Ga naar inhoud

Pseudo efedrine


Gast nicky88

Aanbevolen berichten

Hallooo iedereen, wordt in augustus geopereerd en begin me een beetje zorgen te maken, neem op voorschrift van de dokter vermageringspillen die ik heb moeten laten maken bij apotheker deze pillen bevatten een hele hoop plantaardige producten en peseudo efedrinne maar heb nu via via horen vertellen dat pseudo efedrine bloedverdunnend werkt, mag ik deze nemen als ik word ge opereerd ? En zo niet hoelang van te voren moet ik ze stoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overleg daar even over met ej chirurg. Ik weet dat bij acenocoumarol (gewone bloedverdunners) altijd geadviseerd wordt om 3 dagen voor de ingreep te stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2.5 week van te voren gestopt met een soortgelijke pil (ook op recept).

Het liefst stop je 2 weken (of langer) voor je operatie, en 2 weken na je operatie. Stoppen ervoor om extra bloeden tijdens de operatie te voorkomen en erna om nabloedingen en/of het vertragen van het herstelproces te voorkomen.

Om het zeker te weten toch even overleggen met je pc.

Augustus is hier voordat je het weet :).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dank je wel, mss idd beter eventjes bellen morgen. Beter 1keer teveel da, 1keer te weinig bellen zeker ?! En euh ... Love_boebies, heb nogtans het gevoel dat seconden uuren worden en dagen weken worden, sinds ik mijn afspraak heb lijkt het of de tijd stil blijft staan :) kan al niet meer wachten, vorige week gaan shoppen en elk truitje of kleedje dat ik aan deed dacht ik, hmmmm dees gaat echt mooi worden als ik mijn boobies heb, :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.