Ga naar inhoud

Punttietjes in kliniekbh onder kleding !! HELP


Aanbevolen berichten

Dag dames,
Ik ben inmiddels 14 dagen PO en het gaat elke dag een stukje beter. Ik heb de afgelopen twee weken vooral thuis gezeten en soms een wandeling gemaakt om toch wat extra beweging te krijgen.
Elke keer als ik naar mijn borsten kijk in mijn kliniekbh denk ik jeetje wat zijn ze eigenlijk klein. Het lijkt net een bescheiden B cupje. Ik raak dan al helemaal depri en als ik dan die stomme martelband en bh uitdoe dan zijn ze zeker 1 hele cupmaat groter. Nu ik weer mijn leven een klein beetje op wil pakken en naar school wil gaan etc, ondervind ik problemen met mijn kleding.
Alles wat ik aantrek daarbij lijkt het of ik erwtjes als tieten heb. Echt helmaal plan bijna en ze zijn puntig. De band verergert de boel want ze worden van boven helemaal afgekneld en onder die band vormen zich twee kleine bolletjes. Wie heeft dit ook? Ik kan hier zo van balen en ik zit er zelfs aan te denken om een voorgevormde bh met een grotere omtrek aan te trekken over de sportbh zodat mn kleding er normaal uitziet, want dit is geen gezicht!

Hoe doen jullie dit of hoe hebben jullie dit gedaan?
Herkent überhaupt iemand zich in mijn verhaal?

Ik hoop op reacties, want begin me echt depri te voelen hierom ......
xxx



Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey hallo,

Ik ben zelf nu bijna 7 weken PO en moet tot de 8e week een sportbeha met de martelband dragen.

Zelf vind ik het ook heel vervelend dat ik niet zomaar elk willekeurig truitje aan kan. Zeker met het warmere weer.

Normaal ben ik van de strakkere truitjes maar nu doe ik het maar even met een shirtje die wat losser zit en bij de hals net wat hoger is.

Dan zie je de martelband ook niet zo goed.

Bij truitjes waar het toch wat meer opvalt doe ik een dun sjaaltje over heen. Ziet er gewoon modern uit dus dat zit wel goed ;)

En het valt allemaal niet zo op. Misschien dat dit ook even voor jou een oplossing is.

Verder ben ik niet bekend met de kliniek beha want ik ben na 2 weken ingepakt te zijn begonnen met het dragen van een sportbeha.

Een shockabsorber en een goedkope van de hema. Die laatste bezorgde me in eerste instantie ook het punttieten idee. Maar dat is inmiddels gelukkig niet meer zo. Dat heb ik net de eerste paar dagen gehad dat ik deze droeg.

Hopelijk heb je hier wat aan ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mijn fila heb ik niet echt heel erg punttieten maar wel een beetje, en ja die martelband he! voor het werk moet ik zwarte kleding dragen dus ik draag er gewoon een losse zwarte blouse over om het te verbergen, maar je kan wel wat vinden hoor dat het kan camoufleren. Je moet denken, nu effe doorbijten en daarna kan je alle leuke strakke truitjes van de wereld dragen, maar als je nu je beha of je martelband gaat uitlaten ga je het je lichaam enkel bemoeilijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik voelde mij hier vandaag ook even wat slecht bij. Moest voor de 1ste x weer naar een etentje en had wat problemen met de kledij (boven de kliniekbh met martelband). Ik droeg een shirtje dat wat hoger aan de hals kwam (daaronder een strak topje, dat drukte wat op de boobs, zodat die minder puntig waren) Het viel echt totaal niet op! Een sjaaltje vond ik vandaag ietsje te warm, maar anders is dat wel een super camouflagemiddel!!

De komende dagen worden wel wat tropisch, dan moeten we effe inventief zijn!

Volhouden hoor!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.