Ga naar inhoud

jennifer1982 : 26 juli 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast jennifer1982

Aanbevolen berichten

Gast jennifer1982

Hallo Dames,

Ik ben Jennifer (31) 10 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad.
Alles is toen d’r tijd prima verlopen. Ik was behoorlijk in de wolken met mijn nieuwe borsten.

Ik ben toen van een cup 80G naar 80D gegaan. Ik ben nu 10 jaar verder en de zwarte kracht en het feit dat ik 10 kilo aan ben gekomen en nu al weer een behoorlijke tijd 15 kilo kwijt ben. Zijn ze toch groter en iets gaan hangen. Ik heb nu een cup 80F.

Ik heb ze nooit laten verkleinen om de reden dat ik ze te groot vond. Ik had en heb nog steeds brede schouders en een wat bredere ribben kast. Het heeft bij mij altijd een medische reden gehad. Met het feit dat ik een vorm van reuma heb (syndroom van Tietze).

Ik heb de laatste tijd +/- 2 jaar weer behoorlijk last van mijn rug. En ondanks dat ik altijd heb geroepen als het nodig is, zou ik het zo weer doen.

Heb ik nog 2jaar rond gelopen met veel rug nek en hoofd pijn.

Afgelopen week heb ik de knoop door gehakt. Ik ben direct een verwijsbrief gaan halen bij de huisarts. Binnen een week heb ik nu een afspraak met Drs.C.R. Nio Park Kliniek Rotterdam. Morgen het eerste consult. Erg spannend!

Hoe was jullie ervaring bij Drs. Nio,Hoe te vrede zijn jullie?

Groetjes,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jennifer,

Welkom op het forum!

Bij Nio zit je echt goed hoor! Ik ben zelf door hem geholpen en vind hem een hele fijne man/chirurg. Hij weet echt goed wat hij doet en wat hij voor je kan doen. Hij heeft een bepaald enthousiasme dat aanstekelijk is. Ik ben echt uiterst tevreden over hem. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen negatief verhaal hier op het forum over hem gelezen heb.

Je kan via de zoekbalk hier een heleboel info vinden, enige dat jammer is en waar nog aan gewerkt wordt om het op te lossen is dat woorden van 3 letters (bijvoorbeeld Nio) niet worden herkend. Is echt vanaf 4 letters.

Volgende week heb je het consult zei je, dus dat is al snel.

Ik ben benieuwd hoe jij het ervaart, is toch anders dan een borstvergroting.

Als je vragen hebt: shoot!

Liefs SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik ga even kijken. Maar ik heb nu al het gevoel dat ik goed zit.

Ik zal het vanmiddag wel zien.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Ik ben gisteren bij Drs. Nio geweest. Het was een prettig en snel gesprek. Aangegeven wat ik precies wil. En hij, wat hij voor mij kan betekenen. 250 gr rechts en 300gr links waarschijnlijk. Weer een mooie anker.
De aanvraag is naar de verzekering en nu is het wachten op hun beslissen.
Ik hoop dat er volgende week al een envelop in de brievenbus zit. Erg spannend allemaal!


Vooral dat het nu voor de 2e keer zo veel sneller gaat. Waar ik de vorige keer iets meer dan een half jaar over deed. Zou ik nu op zijn snelst al over 4 weken onder het mes kunnen.
Rare gewaarwording is dat eigenlijk. Dat de weg er naar toe best lang is (wel of niet). Maar als het balletje gaat rollen, ik zo geholpen ben (van de knoop door hakken tot het eerste consult ben ik anderhalve week verder).

nu even wachten voor de uitslag verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg! Ik zal voor je duimen!

Moet wel lachen want ik zie helemaal voor me hoe het dan ongeveer gegaan zal zijn. Nio: wat kan ik voor u betekenen? Jij: nou... dit en dat zou ik graag willen.

Nio: laat mij eens kijken! Jij kleed je uit, Nio: oh ja, dit kan ik voor je doen en dan gaat het zo worden! Jij: hartelijk bedankt en tot ziens!

:45: Niet helemaal natuurlijk, ook nog verschillende implantaten besproken (welke worden het?) , maar hij ziet direct wat het mooiste gaat worden. Geweldige man vind ik hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Vandaag heb ik de verzekering gebeld. De machtiging is goed gekeurd.

Weer een stapje dichterbij. Er is ook een soort van spanning van mij af. Ik weet nu dat het echt gaat gebeuren en als de datum vast staat voor de bvk. Ik denk dat ik me dan geheel kan ontspannen of juist een nieuwe spanning voor de operatie. Zeker de dagen ervoor net als de vorige keer.

Morgen de kliniek maar bellen, om de volgende afspraken te maken.

Hebben jullie dat ook dat je alleen maar met borsten bezig bent?

Welke bh wil ik als het zo ver is om nieuwe bh's te kopen? hoe gaan ze er uitzien?

Als ik op straat loop zie ik ook alleen maar de borsten en niet de mensen die er aan vastzitten.

Ik lijk wel geobsedeerd door borsten.

@Sexymama81: ja zeker geweldige man, hij zag het ook direct hier iets meer daar wat minder er af. normaal heb je wel eens bij een arts, dat je denkt, dat gaat snel. Volgens mij heb ik niet alles besproken. Nu ging het snel maar alles is wel verteld, besproken en uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Het is zo ver, ik heb de datum voor mijn bvk. Vrijdag 26 juli om 8 uur direct als eerste.

