Ga naar inhoud

Twijfel over bv, om andere reden dan de meesten!


Woekel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben woekel, 26 jaar en zit al een tijdje te denken aan een borstvergroting.

De grootste twijfelreden is bij mij doordat ik veel zware medicijnen gebruik voor mijn cronische darmziekte die ik sinds mijn 12de heb.

Door de medicijnen is mijn afweersysteem erg laag en daardoor dus sneller kans op infecties en andere ellende!

Het ziet er ook zeker niet naar uit dat ik de eerste tijd zonder deze medicijnen kan.

Het is niet zomaar een beslissing die ik makkelijk in mijn eentje kan maken, net zoals met veel andere dingen.

Ik heb het wel met mijn behandelend arts besproken en die zei, als je er gelukkig van wordt is het ook wat waard, alleen denk aan de hogere infectie kans!

Ik hoor hier veel goede dingen over Dr. De Meyere, maar laten opereren in Belgie is misschien al helemaal geen goed idee ivm complicaties en verzekeringswerk? Daar ben ik nog totaal niet over uit hoe dat in zijn werk gaat!

Zijn er hier meer meiden in een soortgelijke situatie (medicijn gebruik/laag afweersysteem) die toch een bv hebben ondergaan?

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi woekel

Fijn om dit te lezen,,,ik zit ook met mn gezondheid,,,bij mij zijn t mn longen,,,,

Ook veel medicatie gebruik en n laag afweersysteem!

Mn longartsheeft me naar n annestasist gestuurd om te bepalen of mn lichaam taan zou kunnen operatie en narcose,,,die afspraak heb ik komende woensdag,,,,,

Verder is mn afweer in mn bloed laag,,, heb vaak longinfestie heb maar k1/3 longinhoud,,,,,,,

Ik denk daar dus ook aan of t t wel waard is om mn lichaam onnodig n klap te geven en vergeet t resultaat niet met al de mogelijke complicaties!!! Ik wil t gramag in t ziekenhuis omdat ze daar mn dossier hebben en me daar op sommige afdelingen ook kennen,,,zou dat voor jou ook tietmeyer zijn???

Hoop met jou contact te houden over onze gedachten en beslissingen

Knuffel dink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige situatie inderdaad!

Ik snap dat je daardoor ook erg twijfelt, is het het waard inderdaad, vooral met zoveel meer kans op complicaties.

Aan de ene kant denk ik, ik ga er gewoon voor, ik zie wel wat het me brengt, ik heb al zoveel ellende doorstaan, mocht hier ellende van komen, dan kom ik er ook wel weer doorheen, maar aan de andere kant zegt een stemmetje, wat haal je je op de hals, je gaat een (groot) risico nemen en dat alleen voor grotere borsten.

Zoals ik begrijp heb je het dus ook met je longarts besproken, wel fijn dat hij het zo serieus neemt en je woensdag een gesprek hebt bij de anesthesist . Ik ben benieuwd wat die gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stemmetje heb ik ook!!!!

Waarom nog meer risicos nemen ,,,,,puur voor boobs !!!!

Maar de andere kant,,,ik durf niet eens met mn kids naar t zwembad!!!

Mn dochter wil zo graag dat mama ook mee gaat zwemmenn,,,,,dat doet ook pijn,,,,maarl ik pas niks!! En zie iedereen kijken!!! Voel me al de15 jaar n meisje van 10 kwa lichaam,,,,,,

Ik wacht af woensdag word t eigenlijk beslist want de operatie staat al vast als t mag!!!

Hoever ben jij met conculten ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog helemaal niet op consult geweest, dus sta nog echt aan het begin van het hele proces.

Kortgeleden ben ik begonnen met een heel streng dieet waarvan ik hoop dat het zo goed aanslaat dat ik misschien wel medicijnvrij wordt, dan is de keus voor een borstvergroting al veel makkelijker en dat zal dus ook mijn cadeautje worden en mij motiveren het dieet vol te houden!

Spannend morgen, heel veel succes gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.