Ga naar inhoud

Misselijkheid dagen na narcose?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd, het ging allemaal prima, geen last van de narcose, geen misselijkheid ofzo. Nu ben ik sinds gisteravond dus wél vreselijk misselijk. Het is niet weggegaan en ik heb de hele tijd braakneigingen. Kan niets eten, heb wel honger geloof ik.

Is dit herkenbaar? Is het normaal dat je zo lang na je narcose alsnog misselijk wordt?

Hoop dat het snel overgaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm Visje het lijkt me vreemd dat je nu nog misselijk zou zijn van de narcose. Die zou toch namelijk voor een groot deel uit je lichaam moeten zijn. Kan het niet zijn dat je maag slecht reageert op de medicatie die je moet nemen? Ik zou toch proberen iets te eten hoor anders blijf je in de vicieuze cirkel van misselijkheid. Anders de kliniek eens bellen als het blijft aanhouden?

Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk idd ook dat het misschien nog beetje uitwerking vd narcose is maar eerder de medicatie idd, ik werd ook heel beroerd vd pijnstillers die ik had gekregen...ondanks dat ik daar maagbeschermers bij had.. Kon er gewoon niet tegen, overgegaan in overleg gewoon op paracetamol en weg misselijkheid.. Eet je wel eerst iets boor je de pillen neemt want dat wil ook veel uitmaken hoor, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid,.

Ik had dit 2 dagen na de operatie de 3e dag was het weg..

Drink vooral veel water.. Dat narcose spul blijft langer in je lichaam dan je denkt.

Veeeeeel water en op tijd iets kleins eten niet te veel ineens en desnoods iets tegen misselijkheid en braken innemen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer herkenbaar.
ik ben ook al vanaf maandag misselijk.. ik kan alleen uit bed komen om naar de wc te gaan en dan moet ik al braken of val ik flauw..
het is dus een heel karwei om eventjes te gaan plassen.. rondlopen kan ik al helemaal niet van de misselijkheid.
voor mijn doen is dit allemaal redelijk normaal maar het is geen pretje. zijn er nog meer dames die zich hier in herkennen?

Visje19 beterschap! lekker rustig aan doen en kleine beetjes eten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie genoeg water gedronken de afgelopen dagen? 2 liter water op een dag is een must op een dag, zeker tot een week na de operatie.....

Alleen dan raak je het narcosespul kwijt uit je lichaam en ook wordt het vocht gemakkelijker afgevoerd!

Dus echt veeeeeeeeeeeel drinken!!

Koffie vermijden, want daar ga je vocht van vasthouden. Vooral water water water. En als je niks binnenhoudt, dan even een paar kopjes bouillon drinken, maar wel aanvullen met water daarna, want het zout is wel goed voor je lichaam, maar moet wel gecompenseerd worden met water.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.