Ga naar inhoud

Sanneke28 : 25 september 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast sanneke29

Aanbevolen berichten

Beste dames,

Reeds geruime tijd wil ik via het nieuwe borstenforum maar het kwam er maar niet van. Op vlak van borstvergrotingen, heb ik ook al een hele geschiedenis achter de rug :mellow:

In 2000 onderging ik mijn eerste borstvergroting, ik was toen 19 jaar. Er werd toen een soepele gelprothese (rond) geplaats, 220 CC achter de borstspier. Ik ging van een 75B naar een 75C. Ik was tevreden. Mijn chirurg destijds was dr. Bart Decoopman.

In 2008 besloot ik een nieuwe borstvergroting te ondergaan, omdat ik ondertussen 2 kindjes heb gekregen (waarvan één borstvoeding gegeven). Mijn borsten waren terug verkleind doordat mijn eigen weefsel verminderd was, ik had terug een 75B.

Ik ging opnieuw bij dr. Bart Decoopman en er werd een grotere prothese geplaatst, 350 CC.

Na enkele maanden zag ik dat mijn borsten eigenlijk niet waren wat ik had verwacht van de tweede keer. Ze waren ten eerst niet echt groot, ten tweede waren ze ongelijk van vorm en kreeg ik lichtjes het dubble bouble effect :139:

Maandenlang zocht ik vanalles op ivm borstvergrotingen, om te weten welke chirurg en welke prothese ik eigenlijk moest kiezen opdat ik wél tevreden zou zijn. Ik vond vooral informatie op het borstenforum (ik was actief op het oude borstenforum).

Na een jaar besliste ik om tóch een derde borstvergroting te ondergaan, ik wilde een prothese op de spier, want ook dat wegspringen van de prothese bij gebruiken van de spier was al jaren één van mijn ergernissen.

Aangezien ik al de positieve berichten van Bruno Demeyere had gelezen, koos ik voor hem.

Hij bekeek mijn borsten en mijn lichaamsbouw en zei (net zoals bij Eefje hier op het forum) dat ik te weinig weefsel/een te dunne huid heb om een soepele gelprothese op de spier te plaatsen omwille van de rimpeling. Er werd besloten een anatomische prothese mcghan 510 FX van 400 CC te plaatsen.

Op 25 september 2009 was het zover, ik dacht dat ik eindelijk gelukkig zou zijn met mijn borsten, ik was zo zéker. De operatie verliep vlot en de sedatie vond ik super, véél beter dan volledige narcose.

's Anderendaags mocht ik het verband verwijderen en mijn nieuwe borsten bekijken. Toen ik dat deed, moet ik zeggen dat ik heel tevreden over de grootte en de vorm was met het resultaat MAAR ik zag aan mijn ene borst een lelijke plooi bovenaan en dat verontrustte me.

Mijn man zei dat ik moest afwachten, dat het resultaat nog verre van definitief was. Dus ik wachtte af... maar het beterde niet, integendeel, ook de bovenrand was duidelijk zichtbaar en voelbaar.

Na 1.5 maand besloot dr. Demeyere de linkerborst opnieuw te opereren. Waarschijnlijk was de pocket te klein.

Ik was zo opgelucht dat dr. Demeyere het opnieuw wou doen!

Dr. Demeyere is wel een hele vriendelijke en behulpzame dokter.

Op 13 november mocht ik dus terug binnen en werd de pocket van de linkerborst groter gemaakt en de prothese herplaatst.

Vandaag, 4 december bekijk in mijn borsten in de spiegel en tot mijn zéér grote spijt moet ik zeggen dat ik zowel aan mijn linker als mijn rechterborst zichtbare en voelbare rimpeling heb in mijn decolleté, ook al heb ik een cohesieve prothese.

Wat de betreft de vorm, die is echt prachtig, vééél mooier dan als ik die ronde achter de spier had.

Ik weet niet meer wat ik moet doen nu. Ik durf dr. Demeyere niet meer bellen, ik voel me op de duur zo'n lastpost.

Ik zal me dit weekend bezighouden met een foto-album te maken zodat jullie zien wat ik bedoel. Ook afhankelijk van de lichtinval, zie je op de ene foto de rimpeling heel duidelijk, en op de andere foto helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneke!

Welkom hier op het forum!

Balen dat je om deze reden het forum bezoekt, ik kan me voorstellen dat je na 3 keer een bv hebt laten doen, toch eigenlijk wel hoopt op mooie borsten en mooi decollete!

Ik zou toch de chirurg bellen voor een afspraak en zeggen wat je er van vind, dat je die rimpeling nu hebt.

