Ga naar inhoud

Eindelijk even voorstellen en direct een vraag


Elize

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik ben al een tijdje lid dus het wordt nu toch echt wel even tijd om me voor te stellen!

Ik ben 43 jaar en ik heb 28 mei een borstlift en een implantaat gehad. Altijd grote borsten gehad en tot mijn grote verdriet niet van die mooie stevige.

Ze zaten me ook altijd in de weg, vooral met sporten, dus een jaar of 6 geleden een verkleining ondergaan door middel van liposuctie, resultaat was van een E naar een D cup en daar was ik tevreden mee.

Tot na mijn zwangerschap, hierna waren ze gewoon leeg... veel huid overschot en ik kon mijn borsten bijna oprollen!!

een push-up bh had ook geen effect meer, de bovenkant vulde ik niet meer op, plat aan de bovenkant..

Een paar maanden geleden dus de beslissing genomen; ik wil een borstlift!

En dat is inmiddels gebeurd, in de UK waar ik woon, ruim 2 weken geleden en ze zijn prachtig!!!Wat ben ik blij met mijn nieuwe boobs!

Alleen, nog wel pijn; na zoeken en navragen blijken het de zenuwen te zijn die pijn veroorzaken aan de buitenkant van mijn borsten. Ze zijn behoorlijk opgerekt en moeten nu dus weer op z'n plek komen; lijkt wel of het in brand staat!

Ik masseer het nu veel en dat lijkt wel wat de helpen maar... heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja... enig idee hoe lang het duurt voordat deze pijn weg is?

Fijn om hier met ervaringsdeskundigen te kunnen praten, thanks! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je hernieuwde boobs :)

Heb jij gladde of getextureerde prothesen? Bij getextureerde prothesen moet je namelijk nogal oppassen met masseren van je borsten.... Dat kan de kapsel-aanmaak bevorderen namelijk....

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Dank je wel voor je reactie! hmmm geloof dat ze getextureerd zijn, toen de pc ze liet zien tijden het consult voelden ze wat ruw.

Ik heb gebeld met de pc nurse en ze zei dat ik voorzichtig kon masseren, maar zij weet misschien niet eens welke ik heb ;)

Aanstaande dinsdag ben ik 3 weken po en ik merk dat het nu met de dag wisselt, soms minder pijn, soms wat meer.. vooral als ik wat meer heb gedaan (tillen etc) Ik moet mss nog wat rustiger aan doen en voorzichtig met het masseren, thanks voor de tip!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.