Ga naar inhoud

BVK : complicatie : Anique88


Gast anique88

Aanbevolen berichten

Gast anique88

Zoals eerder beschreven in mijn voorstel topic;

Heb ik op 27-10-06 een borstverkleining ondergaan..

Dat verliep met complicaties.

Na een aantal maanden kwam na langdurig onderzoek uit,

Dat het gaat om een zeer zeldzame huidziekte.

"Pyoderma".

Ik zal hier proberen om een aantal keer per week een update te plaatsen over mijn wonden en de behandeling daarvan..

:D liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Dit lijkt me erg heftig en buitengewoon vervelend.

En psychisch ga je er ook niet op vooruit lijkt me, ben je blij dat je eindelijk een bvk krijgt en dan zulke problemen.

Lijkt me zwaar, maar volgens mij ben je er zelf erg positief onder.

Zo lijkt uit wat je schrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

Dankjullie wel al voor deze lieve reacties ;)

@Mols: njah psychisch ben ik echt er achteruit op gegaan,

ik ben daarvoor onder behandeling bij een psycholoog, en slik verschillende medicatie..

Dus echt positief.. mwah..

@Ajaxgirl: super dat je hier ook aangemeld bent!

En bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Dat is niet niks! Ik hoop ook dat je je weg uit dat dal gauw zult vinden.

Dan mag ik in mijn handjes klappen dat mijn herstel maar minder vlot verloopt dan verwacht. En maar zeuren over mijn pijntjes, tsjonge.

Groet

Mols

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

hier in het kort mijn operatie verslag:

- september 2005: mijn eerste afspraak bij een vrouwelijke pc. Er was geen onderlinge klik. dat maakte het voor mij al extra zuur.

Zij rade aan door mijn jonge leeftijd nog een jaar te wachten. Dit heb ik dan ook gedaan. Wel werd de aanvraag voor de verzekering ingestuurd, en deze werd een kleine maand later al goedgekeurd!!

- augustus 2006: Medisch onderzoek bij de aneasthesie, Alles prima. alleen mijn longen(astma) klonken slecht, dus stootkeur prednison. Vervolgens fotos maken van de borsten voor tijdens de operatie te bekijken.. en dan wachten op een telefoontje..

- begin oktober 2006: Telefoon!! Er is een datum! ik kan al 27-10 worden geopereerd. Maar dan wel bij een andere pc. Geen probleem want dit wilde ik ook!! en nu van alles gaan regelen!!

- 26 oktober 2006: Eerste kenismaking met de pc, en aftekenen!! Wat ben ik blij, want er ontstaat direct een klik met de pc.

Weg zenuwen! en weg rotgevoel!

- 27 oktober 2006: 7.00 uur melden bij opname, ik werd een kwartiertje later naar de afdeling gebracht, waarna meteen een opname gesprek volgde. Hierna werd ik naar mijn kamer gebracht, Toen operatiejasje aan, en om 9.00 uur naar de operatiekamer. Daar werd ik op alle aparaten aangesloten, En wat een mensen daar op de ok!

na 4 keer prikken werd eindelijk een goed bloedvat gevonden voor het infuus, helaas prikte meneer de aneasthesist door het vat heen!! waardoor het een bloedspektakel werd. Toen eidelijk een goed infuus geprikt, en met een geruststellend woordje van de pc viel ik in slaap.

13.00: ik werd wakker door de bloeddrukmanchet, spiekte onder de lakens, en het was gebeurd!!

14.00: terug op mijn kamer!!, en nu heerlijk uitslapen.

- 30 oktober 2006: Het verwijderen van de drains!! ik had er enorm tegenop gekeken,

Maar wat viel het mee.. tegen de avond mocht ik mij lekker aankleden en naar huis..

een week later begonnen de complicaties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

update:

kwa wonden is er weinig veranderd;

Wel ga ik aanstaande maandag naar een duitse mevrouw die handoplegging doet.

Dit na een tip van en goede kennis, bij haar heeft dit geholpen na langdurige pijnklachten

bij een open beenbreuk. Ze had deze mevrouw over mij vertelt, en zij wil mij graag helpen..

Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het gaat helpen,

maar je weet maar nooit..

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anique,

Wat naar dat je dit mee moet maken, ik kan me voorstellen dat je daar niet zomaar los van bent...

Is handoplegging hetzelfde als Reiki? Daar heb ik nl. zeker positieve verhalen over gehoord en dat werkt ook door

je handen op iemand te leggen en bepaalde energie en warmte kunt overbrengen.

