Ga naar inhoud

ontevreden


Emily

Aanbevolen berichten

heb 4 weken geleden een borstvergroting gehad, en ben niet erg tevreden met de maat.. heb 200cc en heb flink betaald, dokter had mij verteld dat ik te weinig borstweefsel had.. en sinds gisteren lees ik dat het toch mogenlijk is, en je enkel bij de juiste dokter moet zijn, had zo gerekend op een 300cc ronde prothesen voor de spier

ik ben echt aan het overwegen om een ander dokter te visiten en is te horen, dr.koeijser heb ik gehoord die was blijkbaar heel goed daarin,

wat denken jullie zelf??

groetjes Em.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, echt niet fijn dat je niet tevreden bent. Nou is 200 cc ook niet echt heel veel en waarschijnlijk had je echt wel meer kunnen hebben. Zie zoveel flinke borsten langskomen die ook van een hele kleine maat afkomen.

Ik heb zelf 300 cc gekregen en ik vind ze ook eigenlijk aan de kleine kant, had ze best groter willen hebben....maar ja, moet het er nu even mee doen denk ik.

Succes met je zoektocht! Ik ken dr. Koeijser niet, maar wie weet anderen hier op het forum wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen zeg! Jammer dat je je voor die tijd niet goed (genoeg) eron hebt verdiept. Denk dat als je een second opinion zou nemen en je zwart op wit krijgt dat groter wel degelijk mogelijk was en je wensen aan de chirurg voor de operatie goed duidelijk waren, je kans hebt (gaat helaas echt niet met weinig moeite ben ik bang) dat je een wissel kan krijgen. Maar pin me er niet op vast.

Bij wie ben je geweest en hoe lang is het geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.