Ga naar inhoud

Mandylala : 18 juni 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo dames!!

Wat leuk al jullie ervaringen te lezen. Erg leerzaam :3:

Dinsdag 18 juni krijg ik mijn nieuwe liefdes hahahah 400cc

Voor 1 ding ben ik best bang. Ik slaap altijd op mijn buik. Ik ben bang dat ik na de operatie onbewust op mijn buik draai.... lijkt me pijnlijk en niet echt goed. Heeft iemand ervaring??

Ik hoor het graag!!

Blij, nerveus en zo spannend...

Groetjes,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Mandy!! spannend!!

ik ben ook een buikslaper ,maar geloof me dat gaat niet lukken zelfs in je slaap ga je dat niet doen

ik lig nu soms weer op mn zij maar toch ga ik weer op mn rug omdat het nog niet prettig aanvoeld

ik heb ook 400cc gekregen high profile rond

waar ga je?

liefs Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Mag ik vragen bij wie je geopereerd gaat worden? en in welke kliniek? :)

Dan verhuis ik je naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken ;) Je titel pas ik dan ook even aan, dan hoor je er helemaal bij :)

Fijn dat je veel aan onze ervaringen hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mandy!

gefeliciteerd met je datum! spannenddd!!!

even over dat buik slapen.. ik ben zelf ook echt een buikslaper.. soms op me zij maar t meest op me buik

en je zal de eerste dagen echt niet in je slaap op je buik gaan liggen.. je heb der ook trucjes voor he?

Hoofdeinde beetje omhoog doen helpt ook of met 2 kussens slapen. Hierdoor zal je zeker niet op je buik gaan slapen

ik kon na 1 week al op me zij slapen en werd bij anderhalve week opeens wakker op me buik.. schrok hier wel van het deed geen pijn maar het leek me niet goed. hierna is het geen ene keer meer gebeurt

ik ben nu 5 weken po en ik slaap nu half op me zij half op me buik want ik krijg laatste dagen we last van me rug door alleen op me zij en rug te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben een zijslaper, maar wordt soms wakker met me armen helemaal boven me hoofd. Dit dus ook de eerste week po al. Ik schrok me rot, maar kan er niets aan doen. Nu drie maanden po en het kan nu gelukkig geen kwaad meer. Als het pijnlijk wordt, wordt je vanzelf wel wakker. En ja idd, een paar kussens kunnen misschien helpen dat je niet om kan draaien. X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Nou gister geholpen door F. van Straten. Geweldig lief personeel daar. Moest er om 8:00 uur zijn. Om 10:30 geholpen. Hele ontspannen sfeer. Ok het is een beetje verouderd maar zeker niet slecht. het zegt niets over de kwaliteit!! Ik kom zelf uit de zorg en kan zeggen dat ze netjes werken (uiteraard voor zover ik kon zien). Hele prettige man Frans v. Straten en het personeel. Stellen je gerust. Echt waar een dikke 10 voor de goeie zorgen!!

Ik werd wakker. Kreeg gelijk een spiegel. Meid kijk eens hoe mooi het is zei de verpleegkundige. Dat was fijn wakker worden. Gelukkig had ik geen ast van de narcose. Niet misselijk. Naar mijn kamer gebracht. Soepie gegeten met een boterham. geplast en ik mocht naar huis. Onderweg naar huis een milkshake gehaald want had enorme trek daarin. Met risico misselijk worden ivm narcose. Kon het niet weerstaan!

De pijn is te doen voor mij. Het voelt als flinke spierpijn met soms steken. Hoe rustiger ik me hou hoe minder last. Dingen pakken bewegen e.d. Op staan als je ligt is geen pretje. Tips van wekker zetten voor pijnstillers doe ik. Thanks voor die tip!!!

Flink gezwollen nu. Hoop wel dat dit met de dag minder wordt !!

Ben benieuwd naar mijn eerste controle afspraak.

Hoop dat iemand er iets aan heeft aan mijn verhaal.

groetjes,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt fijn te horen dat t allemaal goed is gegaan! Ik ben volgende week aan de beurt, zit al helemaal in de zenuwen... dan is het fijn dat ze je gerust kunnen stellen... welke maat sportbh pas je nu?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Nou dinsdagochtend geholpen... dinsdag/woensdag diclofenac en paracetamol. Gisteravond alleen voor het slapen en ik denk vanavond niet meer. Heb vandaag gebeld met de praktijk of het normaal is dat ik niet zo veel pijn heb. Niet om te horen of ik een hoge pijngrens heb maar maakte me echt zorgen. Een kennis van mij kroop van de pijn huilde.. vandaar. Maar ik heb geluk blijkbaar.

Het voelt bij mij als heftige spierpijn. ik doe heel rustig aan. Heb 15 films gehuurd. Mijn zoontje wordt geweldig opgevangen.

Alleen wat ik wat minder vond is dat ik de hik kreeg :63: bij iedere hik schudde alles lekker... niet zo fijn..

Verder gaat het super. Linker prothese zit iets hoger dan rechts. Wordt wel met de dag minder. Volgende week controle afspr bij pc. Ben zo benieuwd!!

Het begint een beetje te jeuken bij de hechtingen. Ik hou het enorm in de gaten wat infectie betreft. Ik meet iedere dag mijn temperatuur etc. Waarschijnlijk is het aan het helen.

Tot nu toe ben ik heel tevreden en valt het me mee. Gelukkig!! Ik hoop dat het zo blijft gaan.

Vraagje... Vanaf wanneer is het ongeveer dat je zegt ja zo is het en zo blijft het. Heb het gevraagd aan mijn pc maar ben het vergeten :118:

Groetjes!!!

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo goed gaat!!

Jeuken is trouwens een goed teken! Jeuk = genezing :D

En sja... tegen een maand of 3 po zie je wel ongeveer hoe het gaat blijven. De zachtheid van de boobs veranderd daarna ook nog.. Ik had zelfs nog 2 weken voor ik 1 jaar po was, dat ze weer een stuk zachter werden. En wie weet worden ze nog wel zachtter, geen idee haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet wachten. Vind het nou al super. Er is me verteld.... meid je straalt terwijl je net geopereerd bent hahahah. ja goed he. hahahah

Heb echt enorm veel aan dit forum! Leuk om andere ervaringen te lezen en je blijheid te delen met andere. Gewoon fijn als je ergens mee zit dat je je vraag kan stellen en er vrijwel direct gereageerd wordt. De Praktijk/ PC is ook super maar hier vind je herkenning. TOPPIE!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, allereerst gefeliciteerd met je aanwinsten! En wat heb jij een goed herstel zeg, en zeker omdat ze dual plane geplaatst zijn. Nou heerlijk toch. Die jeuk is idd omdat het gaat helen allemaal. Kan behoorlijk aanwezig zijn inderdaad. Maar dan doet alles wel goed zijn werk :)

Fijn he dit forum, ben er ook echt blij mee. Vooral de 'herkenning' .

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy, met mij gaat t wel goed, kijk erg uit naar me boobidag! Al vind k het doodeng... wel fijn te horen dat je goed aan t herstellen bent... hoop dat t bij mij ook zo gaat... ik heb trouwens een 80 C gehaald van de fila sportbh. .. maar volgens mij komt dat een beetje overeen met een 75 d toch... ? Ik twijfel soms nog wel of ik niet toch beter voor de 375 moet plaats van 400... maar t scheelt niet veel zij de pc. K ben benieuwd naar je foto's. ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.