Ga naar inhoud

Geen echte pijn meer maar hoe weet je als je teveel gedaan hebt?


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hi meiden

sinds gistermiddag gaat alles redelijk super geen echte pijn meer nu 1 dag geen pijnstilling

meer gehad en het is om uit te houden alleen even na het zitten voeld het nog iets strak aan maar dit verdwijnt na enkele minuten

maar nu wil ik weer alles doen en doe al redelijk wat dingen waarbij ik twijfel of dit wel mag bv

afwassen/afdrogen,glazen tafels schoonmaken,wasmachine vullen en leeghalen,klein verschonen en aankleden

en mezelf aankleden etc verder heb ik hier geen last van soms even een branderig steekje en thats it

maar hoe merk je nou echt dat je teveel doet of hebt gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

Dat gaat snel ineens! Fijn dat je pijn zoveel minder is. Ik heb zelf vandaag de hele dag op de bank gelegen. De pijn is stukken minder, dat wel, maar iets doen... volgens mij is het niet goed en moet je gewoon zo min mogelijk bewegen met je armen de eerste weken. Voor de hechting van het kapsel om je protese. Zelf krijg ik ook nog geen t-shirt over me hoofd, laat staan dat ik mijn haar kanwassen. Maar ik ben benieuwd hoe anderen dit doen.

Wanneer ga jij weer werken trouwens?

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

ja gelukkig is de ergste pijn weg heb wel nog kleine pijntjes.

gelukkig dat het met jou ook weer iets beter gaat morgen zal nog beter gaan,doe lekker rustig aan

ik probeer ook zoveel mogelijk rustig aan te doen maar lukt niet echt en aangezien mn vriend denkt

dat ik weer alles kan maakt het er ook niet gemakkelijker op

ik begin over 2 weken weer met werken nog even op rust.

liefs XXXje boezemdinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He gekkie, je moet wel rustig aan doen! Je bent pas 3 dagen PO!

Je voelt wel wat je kan en wat niet, maar ik zou zelf nog niet met de wasmachine aan de gang gaan. Het is wel raar ja, je zit thuis maar je bent niet ziek (als in overgeven over erge pijnen) maar je hebt wel een operatie gehad. Ze raden je aan om 6 weken rustig aan te doen, nu heeft iedereen vast wel huishoudelijke klusjes gedaan in de tussentijd maar 3 dagen is wat anders als 5 weken ;)

Doe rustig aan, laat je verwennen en ook helpen door je vriend/vriendinnen enzo. Je moet namelijk de eerste tijd echt je lichaam rust gunnen

Sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee meis,

doe rustig aan!

ik weet ook net als zovelen dat het zwaar k*t is nix te doen.

maar je moet echt rusten hoor.

en je kunt misschien wel een was erin doen of eruit halen,heeeeeel voorzichitg maar meer toch echt niet. (heb ik ook gedaan maar dat was van de week)

laat die tafel maar vies,doe ik ook! voor de rest moet je gewoon bankhangen nu; verplicht! haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog geen dag stil gezeten.

doe gerust wat,op makje en langzaam,maar kan het gewoon niet,dat niks doen,zolang je niet met de armen boven je borsten uitkomt,en net wat iedereen zegt,je voelt het wel.

ik ga je nu niet het idee geven dat het kan en mag,want het kan en mag niet,punt uit,hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

thanks voor de berichten nou heb dus idd weer veel te veel gedaan pff heb me gedoucht want heb de band

losgeknipt vanacht kon ik wel huilen alles was blauw en helemaal opgezwollen kreeg geen lucht meer

dus nu draag is sportbh 75c past perfect en zit heerlijk wat een verlichting en heb dus kunnen spieken

vindt ze heel mooi maar wel erg gezwollen en rond hahah heb me vandaag zelf gedoucht en afgedroogd behalve me rug dat mocht me hubsi doen aangekleed/uitgekleed afgedroogd gekookt sinterklaas gevierd met

familie daar weer achter de kinderen aan gerend maar nergens last van ook niet savonds en gebruik

ookn geen pijnstilling meer alleen de antibiotica nog

is moeilijk stil te zitten als je voelt dat het wel kan

btw vraagje mn vriend kijkt niet eens na me borsten wil die ook niet helpt me ook nergens meer mee

zegt hier heb ik niet voor gekozen vindt dit zo kut doet me best pijn ik wil met hem praten ma hij wil niet of luisterd niet wat moet ik doen gewoon hem met rust laten want hebben nu de laatste 4 dagen alleen ma ruzie voel me best rot hierover

Liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw vraagje mn vriend kijkt niet eens na me borsten wil die ook niet helpt me ook nergens meer mee

zegt hier heb ik niet voor gekozen vindt dit zo kut doet me best pijn ik wil met hem praten ma hij wil niet of luisterd niet wat moet ik doen gewoon hem met rust laten want hebben nu de laatste 4 dagen alleen ma ruzie voel me best rot hierover

Liefs XX

Ach meissie, echt zwaar klote, tis voor hem ook wennen, die van mij vind het nog steeds nix, maar heb hem duidelijk gemaakt, dat ik me er lekkerder bij voel als ze groter zijn..

En je weet t.. mannen zijn meer binnenvetters dan ons vrouwen, en hun denken misschien, hmmzz misschien kijken er dan steeds meer naar mijn vriendin, en doet ze dit voor zichzelf, of voor meer aandacht.. ik zou er niet te veel op in gaan.. hij draait vast wel bij! Sterkte meis :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.