Ik heb zelf ook een te dunne huid waardoor de protheses bij mij ook achter de spier zijn geplaatst. Het is idd zo dat de borst zich vervormt als je de borstspier gebruikt, maar ja, ik heb me daar bij neergelegd. Verder ben ik tevreden, al hadden ze iets groter gemogen, haha!!

Ik ben benieuwd wat je gaat doen nu...... ik ga je topic dan ook volgen!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bo

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik dat inderdaad toch best doe, er nog eens met dr. Demeyere over spreken.

Ik dacht er ook aan eventueel dezelfde prothese dual plane te laten plaatsen, dan heb ik ook dat risico op double bubble niet (dacht ik toch ?)

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sanneke,

jeetje wat heb je al wat meegemaakt zeg!

welvervelend,want je gaat je op den duur mischien een zeur voelen ja,maar dat moet je toch niet doen hoor,zo denken!

ten slotte moet je er mooier en je beter voelen bij een bv en je betaald je genoeg voor,dus gewoon bellen en face to face bespreken hoe en wat.

ik schrok wel van deze uitspraak van je:Na een jaar besliste ik om tóch een derde borstvergroting te ondergaan, ik wilde een prothese op de spier, want ook dat wegspringen van de prothese bij gebruiken van de spier was al jaren één van mijn ergernissen

houd dit in dat iedereen dit standaard krijgt/heeft?

of was dat bij jou toevallig het geval? heb ze namelijk dual plane laten plaatsen,en moet er niet aan denken dit ook te krijgen op later stadium,denk dat ik dan spijt ga krijgen van me plaatsing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneke!

Jee wat heb je al veel meegemaakt.

Ik heb nog geen foto's gezien,maar ik zou er zeker achteraan als de rimpels zichtbaar zijn.Je hebt ze immers nog maar net.

Ik vraag me net als Moontje ook af of bij dual plane de prothese ook weg springt bij gebruik van de borstspier, jij had natuurlijk onder de spier.Maar toch.. misschien weet jij of iemand anders daar een antwoord op.

Wens je veel suc6 bij de gesprekken met de PC(als je daarvoor kiest) en hoop dat jullie er samen uit komen, zodat je wel de borsten krijgt die je zo graag wilt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik had de prothese volledig achter de spier (geen dual plane). Naar het schijnt heb je het bij dual plane slecht in lichte mate, dat vervormen van je borst bij aanspanning van de spier.

Naar het schijnt is het bij de ene vrouw minder dan bij de ander, afhankelijk van de dikte en ontwikkeling van de spier. Een andere chirurg had mij gezegd dat ik het wel heel vlug had, bij de minste armbeweging zag je mijn prothese al 'springen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, ik wou er ook aan toevoegen dat een andere belangrijke reden waarom ik ze voor de spier wou, was omdat de split in het decolleté te groot was, mijn borsten stonden wat te ver uit elkaar zodat ik steeds een push up moest dragen voor een decolleté te hebben, en dan nog kwamen ze niet tegen elkaar. Nu dus wel.

Hoe zit dat eigenlijk bij dual plane, staan je borsten dan ook verder uit elkaar?? Da's iets dat ik eigenlijk nog nooit ergens gelezen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanneke,

Welkom op het forum! Jeetje wat naar nu te lezen dat het bij jou nog niet zo lekker loopt. Kan me goed voorstellen dat je hebt gehoopt op een beter resultaat, zeker na 3 x. Mogelijk ken je mijn geschiedenis nog niet, maar bij mij was het de 2e x ook niet in orde, om ongeveer dezelfde reden als bij jou. Ik heb eenhalf jaar terug een prothesewissel gehad en kreeg de protheses van op de spier ditmaal dual plane geplaatst. Ik kon er niet aan wennen. Ook omdat mijn spier heel dik is en ik dus ook bij iedere beweging van de spier mijn protheses heen en weer bewoog. Alleen al mijn spier zien vond ik een verschrikking. maar ik was dan ook de op de spier plaatsing gewend en kon er daarom niet mee omgaan.

Ik ben voor mijn heroperatie terug gegaan naar een nieuwe dr. toen nog gvoor mij. Ook dr. Bruno de Meyere. Hij heeft 2 weken geleden de prothesewissel opnieuw uitgevoerd, maar ze nu weer op de spier geplaatst. Omdat ik een dunnere huid heb is de kans op rimpleing bij mij ook bijna zeker. Ik heb dit voor lief genomen. Nu zie ik het nog niet, maar dat gaat vast komen... Ik wist zeker dat ik liever de rimpling zou zien dan de dual plane plaatsing terug wilde. Dat voelde voor mij te onnatuurlijk.

