Ga naar inhoud

Voorstellen


Janine62

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben Janine, 51 jaar, en krijg op 14 oktober a.s. een borstlift op aanraden van PC, heb nu nog een slappe C met hele grote tepelhoven :-(.Wil eigenlijk liever alleen implantaten erin maar PC raad dit af omdat volgens hem mn tepels dan ergens onderaan mn borsten komen te hangen.Wie herkent dit en heeft hier ervaring mee?Positief of negatief?PC wil liever eerst liften en tepelhoven verkleinen en dan na 4 maanden, als alles redelijk genezen is, implantaten inbrengen.

Heb overigen vorig jaar september een buikwandcorrectie ondergaan, en krijg ook nog een na-correctie i.v.m. ophoping van overmatig littekenweefsel.Heb spoedkeizersnee en blinde darm gehad dus 2 verticale littekens die flink vergroeid waren, waardoor bwc erg moeizaam verlopen is.

Graag jullie reacties.Alvast reuze bedankt!En ohja, ik zou graag een album willen bekijken van iemand van mijn leeftijd die van C naar E is gegaan, met of zonder tepelhof verkleining en of borstlift.

Groetjes,

Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Ik zou je adviseren om op meerdere consulten te gaan bij verschillende artsen. Vaak hoor je toch ook wel heel verschillende adviezen. Bij wie ben je geweest als ik vragen mag?

Liefs Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je tepels erg naar beneden wijzen nu, dan is het niet aan te raden alleen te vullen met prothesen... Echter, wat Flo al zegt, er zijn wel eens verschillende adviezen bij verschillende pc's.

Er zijn ook verschillende theorien over eerst liften en tepelhoven verkleinen en dan later implantaten, of alles ineens... Je zou Ingrid K hier op het forum eens een berichtje kunnen sturen (via het envelopje rechtsboven, bij je naam ) en haar kunnen vragen naar haar ervaring. Zij heeft ook een lift met implantaten gehad, 2 jaar geleden ongeveer :)

Veel lees- en forumplezier!!

Er rechtsboven zit een zoekbalk, daar kun je zoeken op trefwoorden en op pc en kliniek :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flo en BB,

Hartelijk dank voor jullie attente reacties!Ik ben bij Bert Oelbrandt in Belgie geweest en Aestetica nogwat in Utrecht.Beide PC's hebben mn tepelhoogte gemeten en dat was 26 cm, vanaf borstbeen meen ik,daardoor was een lift noodzakelijk.Tepelhoven met een doorsnee van 10 cm, om te huilen zo groot, heb mn hele leven al een complex over mn borsten...........drama om ermee te leven, iedereen kijkt ernaar.....Ik ga Ingrid zeker een bericht sturen.Wacht nu op een afspraak met Berend van der Ley, kijken wat hij ervan zegt.

Liefs,

Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je consult dan :)

Ik kwam net wat plaatjes tegen bij iemand anders (al vaker gezien maar altijd vergeten op te slaan op mijn computer, maar nu eindelijk wel) over wanneer wel of niet een lift. Misschien dat jij er ook iets aan hebt :)

26 is idd wat meer dan normaal. Dacht dat 21 of 22 moest zijn.. maar is even uit mijn blote hoofd. Denk wel dat 21/22 de ideale situatie is.. Dus hoeveel het mag zijn voor een lift nodig is, weet ik niet.

Hier zijn de plaatjes:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.