Ga naar inhoud

Ervaringen De Meyere, Janssen, Van Landuyt


mimosa

Aanbevolen berichten

Hey dames!

Ik wil een bv laten uitvoeren, maar twijfel nog bij wie ik dit ga laten doen. Ik heb ondertussen drie consultaties achter de rug, maar heb verschillende dingen gehoord waardoor ik nog fel twijfel.

Ik ben langs geweest bij dr. De Meyere in Gent, Dr. Janssen in het AZ in Sint-niklaas en Dr. Van Landuyt in Gent. Zijn er dames die ervaringen kunnen delen wat betreft Janssen en Van Landuyt?

Over de eerste dokter valt hier al veel te lezen. ;-) Dr. De Meyere raadde me ronde voor de spier aan, de andere twee anatomische voor de spier omdat ronde een te bol resultaat zouden hebben.

Ik wil gaan voor een vergroting in verhouding met mijn lichaam. Ik ben 1.70m groot, weeg 54 kg en heb een kleine B-cup. Ik ben bovenaan nogal mager gebouwd (mijn borstkas is redelijk goed te zien). Ik wil natuurlijk uitziende borsten die passen bij de rest van mijn lichaam. Ik ben bang dat ronde voor de spier inderdaad een te bol resultaat zullen hebben of dat je die goed zal kunnen zien zitten.

Ervaringen, raad, ... meer dan welkom dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.