Ga naar inhoud

Nuchter blijven


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik vraag me het volgende af:

6 uur voor de operatie moet ik nuchter blijven.

Nu zou ik dus 's ochtends vroeg nog wat kunnen eten, maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik mezelf vol eet.

Hoe hebben jullie dit precies gedaan (als je later op de dag aan de beurt was)?

Ik denk niet dat ik het aandurf normaal te ontbijten.

Vond dit op internet: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/56412-waarom-moet-men-nuchter-zijn-voor-de-narcose.html

Is het geen erg risico als ik een paar crackers met jam eet, 7 uur van tevoren?

Liefs,

Mary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is niet eten geen probleem (vroeger anorexia gehad), maar zoals moeks zegt mag je 's morgens nog wel 1 beschuitje en een kopje thee, koffie of heldere vruchtensap. Als je last hebt van een dorstgevoel kan je je mond gewoon spoelen met water, niet doorslikken, wel uitspugen. ;) Komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Ik werd half 2 geopereerd, ik heb me wekker gezet en heb rond kwart voor 7, 2 beschuitjes met kaas genomen en 2 kleine kopjes thee, meer mocht ik niet! En heb dit ook niet gedaan, nergens last van gehad met of na de operatie, ik voelde me kip lekker. Wel had ik een verschrikkelijk knorrende buik voor ik geopereerd werd want die 2 beschuitjes waren allang verteerd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook 6 uur van te voren iets licht gegeten, ben gister om 4 uur geholpen... Voel me nu alsof ik ben overreden door een vrachtwagen.....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.