Ga naar inhoud

Help angst en twijfels!!


big wish

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!!

Ik lees en schrijf al een tijdje op dit forum.

Vorige week had ik een consult bij de Bergman kliniek. Het was heel vreemd om na zolang erover nagedacht te hebben eindelijk op consult te gaan. Ik ben zeer tevreden over het consult en nu wordt het tijd om de bv te plannen.

Alleen nu komen er ineens allemaal twijfels en angsten. Ik moet een datum prikken en ben zo nerveus voor de operatie en het herstel, complicaties bla bla bla!!

Ik weet dat ik dit al heel lang wil en had mezelf een jaar bedenk tijd gegeven. Nu 1,5 jaar verder, wil het nog steeds, maar zo bang!!

Kan er iemand mij wat goede moed geven?

Liefs Big wish

Link naar reactie
Delen op andere sites

je gaat zooooooo blij worden als je het hebt gedaan!

ik twijfelde ook lang hoor

over van alles en nog wat maar ik wilde mijn lichaam gewoon mooi vinden en dit was de enigste oplossing

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet naar die mensen luisteren!

ze hebben altijd een oordeel joh

je moet tevreden zijn met je lichaam hun niet

jij kijkt in de spiegel en ergert je er aan

hun zien alleen jou in kleding en waarschijnlijk een bh met vulling dus die denken ....heb je toch niet nodig bla bla

als jij er gelukkiger van word moet je het zeker doen meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in :)

Ik ben niet ongelukkig nu, maar zo blijer zijn met mooie borsten.

Wilde het altijd al, maar had er vrede mee. Alleen 2 jaar na borstvoeding gegeven te hebben is er echt niets meer van over.

Heb 1,5 jaar gespaard en heb het financieel niet breed. Mijn omgeving vindt zo'n grote uitgaven niet verstandig.

Het beste zou zijn om nog langer door te sparen, alleen heb ik nu een op 10% korting voucher die geldig is t/m september. Ik zie het zo; Als ik langer spaar verlies ik zo'n 400 Euro. Dat zou toch ook stom zijn?

Sorry als ik hier mensen gek maak met gezeur :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja das wier dus ook het geval!

ik heb 5 kids dus tis gewoob geen vetpot wat we over hebben elke maand

en met de belasting terug gave kreeg ik aardig wat terug en ons vakantie geld erbij gelegd

anders had ik het ook niet kunnen betalen hoor

en dan zeggen mensen idd

vind je het niet egoistisch om alles voor jezelf te gebruiken

pff ik cijfer me al jaren weg nu ben ik aan de beurt vond ik

t heeft me 2600 euro gekost in totaal en ik heb er geen seconde spijt van

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ding

Gewoon doen ! :)

Ga bij een goede pc met een goede kijk en die oor heeft voor je wens maar je er ook kan in sturen..

Bv veranderd je hele leven meid ! Gewoon doen ! Doen ! Doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel MissesD!!

Heb een consult gehad met dr Koopmann, voelde me er wel op mijn plek.

Wat betreft het geld, het zal wel wat krapper worden, maar aangezien ik al 2 jaar mijn gezin financieer vind ik dat ik het wel verdien, alleen blijf ik me er schuldig over voelen. Zo'n groot bedrag alleen naar mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook in het begin.. Zeker omdat wij een jaar terug een huis hebben gekocht en dit helemaal gerenoveerd moet worden had ik zoiets van en ik 3000eu (het vakantiegeld van men ventje) helemaal voor mezelf nemen ??? Ik had het er zo lastig mee dat mijn eerste consult niet door is gegaan heb dat afgebeld.. Maar ik wou het zo graag... En mijne vriend verstond het wel... En hebben we gewoon doorgezet !

En geen seconde spijt van en ook men ventje niet.. Het was die 3000euro echt wel waard !

Het mag toch wel dat er eens iets voor jou is.. Het is ineens veel maar we cijferen ons al genoeg weg ! Wel in je hoofd houden dat er om de 15jaar nieuwe worden aangeraden ...en als er iets mis gaat je dit misschien (niet altijd) ook moet bekostigen...

Maar normaal loopt alles wel goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet langer twijfelen, plan je bv en gaan! Iedereen denkt er het zijne van en weergegeven altijd beter. Als jij het financieel kan dragen of niet is enkel jouw probleem. Ik heb er langer dan 10 jaar over gedaan en nu spijt dat ik het niet eerder gedurfd heb. Een vakantie van 2 weken kost al gauw €2000,00. Bv heb je voor minstens 10 jaar of langer. Niet bang zijn voor het herstel. Iedereen heeft het tot nu toe overleefd op dit forum dus jij ook-:). Veel suc6 en ga ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.