Ga naar inhoud

Van anatomische naar ronde prothesen


Sasa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb in 2010 bv anatomisch (290) voor de spier laten zetten

Van b cup naar d cup

Nu zou ik graag grotere borsten willen en mijn pc stelt voor om ronde prothesen ( 440)

Achter de spier te plaatsen. Nu twijfel ik omdat ik wat schrik heb dat ze er niet naturel meer gaan

Uitzien maar wil heel graag grotere en in anatomisch groter ging niet.

En naar welke maat zou ik dan gaan met 440 cc ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Kun je iets meer info geven over de prothesen? dan wil ik wel eens voor je kijken..

Welk merk prothese heb je nu en welk zou je gaan krijgen?

Welke profile heb je? en welke profile ga je krijgen?

Bij welke pc ben je geweest en waar ga je nu?

Anders is het moeilijk om te bedenken wat het gaat worden :)

Soms is meer cc, van anatomisch naar rond, niet sowieso een verbetering qua grootte..... Vandaar dat ik vraag naar de profiles en het merk van de prothesen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie

Heb nu ruwe anatomische eurosilicone met cohesive silicone

En zou dan nu ruwe ronde met cohesive silicone krijgen. de naam van de silicone weet ik niet meer

En is niet leesbaar op zijn kaartje dat hem geschreven heeft

Het is bij dr Nelissen in clobal care clinic waar ik mijn eerste bv heb la ten doen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Profiel is hoeveel volume naar voren de prothese heeft. Of het een plattere bredere prothese is, of net een prothese met meer volume naar voren...

Heb je bij je eerst bv een soort prothesekaartje mee gekregen waar nummers opstaan van je prothesen.. Want ik ga het anders niet vinden in de catalogus helaas :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk volume naar voor maar weet het niet goed meer

En bij mijn bv heb ik toen geen kaartje meegekregen maar hij vertelde me

Dat ik het zou meegekregen hebben bij mijn eerste controle maar ben niet meer op controle

Geweest

Toch bedankt!

Kzal eerst nog eens een afspraak maken en nog wat meer uitleg vragen en hoe het eindresultaat er

Ongeveer zal uitzien.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.