Ga naar inhoud

3 juli eerste consult


Summer94

Aanbevolen berichten

Hallo :)

Ik heb 3 juli, woensdag dus, mijn eerste consult in de Global Care Clinic.

Ik vind het allemaal heel spannend en heb al verschillende verhalen gelezen over deze kliniek op deze site.

Iemand een idee of ik deze zomervakantie nog geopereerd kan worden?

Ik wil zo graag een mooie bikini aankunnen, niet deze zomer meer, en dat kan ik nu niet.

Er zit gewoon helemaal niks en de bikini schuift altijd weg.

Toch ben ik nog maar 18 jaar, bijna 19, en weet niet of dit eigenlijk te jong is.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Met 18 jaar ben je niet te jong voor een bv hoor :) Dus wees gerust!! De meeste chirurgen zullen je gewoon opereren :)

Of je echter deze zomer nog een bikini aan kunt, dat weet ik niet... Geen idee hoe lang de wachtlijsten zijn in Global Care, maar over het algemeen valt dat wel reuze mee.

Het is alleen zo dat je daarna ook 4-6 weken moet herstellen en dus al die tijd een stevige sportbh moet dragen :) Dat is om te veel kapsel te voorkomen en dus dat je borsten op de goede manier inkapselen. Heel belangrijk dus :)

Je zult het horen op het consult woensdag :)

Heel veel succes !

En als je vragen hebt na je consult, kun je hier altijd terecht :)

Rechtsboven is ook een zoekbalk, daar kun je de naam van je pc, de kliniek of andere trefwoorden invullen. Dan zorgen dat het vakje voor de loep op: forums staat en dan vind je al heel veel over wat je zoekt :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer! Welkom op het forum!

Volgens mij ben je niet te jong voor een bv hoor. Als je bijna 19 bent dan zullen je borsten niet veel meer gaan wijzigen, anders dan dat je bv 15 of 16 zou zijn :)

Wel rekening mee houden dat je borsten nog kunnen veranderen bij een zwangerschap ofzo... Ik heb gewacht tot na de komst van mijn kindjes, ik had de hoop dat ze dan wel zouden groeien haha :45: niet dus

De wachtlijst bij de GCC is niet zo lang dus volgens mij kan je wel ergens in augustus terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.