Brrr! wat spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op dit forum waar je echt alles kunt vinden en kwijt kunt :D

Fijn voor je dat je datum hebt en lekker snel ook! Ik mag volgende week ook als eerste, of als tweede, maar ik vind dat bijzonder prettig hoor dan ben je er lekker snel vanaf. Nou succes nog even met aftellen!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Spannend hoor! Fijn dat het zo snel geregeld is! Ik had zelf ook 80 F en ben naar een 80 C gegaan! Helemaal blij! Heb al 2 nieuwe bh's gekocht, helemaal leuk! En zo'n klein cupje :131: Nog maar 9 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

@Jet: Zeker heel spannend! voelt fijn he! Om dan in de winkel te staan en dan weer voor het eerst bh's te kopen. Als of je in de snoepwinkel staat. Elke bh die je handen heb past en zit mooi.Ik kan niet wachten.

Nog maar 6 dagen dan is het zo ver. Voor ik het weet is het voorbij en heb ik een paar mooie kleinere borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hallo allemaal,

2 dagen geleden ongeveer rond deze tijd (8.30u.)werd ik de operatie kamer in gereden. Hoe zenuwachtig ik was op de dag dat ik mijn datum kreeg hoe rustig en ontspannen ik was, op de dag zelf.

Het viel zo reuze mee ook qua pijn. Het ziet er zo mooi uit. Kleine mooie gelifte borsten echt zo veel mooi. Er is 350gr. Links weg gehaald en 250gr. Rechts.

Ik heb net mijn verband voor de wondvocht lekkages verschoond. En voor het eerst even goed voor de spiegel gestaan. Ik vind ze echt super. Echt zo veel mooier dan de eerste keer. Even een traantje weg geveegd.

Ik heb gelukkig weinig pijn en het is al bijna helemaal dicht. Hou mijzelf ook erg rustig. Ookal is het erg moeilijk.

Morgen mag ik voorzichtig onder de douche lauw water en geen zeep (moet wel allemaal helemaal droog en dicht zijn).

Wat mij erg opviel is dat ik geen drains heb gehad. Waar ik eerst heel bang voor was dat het daar door erg opgezwollen zou zijn maar ook dat is het niet geweest tot nu toe dan. De pijn van ze er uittrekken heb ik gelukkig niet gehad.

Ik ben erg blij mee.

En ik hoop dat het zo goed blijf gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Fijn dat je nu al zo tevreden bent! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Super ook dat je zo weinig pijn hebt en het al bijna dicht is. Dr. Nio kan ook hechten als een tiet, de littekens zullen heel erg mooi worden.

Geniet ervan en ik zou het leuk vinden als je een foto van het resultaat wilt plaatsen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast jennifer1982

Hallo allemaal,

Zo het is nu 3 weken en een dag of 2 verder. Alles is tot nu toe goed gegaan.

Alleen een kleine complicatie. Er zat een paar knoopjes van een hechting onder de huid te irriteren waar door het litteken steeds open ging.

Afgelopen vrijdag hebben ze het knoopjes weg gehaald. Het zit nu mooi dicht en alles voelt nu een stuk beter.

verder door dat ik een donkere huid heb is de verkleuring van de littekens erg zichtbaar sommige plekke erg licht (tepels) en wat donkere littekens

Ik kijk er van op hoe goed ik mij eigenlijk voel de afgelopen weken. weinig tot haast geen pijn gehad.

Ik was wel erg moe, de man met de hamer heeft mij nog wel eens terug gefloten.

Ik ben niet zo goed in het rustig aan doen. Maar uiteindelijk kon ik niet anders. Ik dacht in week 1 volgende week ben ik weer aan het werk.

Nou dat wordt morgen. Hahaha!

Ik heb net ook een paar foto's op de site gezet. Ik hoor graag wat jullie er van vinden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan. Ik twijfel ook over Nio, omdat ik zulke goede verhalen hoor. Misschien is het iets voor mij.

Pfff lastig.

Wat kreeg jij voor advies qua sporten na de ingreep? Is het echt 6 volle weken niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hallo Maxine,

Het is ook best lastig om de juiste pc te kiezen. Maar het voelde heel goed toen ik bij hem op consult ben geweest. Hij heeft

echt heel mooi werk geleverd. Ik ben erg trots op mijn borsten.

Ik heb het advies gekregen om na 4 weken rustig aan weer wat te gaan sporten, Dat gaat een beetje moeilijk om dat IK 6 weken lang niet in het bad of in het zwembad mag en ik waterpolo. Maar afgelopen donderdag heb ik weer een training mee gedaan. Moet zeggen dat het best zwaar was meer omdat mijn conditie behoorlijk omlaag is. Het voelt ergens ook wel goed dat ik mijn borsten zo lang de rust heb gegeven. Ik denk dat sporten na 4 weken nog iets te veel zou zijn geweest.

Ik wens je succes met je beslissing en Drs. Nio is echt heel goed in zijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Dank je wel. Ik probeerde vandaag een afspraak te maken voor consult maar dat lukte niet. Ik denk dat ik in Amsterdam dan terecht kom vanwege medische indicatie. Lijkt me ook niet echt een probleem. Morgen weer overleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.