Ga naar inhoud

Rubi : 1 juli 2013 : Dr. Larsen : Bronovo Zh


Aanbevolen berichten

Hai na een hoop googlen en iedere keer op dit forum terechtkomend toch maar besloten te registreren :)

Op dit moment in het bezit van 2 lekke borstprotheses van het merk trilucent.. Ook bekend als soja prothese...

Nu eindelijk zullen deze 1 juli verwijderd worden en vervangen worden door twee replicon protheses van polytech.. In us ook bekend als gummy bear implants.. Deze worden dual plane geplaatst en hoop daar ook wat info over te kunnen vinden hoe t best door die eerste dagen heen te komen...

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Leuk dat je je toch maar geregistreerd hebt dan haha ;)

De implantaten die jij kiest, zijn dat de poly-urethaan prothesen? Als dat zo is, mag ik dan vragen waarom je voor deze gekozen hebt :)

En bij welke pc ben je op consult geweest? :)

Hoop dat je veel info kunt vinden hier, er is in ieder geval een hele hoop :)

Over soja-implantaten had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.... Waarom de keuze voor die implantaten destijds?

Als je iets zoekt, kun je op trefwoorden zoeken in de zoekbalk rechtsboven. Vind je de zoekbalk niet, dan moet je even helemaal links onderaan het forum je thema wijzigen in bijvoorbeeld 'unlimited'. Dan kun je daarna de zoekbalk wel zien :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

ik heb voor die implantaten gekozen omdat ik erg last heb van kapselvorming... En deze mij door m'n chirurg dr. m larsen. In het bronovo werden aanbevolen.. Ik ben toen gaan googlen en heb er veel over gelezen en kwam tot de conclusie dat de polyurethanen prothese voor mij t meest geschikt zijn ook omdat ze cohesive zijn Waarom ik toendertijd voor soja koos dat was omdat t zwaarder was als saline en het op dat moment het summum was wat er op implantaat gebied te krijgen was.. Helaas werd al anderhalf jaar daarna door de producent deze van de markt gehaald en een advies om te laten verwijderen uitgebracht

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg heeft twee paar besteld. Ook ivm mogelijk verschil per borst.. Maar ik vroeg me af of het heel veel verschil uit zou maken welke er geplaatst gaan worden? Ze zijn anatomisch gevormd met extra hoge projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, je hebt er een hoop plezier van, maar hangt er constant zo een donderwolkje boven je.. Gelukkig gaat t gauw opgelost worden.. Ik word nog eens een zorgeloos mens hahaha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n chirurg vertelde mij dat ..als hij de oude protheses gaat verwijderen en het het kapsel. Dat als t erna erg rommelig eruit zou zien..dat hij het dan gelijk dicht zou maken zonder gelijk nieuwe protheses te plaatsen... Dit zou hij dan een aantal maanden later doen

Ik ben wel bang hiervoor...

Nu is mijn vraag komt dit vaak voor en hoe ga je hier t beste mee om??

Link naar reactie
Delen op andere sites

he rubi,

ik heb dit wel eens vaker gehoord. mijn moeder had lekkende protheses en haar pc kon ook niet garanderen dat hij direct nieuwe protheses er in kon doen. waarschijnlijk is dat dan iets te veel van het lichaam gevraagd en kan je beter eerst herstellen van de explantatie voordat je er nieuwe protheses in krijgt.

uiteindelijk kon het wel in een keer, en misschien dat de pc bij jou ook een slag om de arm houdt?

mocht het nou echt niet lukken in een keer kan je misschien protheses krijgen voor in je bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik nog niet aan gedacht, maar bedankt voor de tip.. Hij zei dat hij me er moest waarschuwen, dat dit mogelijk kon gebeuren.. Maandag is het zover.. Vind t heel spannend.. Maar door die mededeling van hem knijp ik m toch wel een beetje.. Maar hopelijk word ik wakker met twee mooi nieuwe bobo's ipv plat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes overmorgen! Hoop voor je dat het toch in 1 keer gaat lukken. Denk eerlijk gezegd dat dit puur was om je te informeren, dat het meestal wel kan, maar in uitzonderlijke gevallen (en dat zie je pas als de oude prothesen eruit zijn) het niet in 1 keer kan.

Duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rubi!

Veel succes morgen! Ik hoop voor je dat je wissel meteen kan gebeuren!

Hoe heb je gemerkt dat je implantaten aan het lekker waren?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis gebeurd ben zo blij.. 480 cc geworden..ben net een uurtje thuis.. topchirurg.. kan niet anders zeggen heeft oude kapsels weggehaald schoongespoeld en de pockets alleen iets ruimer gemaakt.. zodat ik minder pijn zou hebben. . Nieuwe protheses dual plane geplaatst.. tot aan vanochtend pijnvrij geweest met morfine en paracetamol... aangezien ik niet tegen diclofenac kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rubi!

Veel succes morgen! Ik hoop voor je dat je wissel meteen kan gebeuren!

Hoe heb je gemerkt dat je implantaten aan het lekker waren?

Groetjes!

de een werd zachter en kleiner toen heb ik een echo en daarna mri daar werd duidelijk dat ze alletwee aan t rimpelen waren en er vocht omheen zat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.