Ik wist dus eigenlijk van te voren dat het niet heleaal perfet zou worden, maar kan er mee leven. Wanneer ik naakt voor de spiegel zou staan, of voorover hangen zouden de rimples zichtbaar worden, maar met een bh aan zou ik een mooi decolete over houden. Ik koos daarvoor.

Ik weet niet hoe erg de rimpleing bij je is, wat ik wel weet is dat Bruno echt wel nogmaals naar je wil luisteren zonder je een zeur te vinden! Dus ik zou zeggen, bel hem op en vraag om een consult. Hij kan je vertellen wat er nog mogelijk is.

Sterkte! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

... ik las net nog je vraag over de dual plane plaatsing. Ja, bij mij bleven de borsten te ver uit elkaar staan ook bij de dual plane plaatsing. Dat is nu pas opgelost, door het plaatsen op de spier. Ook de rest van je klachten behalve de double bubble ondervond ik dus bij de dual plane plaatsing, veneals de bij jou achter de spier. Waarbij mij is opgevallen dat een dual plane plaatsing ook nog eens een heel pijnlijk herstel geeft.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Bedankt hoor voor je reactie. Op het oude forum heb ik met jou ook nog 'gepraat', je was toen wel nog tevreden over de dual plane plaatsing, herinner ik me. Maar ja, dat was in het begin he, ik was in het begin ook tevreden met mijn tweede bvg.

Ik ga dus toch nogmaals een consult met dr. Demeyere vragen, zodat hij met mij kan bekijken wat de beste oplossing is.

Mijn man was het zelfs niet opgevallen dat ik die rimpeling had, hij vond mijn borsten heel mooi, maar ja hij heeft ze altijd mooi gevonden, ik heb nu al 4 verschillende maten gehad en hij vond ze allemaal goed :rolleyes:

Ik moet er echt zo vlug mogelijk mijn werk van maken om foto's te plaatsen maar nu kan ik dat niet want ik zit op mijn werk :141:

't Zal waarschijnlijk voor zondag zijn, want morgen is het sinterklaas en we moeten bij de grootouders en de meter en peter voor het sinterklaasfeestje.

Wat Bruno Demeyere betreft, het is inderdaad een hele sympathieke man, als ik hem vergelijk met dr. Decoopman, die was altijd gehaast en gaf nauwelijks uitleg. Ik ga al een tijdje bij dr. Demeyere voor botox ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ik herkende je niet van het nl.forum, maar is ook een tijd geleden dat ik daar actief was. Ik was helemaal in het begin niet blij met de dual plane plaatsing hoor. Maar na zo'n 6 weken wel... was ook een beetje omdat ik niet meer opnieuw voor een wissel wilde en de vorm naar mate de tijd vertreek mooier werd. Maar k kon er dus maar niet aan wennen. Nu heeft Bruno een wonder verwezenlijkt, want m'n boobs zijn prachtig! Ik wacht je foto's wel af. Dat je man het niet opvalt de rimpeling is sweet! Leuk dat mannen vaak het mooiste blijven zien en vrouwen altijd op de kleine dingetjes blijven letten. Veel kritischer dus. Goed van je dat je opnieuw op consult gaat bij Bruno. Zeker wanneer je hem vaker ziet, geen enkel probleem lijkt me. Veel plezier met Sinterklaas vieren en tot snel,

:116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneke,

Vind het heel erg wat jij nu moet doormaken. Moet zeggen door jouw verhaal ben ik toch ook weer gaan twijfelen over wat Dr. De Meyere me heeft geadviseerd, :23: misschien is het de beste oplossing voor mij, maar misschien ook niet. Weet het effe niet goed meer.

Ben benieuwd om je foto's te zien, hoop dat de dr. je een oplossing kan bieden zodat je weer gelukkig kunt zijn met je borsten. Veel sterkte. :147::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sanneke,

ten eerste nog maar een keertje welkom hier!

heb net je topic gelezen en tjee zeg.

das idd balen.

maar zoals zovelen hier al zeggen,ik zou zeker ff Bruno bellen en je vragen voorleggen. maar begreep dat je dat al van plan bent.

ben erg benieuwd!! ik volg je :)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanneke,

Vind het heel erg wat jij nu moet doormaken. Moet zeggen door jouw verhaal ben ik toch ook weer gaan twijfelen over wat Dr. De Meyere me heeft geadviseerd, :23: misschien is het de beste oplossing voor mij, maar misschien ook niet. Weet het effe niet goed meer.

