worden....)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook Dr Demeyere in Gent of Dr Nio in Amsterdam of Rotterdam.

Ik ben zelf bij Dr Nio geweest echt een super aangename man :) neemt ook goed de tijd voor je en een goede nazorg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij niks uit of ik de collega's ken. Zolang ik weet dat ik de best mogelijke zorg krijg. Heb zelf in een ziekenhuis gewerkt waar ik later bevallen ben van mijn kindje, ben daar dus door oud-collega's geholpen.

Een goede chirurg kan niet alleen goed opereren, maar ook je wensen goed begrijpen en daar een goed advies op kunnen geven. Dr. Nio kan dat zeker, een consult plannen kan altijd.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga jullie opties eens bekijken, fijn dat jullie enthousiast zijn over jullie pc's!

Ik ben ook bevallen in mijn ziekenhuis, dat vond ik geen probleem. Ons kind is zelfs ontstaan dmv ivf in mijn ziekenhuis. Misschien ben ik er nu gewoon klaar mee om alles met mijn collega's te delen, ha ha!

Dit is een kadootje voor mijzelf, als ik daar aan denk, word ik al blij! Ik zie hier mooie borsten voorbij komen. Daar zijn jullie vast heel blij mee!

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.