Heel veel sterkte meis! :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stephanie14

hoi anique

ook hier geef ik je een dikke knuffel

ik hoe je van mij op de hoogte (je snap wel wat )

groetjes en een dikke knuffel stephanie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anique,

Nou, ik ben zelf nog nooit behandeld, maar 2 collega's van mij wel, dus mijn info komt van hun.

Zij geven aan dat je er heel rustig en warm van wordt en dat pijnlijke plekken heel snel pijnloos worden. Eén van mijn collega's heeft altijd vreselijk veel last van haar nek, door een whiplash van een aantal jaren geleden. Zeker de laatste weken was het echt niet te harden voor haar, ze kon nog net aan 2 dagen werken, maar dan was ze helemaal kapot en stikte van de pijn :(.

Na twee avonden Reiki was de pijn helemaal weg, ze kon het zelf amper geloven :).

Ik hoop dat jij er ook veel baat bij zult hebben!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn de meningen over verdeeld. Op wikipedia staat dit: "Reiki wordt toegepast voor klachten op fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel niveau, en eveneens ter versterking van gezondheid en welbevinden. De behandeling, ofwel handoplegging, wordt niet door alle aanhangers gezien als een geneeswijze, maar ook wel als een deugddoende ervaring zonder direct een behandeleffect op een eventuele ziekte of aandoening."

Het is dus de vraag of het jou echt gaat genezen, maar typisch geval van 'baadt het niet, dan schaadt het niet', toch? Al ga je je er alleen mentaal beter door voelen dan is dat toch een mooi resultaat?

Heel veel succes morgen! Laat je ons nog weten hoe het is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

heej nina!

inderdaad het is mooi meegenomen als ik me geestelijk beter voel..

maar het zou ook wel fijn zijn, als mn ziektes genezen haha :144:

:71: vanmiddag moet ik er zijn om 15.00 dus spannend,

liefs; :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

laat ik maar meteen reageren, :D

Gisteren ben ik naar de handoplegging geweest,

het was geen reiki,

Eerst ging ze met een soort roedels(?) langs mijn lichaam.

en die klapten samen op de punten waar ik pijn had.

Zonder dat ik maar iets gezegt had, wist ze waar mijn klachten zaten..

Dat was echt raar! :unsure:

Daarna moest ik liggen , en voelde ze aan dat ik teveel pijn in mijn lcihaam had voor haar alleen.

Dus haar man deed ook mee..

Ze voelde overal pijn, was echt heavy :118:

Terwijl ik niks voelde.... Echt raar :5:

Ze legden ruim anderhalf uur hun handen op punten waar ze pijn voelde.

Ze voelde heel veel pijn, En voor hun was de pijn bijna teveel.. terwijl ze ieder de helft van mijn pijn voelde..

Ze vertelde dat de oorzaak van mijn wonden niet de huidziekte meer is,

maar mijn doorbloeding, die is heel slecht.

En dit hebben ze verholpen volgens hun :2:

ik ben heel benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze voelde overal pijn, was echt heavy :118:

Terwijl ik niks voelde.... Echt raar :5:

Bedoel je hiermee dat hun de pijn bij jou weghaalde? Of voelde je op dat moment gewoon sowieso geen pijn?

Ik weet nooit zo goed wat ik van dit soort dingen moet vinden, dus vind het wel heel interresant om het verhaal zo direct van jou te horen. Ben echt heel benieuwd of het nou aan het einde van de rit echt een verschil heeft gemaakt of niet?!

Maar ik snap heel goed dat je dit hebt geprobeert, zoals Nina zegt; baadt het niet, schaadt het niet, dus is zeker het proberen waard..

Nou Anique heel veel sterkte, en ik blijf je verhaal volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

heej coco;

nou op dat moment had ik niet zoveel pijn..

zij had op een gegeven moment pijn aan haar neus en voorhoofd...

precies op de plek waar ik een operatie heb gehad!!

ook voelde ze de pijn van de operaties!

Die kregen ze allebei, en daarna geleide de pijn naar de aarde..

ik geloofde er eerst niet in..

maar nu ik het zelf heb meegemaakt...

Ik bedoel, ze wist precies waar ik pijn heb! das toch raar! :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

update:

eigenlijk niets nieuws te melden,

Er is geen verandering bij mijn pijn en wonden..

Dus afwachten.

verder woensdag 1 april naar de dermatoloog en pc,

dus daar ben ik erg benieuwd naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

haj,,

ik heb geen idee eerlijk gezegd, :rolleyes:

ik zou een week meer pijn hebben dan normaal,

en na 2 weken zou ik wat merken.\zo niet?

Dan weer een sessie..

Dus druk afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.