Ga naar inhoud

Even voorstellen...


mimosa

Aanbevolen berichten

Dag iedereen

Na even meegelezen te hebben, wil ik me toch ook voorstellen.

Ik ben een vrouw van 26 en woon in Gent. Ik overweeg een borstvergroting te laten uitvoeren (ben er eigenlijk zeker van), maar twijfel nog bij wie ik dit ga laten doen. Ik heb ondertussen drie consultaties achter de rug, maar heb verschillende dingen gehoord waardoor ik nog fel twijfel. Ik wil gaan voor een vergroting in verhouding met mijn lichaam. Ik ben 1.70m groot, weeg 54 kg en heb een kleine B-cup. Ik ben bovenaan nogal mager gebouwd (mijn borstkas is redelijk goed te zien). Ik wil natuurlijk uitziende borsten die passen bij de rest van mijn lichaam.

Zijn er nog vrouwen die met dezelfde motieven een bv hebben laten uitvoeren? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je in de omgeving van Gent woont, dan zou ik zeker voor dr. de Meyere kiezen :) Hij is echt de dokter met de gouden handjes... Ik ben zelf een jaar geleden door hem geopereerd, nadat iemand anders het verprutst had, en ik ben zeer tevreden. Ondertussen zul je hier op het forum ook meer goede verhalen van hem lezen. Hij weet precies wat hij doet.

Hij plaatst meestal voor de spier, waarmee hij eigenlijk de meest natuurlijke resultaten boekt... Er zijn ook plastisch chirurgen die pleiten voor een plaatsing achter de spier, of dual plane, maar het herstel is veel langer hiervan en ten tweede bewegen je boobs als je bijvoorbeeld gaat liggen, niet zo natuurlijk mee, als wanneer je voor de spier een prothese krijgt.

Hij kan naar je borsten kijken en dan bepalen wat het beste bij jou past.

Er zijn bij hem vier mogelijkheden:

1. rond voor de spier, als je voldoende weefsel hebt

2. anatomisch voor de spier bij minder weefsel

3. anatomisch met extra dunne rand (natrelle style 510) voor de spier, wanneer je zeer weinig eigen weefsel hebt

4. achter de spier, als het echt niet anders kan

Waar ben je op consult geweest en waar gaan je twijfels over?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt alvast voor je reactie!

Ik ben bij dr. De Meyere geweest. Hij raadde ronde voor de spier aan. Hij zei er wel bij dat ik niet meer mag vermageren bovenaan, want dat die anders zichtbaar zouden worden. Ik wil echt een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat en geen afgetekende borsten. Het viel me op dat hij snel beslist had wat hij bij mij zou plaatsen (hij ziet er natuurlijk veel passeren ;-)). Hij hield ook even een prothese voor van 240 cc om een idee te krijgen van het resultaat. Ik kreeg dan op't einde al papieren mee en als ik wou kon ik al een afspraak maken. Vriendelijk vent, zeker en vast, maar 't ging allemaal zo snel. Wat me ook opviel was het prijsverschil tussen rond en anatomisch (dat is er bij de andere twee pc's niet).

De tweede consultatie was bij Van Landuyt in het UZ Gent (opereert ook in een privékliniek). Hij gaf me algemene info, nog geen prothese gezien, niet opgemeten, ... . Opvallend is dat hij me vooral geen ronde voor de spier wou zetten. Dat zou een veel te bol resultaten opleveren en helemaal niet natuurlijk. Geen prijsverschil tussen beide soorten. Wel gemiddeld duurder dan De Meyere (ongeveer 4000).

De derde uiteindelijk was bij Janssen in het AZ Sint-Niklaas. Hij vertelde wat hetzelfde als Van Landuyt. Anatomische voor de spier. Ik kan altijd wat protheses proberen en dan mijn voorkeur van grootte doorgeven. Ik moet dan nog eens terug op consultatie om alles te bespreken. Nu heb ik enkel algemene info gekregen en heeft hij me opgemeten. Bij hem is er ook geen prijsverschil. Hij is goedkoper, ongeveer 3000.

Mijn twijfels komen door het feit dat de ene opteert voor ronde en de andere voor anatomische. Het prijsverschil vind ik ook wel opmerkelijk. Van de laatste twee vind ik zo weinig ervaringen en reacties. Ik heb hier ergens anders op het forum al een oproepje gelanceerd. ;-)

Van Dr De Meyere vind ik veel goede reacties terug, maar zoals ik al zei, het ging me wat snel. Ik heb ook de indruk dat de vrouwen die bij hem een bv hebben laten uitvoeren allemaal grotere borsten beoogden dan ik doe. Zij kunnen dus andere ervaringen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm oke.. snap ik

Maar de Meyere is niet van de onnatuurlijke borsten..

Het prijsverschil is over het algemeen redelijk normaal. Je leest het bij de meeste pc's, zeker bij de pc's die werken met Mentor en Natrelle.. Maar het kan best zijn dat dat niet overal zo is idd :)

Weet je, je moet doen waar jij je goed bij voelt :)

het is jammer dat je het allemaal snel vond gaan, misschien dat je nog eens op een tweede consult kunt gaan om het iets uitgebreider erover te hebben?

In ieder geval moet jij de beslissing nemen en over Janssen las ik laatst ook wel iets hier, je zou hem eens kunnen zoeken in de zoekbalk :)

Volgens mij is Flo bij hem geweest, als ik me niet vergis...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.