Ga naar inhoud

Hopelijk volgende maand nieuwe boobies :)


Missz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

Ik lees al een tijdje mee om informatie te verzamelen en mijn vragen te beantwoorden.

Ik ben er ondertussen over uit dat ik mijn borsten wil laten vergroten bij de welness kliniek gezien de gunstige prijs en positieve ervaringen van andere dames op dit forum. Na mijn vakantie (begin aug) ga ik op consult.

Ik heb nu maat 80 B en zou graag naar een E willen.

Ik hoop dat ze voor de spier geplaatst kunnen worden, hopelijk heb ik er genoeg borstweefsel voor want als alleen staande mama van 2 kids en eigen baas kan ik een spoedig herstel wel gebruiken :)

Wat denken jullie, zou het bij mij voor de spier kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik neem aan dat je een consult hebt bij dr. Visser of bij dr. Damen? Dr. Verdonck plaatst volgens mij namelijk hoofdzakelijk achter de spier.. dus die moet je niet hebben ;)

Ik neem aan dat het bij jou wel voor de spier kan, omdat je wat eigen weefsel hebt, maar de pc is diegene die dat beslist. Die kan namelijk zien of je genoeg huid hebt daar waar de bovenrand van de prothese gaat komen :)

Heel veel succes met lezen hier en als je vragen hebt, dan horen we het! :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.