Ben benieuwd om je foto's te zien, hoop dat de dr. je een oplossing kan bieden zodat je weer gelukkig kunt zijn met je borsten. Veel sterkte. :147::119:

hey meis,

das echt balen dat je je zo voeld! je moet gewoon een paar consulten doen bij andere pc's en kijken wat die zeggen. en dan,net zoals Pat in je eigenste topic zei (geloof ik) snel een keuze maken. nu ben je ook niet happy. en kiezen waar jij je het beste bij voeld!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Bedankt voor jullie reacties hoor. In de loop van deze week zal ik dr. Demeyere bellen.

Ondertussen heb ik een fotoalbum gemaakt, waar je mijn 'oude' borsten (Bart Decoopman-350cc) terugvindt, en mijn nieuwe borsten. Op sommige foto's zie je de rimpeling totaal niet, op andere foto's is het duidelijk zichtbaar.

Bij mijn oude borsten had ik helemaal geen rimpeling, omdat de prothese achter de spier zat.

Sorry Eefje dat je door mij nu weer begint te twijfelen maar denk dat het misschien beter is dat je het weet. Hou er wel rekening mee dat ik een hele dunne huid heb, je ziet mijn ribben ook in mijn hals.

Dit is de link naar mijn foto's :

http://www.mijnalbum.nl/Album=BUZG37QN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries

Die foto's met de rimpeling, die zijn helaas van na de pocket operatie. 't Is raar da je het op sommige foto's (als ik met flash trek) helemaal niet ziet, en op andere foto's wel. Da's dus echt te zien hoe de lichtinval is. Misschien moet ik me er wel bij neerleggen.

In ieder geval, ik vind de vorm ook veel mooier dan bij mijn vorige borsten hoor, ik moet tenminste geen push up met vullingen te dragen om mijn borsten tegen elkaar te krijgen, en ik vind dat ze mooi natuurlijk doorhangen en de anatomische vorm zie ik ook graag. Een prothese volledig achter de spier zou ik niet meer willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanneke,

Hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ben blij dat ik nu ten minste wel weet dat het toch mogelijk is dat de McGhan 510 rimpelt, dr. Bruno had zelf gezegd van niet, maar ik houd er nu wel rekening mee dat het toch zou kunnen, hoeft daarom natuurlijk nog niet zo te zijn, krijg ook maar 175cc of hooguit 200cc dus misschien dat het daarmee ook wel minder kans heeft.

Heb net je foto’s bekeken, en moet zeggen ‘k had me die rimpeling wel erger voorgesteld, wat natuurlijk geen afbreuk doet aan jouw gevoel erover. Kan me voorstellen dat ik ook wel effe zou slikken moest ik het zelf voorhebben, mag ik vragen is die rimpeling er altijd? Zie je het ook als je een bh aanhebt? Ben zelf ook redelijk mager gebouwd maar heb niet de indruk dat ik bovenaan m’n ribben kan zien. Kijk anders zelf ook eens, heb hier in de fotogallerij enkele foto’s staan met bh aan.

Wil het alleszins een kans geven boven de spier, mocht het toch tegenvallen kan ik ’t nog altijd erachter laten doen toch? En misschien valt het wel reuze mee en heb ik er geen last mee. Voel je vooral niet schuldig, jij moet toch ook je verhaal kwijt kunnen. :54:

Liefs, Eefje. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje

Je moet het inderdaad zeker een kans geven voor de spier. Je borsten bewegen veel soepeler en natuurlijker. Ik spreek uit ervaring :141:

Wat mijn rimpeling betreft, tja die is er wel altijd maar de ene keer lijkt het wat meer dan de andere keer. 't Heeft soms te maken met warmte en koude, ondervind ik. Op de foto is het ook een beetje moeilijker te zien, zoiets zou je eigenlijk int echt moeten zien.

In januari ga ik terug naar dokter Demeyere en ga ik het hem vragen wat hij ervan denkt. Ik denk dat hij nog als enige oplossing 'achter de spier plaatsen' kan voorstellen, maar dat zie ik niet zitten dus denk ik dat ik er mij best bij neerleg dat ik wat rimpeling heb. Net zoals Patje zegt, liever dat dan weer veruiteenstaande borsten die vervormen bij armbewegingen.

Zoals je zegt, bij jou is het aantal CC ook veel minder en ik denk dat de kans op rimpeling daardoor ook veel kleiner is.

Vanavond zal ik je foto’s bekijken want nu is het een beetje moeilijk, ik zit op het werk en moet opletten dat mijn baas hier niet plots eens stel borsten op mijn scherm zit staan, hihi. :141:

Veel liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.